Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå må det snart skje noe drastisk med norske dommere og dømming.. Det er helt forferdelig hvor dårlig de skal være. Like før jeg gir opp norsk fotball..

• Liker 3
Skrevet

Som å se Enga på sitt beste dette. For de som huser fjorårets kamp er det lett å se hvor dårlig utvikling dette Enga laget har hatt. Itillegg til å skaffe seg gullgutter som Pedersen og Veigar. For ikke å glemme nye utlendingen dem har.

Vel. Håper NFF har ballet og gir Ogude mange kamper + Skjerven ned i Adeccodassen til GG.

• Liker 1
Skrevet

Kan bare si at det var kun målet som manglet igjen, på tide å kjøre litt fokus på dette på trening fremover?

Skjerven håper jeg får en over ørene, skandalekamp av dommeren.

Skrevet

Oppsummering:

- Lavmål av TV2-produsent å vise utveksling av Ivers sin langfinger, og pølsefingrene til vilkårlig VIF-tilhengere, men hva kan en egentlig forvente av TV2 som lever av smålige konflikter.

- Høiland viser nok en gang at han bør ut av A-laget

- Ørlund må ta 3-dagers skjegget. Framstår nervøs og stresset.

- Håper håret til Dorsin ikke vokser ut igjen.

- Midtbaneleddet mer med i spilloppbyggingen denne gang enn de siste kampene, men jeg tror at VIF er et enklere lag å spille mot enn defensive lag som Hønefoss og Odd på Lerkendal.

- Dommerne er under enhver kritikk. At ingen får med seg stemplingen fra Ogude, er et mysterium.

- Absolutt godkjent kamp av RBK

• Liker 1
Skrevet

Oppsummering:

- Lavmål av TV2-produsent å vise utveksling av Ivers sin langfinger, og pølsefingrene til vilkårlig VIF-tilhengere, men hva kan en egentlig forvente av TV2 som lever av smålige konflikter.

- Høiland viser nok en gang at han bør ut av A-laget

- Ørlund må ta 3-dagers skjegget. Framstår nervøs og stresset.

- Håper håret til Dorsin ikke vokser ut igjen.

- Midtbaneleddet mer med i spilloppbyggingen denne gang enn de siste kampene, men jeg tror at VIF er et enklere lag å spille mot enn defensive lag som Hønefoss og Odd på Lerkendal.

- Dommerne er under enhver kritikk. At ingen får med seg stemplingen fra Ogude, er et mysterium.

- Absolutt godkjent kamp av RBK

Signerer denne. I tillegg vil jeg si at Ogude skulle hatt to røde og et gult idag. Helt utrolig at han slipper unna med alt...

• Liker 1
Skrevet

Vet ikkje hva som er igjen å si, begynner og resignere litt.. mister troen på at Rosenborg noken gang kan ta tilbake noe som helst i Norge, ingen ambisjoner, ingen målsetninger, bare dårlige forsøk, uinspirerte overbetalte spillere..

Gir opp.

Kan ikke si meg enig, RBK fremstår i dag som solide og gode, dommeren ødelegger en del av kampen da han ikke dømmer mot Ogude og ikke minst de 3-4 store sjangsene RBK hadde fått med klare frispark rundt 16meteren.

2 i stanga, totalt 7 store sjangser.

JJ må bare ta tak på treningene å få spissene til å sette bålen i mål

Skrevet

Nok eit klasseintervju av Andresen! Fekk flashbacks til Eggen og Andresen sitt intervju i 2010 der Andresen nær var på gråten... Skulle ynskje Davy hadde pusha Andresen litt lenger.

• Liker 1
Skrevet

Nok eit klasseintervju av Andresen! Fekk flashbacks til Eggen og Andresen sitt intervju i 2010 der Andresen nær var på gråten... Skulle ynskje Davy hadde pusha Andresen litt lenger.

Word.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...