Gå til innhold

Hvordan skaffe 7000-10000 kr?


LadyKatie

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Er en gutt her som gjerne vil tjene inn noen slanter til å kunne oppgradere pc'en sin. Er kun 13 år, så kan derfor ikke flytte meg langt, og jeg bor i Oslo, Ullern. Har ikke så veldig mye fritid så hadde vært fint hvis man kunne fått litt godt betalt ;)

 

Har null erfaring fra før, og jeg kan ta alt av jobber så lenge jeg tjener på det.

 

Så si i fra hvis dere der ute kjenner noen som kanskje trenger en assistanse!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De færreste jobber er morsomme. Å skaffe seg en morsom jobb i din alder er vel strengt tatt nesten umulig. Det er få dagligvareforretninger som ansetter så unge folk. Et alternativ er å gå med avisen, som da ikke er så godt betalt. Men da får du iallefall jobb, og en liten inntekt.

Lenke til kommentar

Anolop, fair enough, men jeg ville ha løyet hvis jeg hadde sagt at jeg hadde jobb når jeg var 13, som er trådstarters tilfelle.

 

Jeg hadde akkurat blitt 14 da jeg fikk jobb og det jeg ville påpeke var at hvis trådstarter ønsker en jobb, er det slettes ikke umulig å få seg en. Venter han eventuelt til han blir 14, eller begynner å søke nå, skal du ikke se bort ifra muligheten for at karen får seg en jobb i nærmeste framtid, gjerne med meget godt betalt.

 

Det jeg mente med setningen er at jeg fikk jobb når jeg såvidt var blitt 14, og at det ikke var noe sommerjobb-greier i én måned eller to. Jeg er meget godt fornøyd med lønnen min, arbeidstidene og ikke minst arbeidsforholdene og arbeidskollegene. ;)

 

Opp med hodet LadyKatie (virker som du er jente, men skriver jo selv at du er gutt og 13 år gammel), for det er ikke umulig å få seg en god jobb. :)

 

Lykke til! :thumbs:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...