Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den er i dag klokka 12.

 

Satser på FK Khazar Lenkoran eller noe i den duren. I siste kvalifiseringsrunde satser jeg på enten et overkommelig Askeladd-lag eller et skikkelig storlag. Utrolig kjedelig å ryke mot et knallgodt østeuropeisk lag som ingen har noe forhold til, som f.eks Lokomotiv Moskva eller Steua Bucuresti.

 

Edit:

 

RBK møter vinneren av kampen mellom FC Olimpi Rustavi (Georgia) og FC Astana (Kazakstan).

Endret av LarsP
Lenke til kommentar

Jeg er Rosenborg tilhenger, men jeg har dessverre ikke helt tro på at de kommer helt til topp.. Selv om det ble en veldig fin slutt på sesongen i fjor, som jeg håper gjentar seg i slutten av sesongen i år.. Jeg er også stor fan av Roar Strand, det er han som er best av alle de på Rosenborg.. Synd at det nærmer seg slutten av sesongen for han.. :no: Trist, men sånn er det.. Han er jo også skadet nå... Vært bedre om han hadde vært helt skadefri siste sesongen da! :thumbup::yes:

 

Får håpe han blir bedre snart, og får spilt et par kamper;) :D:yes:

Lenke til kommentar

Først Antonsson, deretter Nilsson (om den går i vasken da, som det meste tyder på i skrivende stund). Nå må Torbjørnsen eller noen andre på brakk dra et par kaniner ut av hatten.

 

Hvis ingen midtstoppere av internasjonalt format kommer til RBK i løpet av sommeren så tyder det på enorm inkompetanse fra styret/Bratseth sin side.

Lenke til kommentar
Tøv, spillere som Sapara, Edu, Tchoiy m.fl holder internasjonal klasse. Og hva med alle landslagsspillerne som holder til rundt i de forskjellige lagene?

8976942[/snapback]

 

Internasjon klasse er et litt vidt begrep, men sånn som jeg ser det er det en grunn til at f.eks Sapara havnet i rbk - nettopp det at ingen større klubber ville ha ham.

Edu, ja han har utvilsomt talent, men husk nå at han ble forkastet av Moskva - ikke et særdeles godt lag.

 

Når det gjelder landslaget snakker vi om et landslag som på en god dag er topp 20 i europa, mao. ikke noe å rope hurra for.

Endret av String-Emil
Lenke til kommentar

Og hvem er disse såkalte ekspertene, du?

 

Det har seg nemlig sånn at det ikke er alle spillere som automatisk starter karrieren sin i et storlag.

 

Et eksempel på dette er jo den godeste Mikel som havnet i Lyn før han ble en kasteball mellom Man Utd og Chelsea.

 

Eller hva med Jon Dahl Tomasson som spilte i SC Heerenveen?

Lenke til kommentar
Og hvem er disse såkalte ekspertene, du?

 

Det har seg nemlig sånn at det ikke er alle spillere som automatisk starter karrieren sin i et storlag.

 

Et eksempel på dette er jo den godeste Mikel som havnet i Lyn før han ble en kasteball mellom Man Utd og Chelsea.

 

Eller hva med Jon Dahl Tomasson som spilte i SC Heerenveen?

8977089[/snapback]

 

Talentspeiderne til de respektive toppklubbene i Europa var det jeg tenkte på.

 

Mikel har fordelen av å være 20 år, og har mange år igjen å utvikle seg på.

Sapara er midt i karrieren, og er pr. dags dato ikke god nok for premier leauge, serie A, Bundesligaen etc. Jeg kommer ikke akkurat på mange spillere som ble kjøpt fra tippeligaen for å gå rett inn på et storlag, de aller fleste har heller blitt kjøpt som en investering i fremtiden.

Lenke til kommentar

Fy faen så ufortjent!

 

Gigantprestasjon av Adin Brown, men det skulle vært dømt frispark i stedet for mål der.

 

Rosenborg hadde nok av sjangser til å avgjøre kampen, men sliter med å få ballen i mål sålangt i sesongen.

Håper for guds skyld vi får orden i kaoset i løpet av sommeren, og kommer sterkt tilbake når høst-sesongen starter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...