Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Han har alltid vært håpløs i Rosenborg. Passer ikke helt inn spør du meg. En fantastisk spiller som kan gjøre utrolige ting, men han har aldri vært Rosenborgmateriale i mine øyne.

Håper for all del han gjør det bra på fotballøya.

9185221[/snapback]

Håpløs syns jeg var å ta litt i..... Han har da absolutt hatt en del øyeblikk i RBK-trøya, men at han, på grunn av at han ikke passer helt inn i systemet, ikke fikk spilt opp mot det han har potensiale til, kan jeg være enig i....... tror nok det skal være fullt mulig å finne en kantspiller som passer bedre inn i Rbk-systemet ja :)

Lenke til kommentar

Tror Astana var forbanna på Rosenborg/TV3 fordi hjemmekampen skulle spille så sent på kvelden. Derfor trakk de seg ifra kontrakten med TV3. Mulig vi får se video ifra kampen senere på RBK-TV. Uansett så høres det bra ut dette.

 

edit: Finn deg en god gammel FM Radio. Blir kanskje litt verre om du ikke befinner deg i Trøndelag..

Endret av Armageddon
Lenke til kommentar
Tror Astana var forbanna på Rosenborg/TV3 fordi hjemmekampen skulle spille så sent på kvelden. Derfor trakk de seg ifra kontrakten med TV3. Mulig vi får se video ifra kampen senere på RBK-TV. Uansett så høres det bra ut dette.

 

edit: Finn deg en god gammel FM Radio. Blir kanskje litt verre om du ikke befinner deg i Trøndelag..

9187027[/snapback]

Bor i Asker, så jeg er temmelig eid der..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...