Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Digg med trekningen ja. Jeg hører CL-hymnen i det fjerne allerede.

 

hu er småfrekk azz. Tenk å få hu til å myke opp låra^^

9199642[/snapback]

 

Har hørt rykter om at hun varmer opp mer enn lårene til Roar Strand akkurat nå. Men nok om det. Her diskuteres det fotball. Kjøp et Se & Hør..

9200613[/snapback]

 

 

ekke hu gift? ekke han gift?

Lenke til kommentar

Konan har faktisk pådratt seg malaria og er uaktuell i kampen mot Stabæk. I stedet får en av "juniorene" våre sjansen, nemlig Michael Jamtfall. Registrerer også at Tørum fortsetter med Riseth som anker samt Koné som midtspiss. Iversen spiller høyreving.

 

3 poeng er det eneste som teller i denne kampen. Håper Koné fortsetter den gode tendensen han viste mot Astana.

 

Lars Hirschfeld

 

Roar Strand - Christer Basma - Miika Koppinen - Mikael Dorsin

 

Marek Sapara - Vidar Riseth - Alexander Tettey

 

Steffen Iversen - Yssouf Koné - Michael Jamtfall

Endret av LarsP
Lenke til kommentar

Det har jo vært en regelrett skandale av Tørum å ikke bruke Kone mer en han har gjort denne sesongen. Han er en stjernespiller uten like .

 

Så synes jeg det var litt deilig å høre at Braaten var blitt solgt til Bolton. Virket som han ikke passer inn lenger, vært mye dribling å kjappe løp men har lett for å rote vekk ballen i sine egne føtter. men det er bare min mening.

 

Ciljan har stort potensiale, han må bare våge mer . Virker som skaden han har hatt giret han ned endel, noe som er forståelig.

Lenke til kommentar

Iversen er ingen tradisjonell kantspiller, han vil trekke inn i banen og fungere som et oppspillspunkt. Han er meget fotballklok og vil være fin å ha på høyresiden sammen med Marek og Roar. Jeg har trua på at dette kommer til å fungere.

 

Jeg er mer bekymret for unge Jamtfall. Kan egentlig bare håpe på at han virkelig skinner i kveld. :)

Lenke til kommentar

Bruker Msn litt for mye :p

 

(Y) er tommel opp og (L) er ett hjerte

 

Edit:

Må legge til dette fra VG Nett

 

''Vi beholder ballen litt for lenge og har ofte for mange touch. Det er nesten som om Alanzinho vil ha sex med ballen''

 

Daniel Nannskog

 

Artikkel

Endret av Pingun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...