Gå til innhold

Hvordan skaffe 7000-10000 kr?


LadyKatie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvem henvender man seg til for å få reklamebudjobb?

8187432[/snapback]

Norpost er vel det selskapet som distribuerer mest reklame. De opererer med en aldersgrense på 13 år.

8187516[/snapback]

 

 

faktisk det jeg er i, fikk nettopp reklame i stad, har sortert det og, tok meg 45-60min, selve ruta tar alt fra 1-2 timer....jeg tjener ca 6-800kr per måned, digger det :D

Lenke til kommentar
Norpost er vel det selskapet som distribuerer mest reklame. De opererer med en aldersgrense på 13 år.

8187516[/snapback]

Mine erfaringer med Norpost er heller dårlige. Jeg ble lovet lønn på rundt 600,- i måneden, for å sortere og levere reklame en gang i uka. Det tok rundt to timer pr gang, men jeg fikk kun 2-400 i lønn. Det skulle de gjøre opp ved å gi meg mer lønn neste gang, men nei.

Lenke til kommentar

Norpost er barnearbeid så det holder. Hadde en rute selv da jeg var 13-14 år, og jeg tjente ca. 300-350 i måneden.

 

Brukte 50-60 min på å sortere reklamen (det må man, da man får hver DM i forskjellige bunker), og 1-1,5 time på selve ruten. Jeg regnet litt over det og kom frem til 40-50 kr/t.

 

Det er vanskelig å skaffe 10 bærumtiere i en alder av 13 år, da ingen butikker vil ansette en 13-åring. De få som får jobb i den alderen kjenner ofte folk, eller de har kanskje en jobb et par timer i måneden der de setter på plass varer hos Kiwi. Å skaffe 10000 blir uansett vanskelig.

Lenke til kommentar
Du kan jo bare sette en annonse i ei avis å skriv at du søker en jobb, og at du kan ta på deg det meste... Det er sikkert noen folk som har bruk for litt ekstra jobb hjemme vettu...

8187004[/snapback]

 

Sette en annonse i en avis koster som regel en del spenn..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...