Gå til innhold

Good guy eller bad guy i spill

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå for tiden er det like så vanlig at hovedpersonen i spill er en "bad guy", som en "good guy". Er det noen som har moralske hemninger med å være en slemming i spill? Går det noen grense for hva man vil gjøre, selv i spill?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nei, samme for meg kva side eg er på så lenge spelet er bra. Ikkje at eg er så grusomt oppdatert på spel, men er det ikkje eit overtal av spel der du er god?

Endret av Zeph
Skrevet
Nei, samme for meg kva side eg er på så lenge spelet er bra. Ikkje at eg er så grusomt oppdatert på spel, men er det ikkje eit overtal av spel der du er god?

8203452[/snapback]

Det vil jeg absolutt tro.

Skrevet

jeg har ikke noen problemer med å slakte horder på anonyme sivile i spill som GTA.

men å drepe de snille folka i KOTOR greier jeg ikke, jeg greier bare ikke å være slem KOTOR og KOTOR 2

Skrevet
Nei, men eit der du er hacker og laster ned piratkopiar. :cool:

8203607[/snapback]

Nå bør vel det man gjør i spill være litt mer spennende en det man driver med hele tiden i hverdagen ;)

Skrevet

Hvis jeg skal være en badguy, skal jeg i alle fall være en med stil en som er ond og intelligent.

Gidder ikke være en taper som rusler rundt i vice city. Det er waste of time, selv om grafikken er aldri så bra

Skrevet

Til de som har spilt fable og gjennomført det..

Gikk dere for sverdet :dribble: eller redda dere søsteren :innocent: ?

Selv gikk jeg for søsteren! Hadde ikje hjerta på å velge sverdet :no: "Im good you know" :whistle:;)

Skrevet (endret)
Eneste "badguys" som jeg ikke klarer å spille er orc'er, troll og andre tusselignende vesner, liker ikke tanken på å måtte drepe alver! ;9

8203470[/snapback]

Hehe, faktisk helt det motsatte av meg. Jeg elsker drepe alver og andre pinglete vesner i spill, og vil helst være så stor og grusom som mulig. Syntes det er et naturlig utfall i slike kamper :)

Skulle ønske undead tauren var en spillbar rase i WoW, hehe

Edit:

Ellers spiller jeg alltid "de onde" i spill.

Alltid nazi i ww2-spill.

nod/russia i C&C-spill.

orcs/undead i warcraft serien.

Protoss i starcraft ( ikke onde akkurat, men iskalde).

Harkonnen i Dune.

Terrorists i Counter-strike.

Empire/trade federation i star wars spill.

alien/predator i AVP.

osv.

Etter det jeg husker, så spiller jeg bare god i B&W, der vil jeg at folka mine skal ha det bra :)

Endret av tankbug
Skrevet (endret)

første gangen jeg spillte oblivion, var jeg en massemorder, jeg drepte alle jeg kom over. Men nå er jeg en "good guy", som bare dreper på arenaen og slemminger.

Endret av Bob_mafia
Skrevet
Til de som har spilt fable og gjennomført det..

Gikk dere for sverdet :dribble:  eller redda dere søsteren :innocent: ?

Selv gikk jeg for søsteren! Hadde ikje hjerta på å velge sverdet :no: "Im good you know" :whistle:  ;)

8203729[/snapback]

Så klart gikk jeg for sverdet, det eide jo :D Greit, greit, måtte jo drepe søstra, men hu hadde jeg jo nesten ikke sett... :whistle:

Hehe, faktisk helt det motsatte av meg. Jeg elsker drepe alver og andre pinglete vesner i spill, og vil helst være så stor og grusom som mulig. Syntes det er et naturlig utfall i slike kamper

Skulle ønske undead tauren var en spillbar rase i WoW, hehe

Edit:

Ellers spiller jeg alltid "de onde" i spill.

Alltid nazi i ww2-spill.

nod/russia i C&C-spill.

orcs/undead i warcraft serien.

Protoss i starcraft ( ikke onde akkurat, men iskalde).

Harkonnen i Dune.

Terrorists i Counter-strike.

Empire/trade federation i star wars spill.

alien/predator i AVP.

osv.

I warcraft 3 er ikke orcene slemme, og i WoW er hverken undead eller orker onde!

Skrevet

Noen som har prøvd Manhunt? Der er du ondguy deluxe te helvete! Snakker om at du er en massemorder som blir redda fra døden på EN betingelse: drepe masse folk og filme det. Faen, jeg ble DRITlei av spillet når jeg begynte å drepe de med pianostrenger :nei:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...