Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det defensive har vært ganske bra i kveld, ingen gedigne brølere så vidt jeg husker.

 

Morsomt med Midtsjø inn!

 

 

 

Kan se for meg at bla. bergensere og engasupportere føler det annerledes.

 

Og moldensere.

Intet nytt under solen med andre ord.

 

Halve kroppen til Güven er offside dog.

Lenke til kommentar

Det lugger fortsatt litt i angrepsspillet, men synes det er positive tendenser. Istedet for at Prica står alene på topp og ser på håpløse langpasninger spiller vi oss faktisk opp til siste tredjedel av banen. Mangler bare den siste gode pasningen inn i 16-meteren. Skulle likt å sett noen harde innlegg langs bakken eller 45'ere fra dødlinja. Dockal var ikke helt i form i går og Svensson var værre. Forsvaret var ganske solid.

Lenke til kommentar

Fornøyd jeg. Går inn i en to-ukers treningsperiode med en seier, og den selvtilliten det medfølger, i ryggen.

 

Herlig goal av Fett-Mike. Herlig. Dockal og Mikkelsen var svake/usynlige syns jeg, ellers grei innsats av laget.

 

Må jo sies at vi var særdeles heldige som ikke fikk to straffer imot, var soleklar den med Jonas.

Lenke til kommentar

Sånn som Rbk spilte i går mangler vi bare at noen flere tar sjansen på å skyte fra ca. 20 meter. Da må forsvaret høyere opp i presset og det blir enklere å spille seg rundt på sidene. Ikke minst kan vi flere lure stikkere til spissene inni 16-meteren.

Med Gamboa og Dorsin på begge kantene kan det bli mange flotte innlegg og flere 2 mot 1 situasjoner på kantene.

Ballgjenvinningen var uten tvil det beste med gårsdagens kamp. Odd ble nærmest grepet av panikk i større perioder av kampen og ble presset godt inn i egen 16-meter.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...