Gå til innhold

Hvordan skaffe 7000-10000 kr?


LadyKatie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Avisbud er kjedelig, men det er 1 time om dagen som er lett å leve med. Timeslønna sånn ca er hvertfall ganske bra (hvertfall for meg) for jeg har oppe i 80kr+ og noen ganger litt mindre. Jeg jobber ikke spesielt fort. Det var en dag jeg hadde gjort det så fort at jeg hadde fått rundt 150kr i timen. Det som er dumt er at du ikke kan jobbe så mye. Ren sammenligning får man 60kr+ på tusenfryd... Kommer ann på hvor lenge du har jobbet der, men der kan du jobbe endel i sommerferien og tjente veldig mye.

 

Norpost er en møkka jobb! Man tjener jo usle 100kr for 5timers jobb!! Man får betalt i vekt som tilsier at hvis du hadde fått betalt i timer, hadde det vært langt under 45kr. Mulig dette er fra distrubisjonssted til distrubisjonssted, men sånn er det her. En venn av meg jobba der i 9mnd eller no, og han hadde ikke overlevd så lenge hvis han ikke hadde juksa. Jeg sier ikke hvordan. Broren min jobba der i 2mnd + oppsigelses mnd, han gjorde det ånklig og var så lei.

 

Å selge Dagbladet på søndager kan man tjene veldig mye eller veldig lite, spørs ruta du får. En jeg kjenner tjente ingenting fordi han nesten ikke fikk solgt aviser, men du kan tenke deg: du får 4kr pr avis, Du får kansje 100-200 (eller mer) hustander å levere til...

 

Også spør moren eller faren din om jobber! :cool:

Endret av Hidephix
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...