Armageddon Skrevet 31. juli 2007 Skrevet 31. juli 2007 http://fotball.adressa.no/mesterligaen/article86622.ece Kjipe ting. TV3 får ikke til å sende Astana-kampen i morgen. Nå må vi sitte på adressa.no som idioter, å slite ut f5-knappen.
Maynard James Skrevet 31. juli 2007 Skrevet 31. juli 2007 Jaja, der var Braathen solgt. En god ting syns egentlig jeg. Han har vært håpløs i år :/
OlaTK Skrevet 1. august 2007 Skrevet 1. august 2007 Han har alltid vært håpløs i Rosenborg. Passer ikke helt inn spør du meg. En fantastisk spiller som kan gjøre utrolige ting, men han har aldri vært Rosenborgmateriale i mine øyne. Håper for all del han gjør det bra på fotballøya.
Jaytee71 Skrevet 1. august 2007 Skrevet 1. august 2007 Han har alltid vært håpløs i Rosenborg. Passer ikke helt inn spør du meg. En fantastisk spiller som kan gjøre utrolige ting, men han har aldri vært Rosenborgmateriale i mine øyne.Håper for all del han gjør det bra på fotballøya. 9185221[/snapback] Håpløs syns jeg var å ta litt i..... Han har da absolutt hatt en del øyeblikk i RBK-trøya, men at han, på grunn av at han ikke passer helt inn i systemet, ikke fikk spilt opp mot det han har potensiale til, kan jeg være enig i....... tror nok det skal være fullt mulig å finne en kantspiller som passer bedre inn i Rbk-systemet ja
Armageddon Skrevet 1. august 2007 Skrevet 1. august 2007 Virker som at motivasjonen har manglet for han i det siste. Han har jo gjort det veldig bra i Champions League. Men syns det er litt talentløst gjort om han har holdt tilbake, bare fordi det er Tippeliga.
Armageddon Skrevet 1. august 2007 Skrevet 1. august 2007 0-1! Konè scorer etter tre minutter!! Bra åpning på CL-eventyret.
gerri28 Skrevet 1. august 2007 Skrevet 1. august 2007 Hører vel på Radio Adressa siden at TV3 ikke fikk sende kampen
DJ_Dark Skrevet 1. august 2007 Forfatter Skrevet 1. august 2007 (endret) Fikk de ikke? Hahaha. EDIT: Den funker ikke! Endret 1. august 2007 av DJ_Dark
Armageddon Skrevet 1. august 2007 Skrevet 1. august 2007 (endret) Tror Astana var forbanna på Rosenborg/TV3 fordi hjemmekampen skulle spille så sent på kvelden. Derfor trakk de seg ifra kontrakten med TV3. Mulig vi får se video ifra kampen senere på RBK-TV. Uansett så høres det bra ut dette. edit: Finn deg en god gammel FM Radio. Blir kanskje litt verre om du ikke befinner deg i Trøndelag.. Endret 1. august 2007 av Armageddon
DJ_Dark Skrevet 1. august 2007 Forfatter Skrevet 1. august 2007 Tror Astana var forbanna på Rosenborg/TV3 fordi hjemmekampen skulle spille så sent på kvelden. Derfor trakk de seg ifra kontrakten med TV3. Mulig vi får se video ifra kampen senere på RBK-TV. Uansett så høres det bra ut dette. edit: Finn deg en god gammel FM Radio. Blir kanskje litt verre om du ikke befinner deg i Trøndelag.. 9187027[/snapback] Bor i Asker, så jeg er temmelig eid der..
MartinF Skrevet 1. august 2007 Skrevet 1. august 2007 Adressa.no - RadioAdressa, DJ_Dark? Dette blir lett! Satser på en 4-0 seier idag
LarsP Skrevet 1. august 2007 Skrevet 1. august 2007 Holder RBK nullen nå så er jeg fornøyd. 0-1 borte mot Astana er i mine øyne bra. 0-2 er selvsagt dobbelt så bra.
DJ_Dark Skrevet 1. august 2007 Forfatter Skrevet 1. august 2007 (endret) Adressa.no - RadioAdressa, DJ_Dark? Dette blir lett! Satser på en 4-0 seier idag 9187065[/snapback] RadioAdressa funker ikke... EDIT: Endelig funker den. Endret 1. august 2007 av DJ_Dark
gerri28 Skrevet 1. august 2007 Skrevet 1. august 2007 Sitter å hører Radio Adressa på nett jeg så den fungerer...
Armageddon Skrevet 1. august 2007 Skrevet 1. august 2007 (endret) Det funker i Explorer, men ikke Firefox.. edit: Glem det.. Funker ikke her heller. Endret 1. august 2007 av Armageddon
DJ_Dark Skrevet 1. august 2007 Forfatter Skrevet 1. august 2007 Det funker i Explorer, men ikke Firefox.. 9187122[/snapback] Funker hos meg på firefox nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå