Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Gammel nyhet, men føler alikevel at jeg bør poste den:

 

Oversikt over forandringer i RBKs juniorlag:

 

Ut:

Torbjørn Skjerve:

Den unge venstrebacken drar tilbake til sin gamle klubb Tiller.

 

Steffen Andreassen:

Den unge, lovende 90-modellen drar på utlån til Kolstad. Utlånsperioden for keeperen varer ut året.

 

 

Inn:

Terje Næss Kjøsnes:

Født i 1989 har Kjøsnes allerede fått litt erfaring på fotballbanen. Midtstoppertalentet kommer på overgang fra Ranheim.

 

Markus Henriksen:

Midtbanespilleren Henriksen kommer på overgang fra Trond IL. Dette er en spiller som har fått testet seg på Toppklubbsamlingene, og har gjort en god figur. Han er født i juli 1992.

 

Mushaga Bakenga:

Også Mushaga har blitt tatt opp gjennom Toppklubbsamlingene. Født så sent som 8. august 1992 blir han den yngste i Rosenborgs juniorstall. Spissen kommer på overgang fra National.

 

Kilde: RBK.no

 

Markus Henriksen er sønnen til 'Rambo', mon tro om han er like knallhard som sin far. ;)

Lenke til kommentar

Sterk seier over FC Nürnberg i gårsdagens treningskamp. Herlig å se at RBK for en gangs skyld holdt nullen. Til informasjon så vant FC Nürnberg samtlige fem treningskamper de spilte før de møtte RBK.

 

Kan det hende at vi får se nok en formidabel høstsesong fra RBKs side?

Lenke til kommentar

Der gikk Trondheimsturen til helga mest sannsynlig til helvete. :(

 

Måtte (vel, måtte ikke, men var på tide) kjøpe nytt eksosanlegg og bensintank til bilen, så jeg måtte velge mellom Storås eller Lerkendal.

 

Åååååå! :'(

 

Skulle gjerne vært der når RBK knuser Viking 3-0.

Endret av Rippo
Lenke til kommentar

RBK ser på Jimmy Dixon

 

Jimmy Dixon:

Längd: 183 cm cm

Vikt: 76 kg kg

Född: 81-10-10

Moderklubb: Green Eagle, Liberia

Även spelat i: Floda BoIF, BK Häcken

Kontraktsinfo: 091231

 

Styrkor

Det första man kommer att tänka på är Jimmys fysiska överlägsenhet. Dixon är allsvenskans starkaste huvudspelare och ändå bara 183 cm lång. Vidare är han snabb som Elanga och hård som "Maestro". En mittback med förutsättningar att skriva in sig i MFF:s anrika historia om det vill sig riktigt väl.

 

Svagheter

Dixon har en tendens att dra på sig onödiga kort. Vissa brytningar kan vara vårdslösa och otajmade. Han måste också jobba med sitt passningsspel för att bli en fulländad mittback. Men om dessa bitar jobbas på kommer Jimmy troligen att bli för bra för allsvenskan

 

 

Vet ikke helt jeg. Jeg kunne ønske meg en spiller som ikke gikk på NON EØS-kvota. Godt å se at de i allefall leter etter forsterkninger.

Lenke til kommentar
Hehe, tenker jeg tar både Lerkendal og Storås jeg. :)

9103247[/snapback]

 

 

i feel that one brother;)

 

 

for en kamp : )

 

Rosenborg taper aldri når jeg er på Lerkendal :cool:

9128651[/snapback]

Hvorfor i svarte kan ikke du troppe opp på Lerkendal litt oftere da...... gjerne dra på bortekampene også :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...