The Redmen Skrevet 1. april 2013 Rapporter Del Skrevet 1. april 2013 God nyhet å få at det ikke ble trening i kveld! For da blir det match å se istedet! Har troa på seier idag! Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 1. april 2013 Rapporter Del Skrevet 1. april 2013 Faen eg hater jævla Canal Digital. Jævla nisser... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. april 2013 Rapporter Del Skrevet 1. april 2013 Rosenborg hakke vært bra, sa de Rosenborg hakke skårt, sa de Rosenborg hakke prestert, sa de. Well. Look what happend. Trolla på topp! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. april 2013 Rapporter Del Skrevet 1. april 2013 ''Dæven det e godt å væra trønder'' -Sir Dag Ingebrigtsen Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. april 2013 Rapporter Del Skrevet 1. april 2013 Andre omgangen er av det beste jeg har sett på leeeeenge. Trønder-fotball! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. april 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. april 2013 Herregud for en andreomgang!!! Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 1. april 2013 Rapporter Del Skrevet 1. april 2013 Mye bra spill! Spesielt fantastisk på målet til Mix og nummer 2 til Dorsin! Ok at vi vinner, men herlig når det er så bra spill samtidig! Lenke til kommentar
nicho_meg Skrevet 1. april 2013 Rapporter Del Skrevet 1. april 2013 Med unntak av noen store Brannsjanser i starten av første omgang var dette ren overkjøring. Eneste som manglet var en scoring av Gamboa. Var flere som virkelig hadde dagen utpå der. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. april 2013 Rapporter Del Skrevet 1. april 2013 Fantastisk kamp og ren overkjøring. Jevnt i førsteomgang, men de siste 45 var det aldri noe tvil. Ingen som spilte spesielt dårlig, men jeg vil trekke frem Micke, Mix, Tore, Gamboa og Tobias som de beste utpå der. Eneste jeg har å sette fingeren på, er vel at Tarik spilte samtlige 90 minutter. Han så helt ferdig ut fra timen og inn. Vi kunne glatt flyttet Mikkelsen over på venstre og få inn Dockal tidligere, men vi vinner 4-0 så jeg orker ikke legge noe vekt på det... ^^ Lenke til kommentar
nicho_meg Skrevet 1. april 2013 Rapporter Del Skrevet 1. april 2013 Fantastisk kamp og ren overkjøring. Jevnt i førsteomgang, men de siste 45 var det aldri noe tvil. Ingen som spilte spesielt dårlig, men jeg vil trekke frem Micke, Mix, Tore, Gamboa og Tobias som de beste utpå der. Eneste jeg har å sette fingeren på, er vel at Tarik spilte samtlige 90 minutter. Han så helt ferdig ut fra timen og inn. Vi kunne glatt flyttet Mikkelsen over på venstre og få inn Dockal tidligere, men vi vinner 4-0 så jeg orker ikke legge noe vekt på det... ^^ Og gått glipp av den lekre lobben?! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 2. april 2013 Rapporter Del Skrevet 2. april 2013 Finnes det noe bedre enn å knuse Brann? Å se det fra Kjernentribunen med oppvarming på fullstapp pub med utvidet sjenketid og megatifo til kampstart. Vi går en trivelig sesong i møte. http://galleri.tt05....10004/tt5~0.jpg Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 2. april 2013 Rapporter Del Skrevet 2. april 2013 http://fotball.adressa.no/eliteserien/article274532.ece Der.. fikk Perry min respekt. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 2. april 2013 Rapporter Del Skrevet 2. april 2013 Reagerte selv på at Dockal ikke feiret. Idiotisk ting å gjøre. Skjønner at Bille ble litt frustrert. Hadde noen store sjanser han burde ha scoret på. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. april 2013 Rapporter Del Skrevet 2. april 2013 Ingen spiller er større enn klubben, og må tåle å bli benket hvis treneren mener det er det rette. Dockal burde heller konsentrere seg om å prestere bedre i trening og motbevise Perry, o stedet for å sutre på den måten. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 2. april 2013 Rapporter Del Skrevet 2. april 2013 Bra han sier ifra! Irriterte meg veldig at Dockal oppførte seg som han gjorde. Personlig synes jeg det var ganske barnslig av han egentlig. Bør være voksen nok til å akseptere å bli benket. Det Bille gjorde er jo noe som de fleste har gjort en gang, men det er greit at Perry sier ifra! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 3. april 2013 Rapporter Del Skrevet 3. april 2013 Var fantastisk morsomt å være på Lerkendal på mandagen, kjenner at jeg svever litt enda. Kjernen var i bra slag også, super tifo. Liker det jeg ser! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. april 2013 Rapporter Del Skrevet 4. april 2013 (endret) Bortetur til Buvika i første runde. http://www.youtube.com/watch?v=LX6F8BXbF0g Endret 4. april 2013 av MartinF Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. april 2013 Rapporter Del Skrevet 4. april 2013 Skal sies at Buvika har blitt betraktlig bedre siden sist. (men ingen liker skauninger, så satser på brutale tall) Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. april 2013 Rapporter Del Skrevet 4. april 2013 Enig med Daniel. Hadde for eksempel vært en fin kamp for Bille å putte tosifret i. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. april 2013 Rapporter Del Skrevet 5. april 2013 http://fotball.adressa.no/eliteserien/article274819.ece Dette hadde jo vært artig. Rosenborg har fortsatt et ganske stort navn i Europeisk klubbfotball, så det er ikke umulig at UEFA gir Lerkendal en slik kamp. Supercupen er vel på høsten og, så vidt jeg vet, så da er det jo perfekte forhold i Norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå