rvenes Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 (endret) Superduper realistisk... sånn at f.eks du fikk purken etter deg om du kjøyrde på raudt lys, kjøyrte feil veg i einvegskjøyrte gater osv. Bilene må også seff være realistiske. Har ikkje den bilmodellen automatgir, så har den ikkje det, da må du gire og kløtsje sjølv! Blinklys og vindussviskere, og der man får smuss og skitt på ruta så man må vakse bort med spylervekse må seff være på plass! Kort sagt, så realistisk som mulig! Finnes dette? Edit: Og simulatorn må være til PC seffølgelig! Edit: sint moderator likte ikkje emnetittelen på posten, skjønner ikkje kvifor. Endret 25. mars 2007 av Cornel
Dj_Arnleif Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 Kort sagt, eg tviler på at eg slikt spille finnes til dags dato, men for all del eg har ikke peiling
-sparks- Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 Mafia, men det er dog på 30-tallet med tilsvarende trege biler. ellers så kan jeg ikke komme på så mye? det er desverre skuffende lite realistiske "freeroam" spill.
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 Høres ut som det spillet hadde passet bra hos fattige kjøre-skoler Men jeg tviler på det finnes et slikt spill (enda), jeg kunne ihvertfall ikke finne det...
Bear^ Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 Tror ikke det finnes noe slikt ettersom det er mer eller mindre vanlig kjøring og det er ikke spes morsomt, men 18 wheels of steel er et truck spill som nesten er slik.
Complexity Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 Tror du skal få problemer med å finne ett sånn spill som er brukbart.. Men, du kan jo titte på Live For Speed og rFactor som er skikkelig realistiske simulatorer der du kan velge å gire å clutche å slikt selv. men dårlig med "free roam" eller politi på de da..
Scotty Skrevet 21. mars 2007 Skrevet 21. mars 2007 Tviler sterkt på at det finnes noe slikt spill den dag i dag. Nærmeste du kommer er vel 18 Wheels of Steel serien, som er lastebiler. Og man må transportere lasten fra sted til sted osv.. Men der får man politiet etter seg hvis man kjører over fartsgrensen, kjører på rødt lys, kjører i motsatt kjørefelt osv..
Rescue me Skrevet 21. mars 2007 Skrevet 21. mars 2007 Det beste du kan gjøre er å kjøre bil på ordntlig.
Esperados Skrevet 21. mars 2007 Skrevet 21. mars 2007 nærmeste jeg har sett er dette: 3d-driving school
Gavekort Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 nærmeste jeg har sett er dette: 3d-driving school 8207987[/snapback] lame grafikk
djorgen Skrevet 25. mars 2007 Skrevet 25. mars 2007 Det spillet der finnes allerede... Det heter Real Life.
rvenes Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Skrevet 26. mars 2007 eh! var på veg til til google.com for å søke etter spelet no. Det kan fort bli dyrt om du vil utfordre virkligheiten litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå