Gå til innhold

Forbannelsen foran dataen


PgUp

Anbefalte innlegg

Jeg synes jeg sitter for mye på dataen, uansett om jeg gjør det eller ei...

 

Før satt jeg veldig mye på dataen, mest på forum og sånn, og ettter ett år med data gikk jeg fra 3 til 5/6 i norsk-bokmål på skolen. Så det er selfølgelig flere sider i en sak.

 

Det soseale er best uten data, men msn er jo kjekt da. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så lenge man har noe å gjøre på pc'n syns jeg det går bra..

 

Har selv hatt perioder hvor jeg bare sitter her, hører på musikk og sjekker forum hvor det ikke skjer noe.. Pc'n er for dårlig til å spille noe særlig, så da ble jeg liksom bare sittende der.. Det er kjipt..

 

Men som folk sier: pc'n er en kjempebra måte å holde kontakt med folk på! Man lærer også masse, som nevnt før.. :)

Lenke til kommentar

Blir en del sitting forran PCen. Kanskje litt for mye egentlig. Ingenting galt med litt PC-tid. Men ofte har jeg lyst til og gjøre andre ting med venner f.eks. men da møter man ofte problemet med at vennene dine sitter forran PCen og egentlig har det helt fint med det. :(

Lenke til kommentar
Blir en del sitting forran PCen. Kanskje litt for mye egentlig. Ingenting galt med litt PC-tid. Men ofte har jeg lyst til og gjøre andre ting med venner f.eks. men da møter man ofte problemet med at vennene dine sitter forran PCen og egentlig har det helt fint med det. :(

8187107[/snapback]

Wow.. Har aldri møtt på det problemet, må være grusomt.. :cry::cry:

Lenke til kommentar

Takket være PC'en er jeg blitt smart, selvstendig og kritisk, samt at jeg har fått veldig mye ut av interessene mine og jeg har møtt mange folk takket være dette (nei, ikke bare forum-folk).

 

Takk gud for PC, da.

 

Jeg føler allikevel ikke noe kronisk behov for PC. Om jeg er hos besteforeldrene mine (mye artig som skjer der), kan jeg være der i en uke/måned uten å i det hele tatt gi forumene en tanke, før noen sender meg en melding om hvor jeg er i verden og om jeg snart kommer på msn.

Lenke til kommentar

Før jeg startet på IKT skal jeg innrømme at jeg brukte litt vell mye tid foran pc-en.

På ikt fikk jeg gjort unna mye surfing på skolen, og ble ikke så mye hjemme lenger.

Så ble jeg lærling, og det har blitt enda litt mindre. Og det er ikke noe stress for meg å være en uke, eller to uten pc-en min.

Men det hadde vert et problem før. da var jeg vel nesten avhengig :p

Lenke til kommentar

Har brukt pcn til mye fornuftig også (skolearbeid, webdesign (og andre ting man kan utdanne seg i)), men det hadde nok vært mye bedre om jeg ikke hadde hatt pc ja :(

 

Men vi MÅ ha pc på skolen :\ og da er det vanskelig å legge den ifra seg.

 

edit: kan godt klare meg uten pc, men sitter man alene og sliten på hybeln klapper man opp lappisen.

 

Men jeg spiller utrolig lite egentlig. Mest snakking på msn, blink, forum.

Endret av Lund-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...