Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den Store Turnoff Listen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Må si jeg passer perfekt for deg Sessan, bare jeg klipper neglene mine oftere, liker ikke å ha det helt nedklipt, er så lite handy.

8614784[/snapback]

 

Trenger ikke være nedklipte altså...kan godt være hvit rand på, men ikke sånne lange...ja...ordentlig lange liksom.hvor den hvite kanten er lang på en måte. Tenk så jævlig å bli fingra da!! AU!!

Lenke til kommentar
Haha fantastisk svar, Tor. :)

 

Men tilbake til turn off; jenter med bart/dun/skjegg/kall-det-hva-du-vil. Jeg kan ikke fitte og begrape hvorfor jenter ikke vokser dette bort sporenstreks! Finnes overraskende mange jenter med dette "problemet". Usj!

8615327[/snapback]

 

Helt enig, jeg er livredd for å få pubbis bart og sammengrodde øyenbryn.. Sjekker det hver dag, alt for mange jenter som ikke gjør det.

Lenke til kommentar
Må si jeg passer perfekt for deg Sessan, bare jeg klipper neglene mine oftere, liker ikke å ha det helt nedklipt, er så lite handy.

8614784[/snapback]

 

Trenger ikke være nedklipte altså...kan godt være hvit rand på, men ikke sånne lange...ja...ordentlig lange liksom.hvor den hvite kanten er lang på en måte. Tenk så jævlig å bli fingra da!! AU!!

8614873[/snapback]

Jeg kan si meg enig i mange av punktene du listet opp på forrige side, men her oser det av dobbeltmoral. Liksom, på en måte og klynger av utropstegn faller enkelt under følgende kriterium:

Fjortisprat, eller usikker "koseprat." Hvis vedkommende har et barnslig ordforråd og generelt ordlegger seg dårlig.
Lenke til kommentar

Vel, for å hjelpe deg litt på vei: Ja, jeg var kjæreste med en fotballgutt...den beste...Ja, jeg var med i en venninnegjeng, men vi var langt ifra like hverandre, og heller ikke skolens store berter. Men godt likt...

8614223[/snapback]

 

Det som er ironisk er at de som tror de er godt likt på ungdomsskolen som regel er de som ble hatet av alle de dødelige (les normale) i klassen. :)

Lenke til kommentar

Nå skal jeg gjøre noe ingen andre har gjort her ennå, nemlig å finne en turnoff på meg selv.

Humoren min er stor turnoff, virker det som. Jeg er muligens litt barnslig av meg, og det gjenspeiles i humoren også. Så mens gutta ler seg ihjel, står damene med store øyne og lurer sikkert litt på "hva i all verden det feiler han der".

 

Så en liten finger i siden, ikke ta alt så forferdelig høytidelig, damer. Det er mer ved verden enn lipgloss! :)

 

Og forresten, noen flere som vet de har noen turnoff's?

 

 

 

(Edit: Leif Leifesen, I will kill you someday!)

Endret av Tharos_
Lenke til kommentar
Tharos_: Kjenner meg igjen, hører jeg typisk guttehumor i form av skikkelig tåpelige og barnslige kommentarer, så føler jeg lysten (til å leve) sakte forsvinner ut av kroppen.

8618043[/snapback]

Hehe, ja jeg er dessverre/heldigvis fullt klar over problemet. Jeg har lært meg å tone ned diverse emner i nærhet av den kvinnelige delen av befolkninga.

 

Men jeg snakker aldri OM mennesker på en barnslig måte altså. Jeg kommenterer heller ikke mennesker på barnslige eller stygge måter.

Det er rett og slett noen emner som kvinner ikke tåler.

Sånn får det bare være, jeg klarer heldigvis å omstille meg i de rette situasjonene, men jeg har en kamerat som gir full f. Og jeg må bare si det, de gangene han kommer med noen gloser eller kroppslyder, da klarer jeg ikke annet enn å le meg skakk av ansiktsuttrykkene som lyser opp.

 

Men jeg håper ingen mister lysten til å leve av slike uskyldigheter da! :)

Lenke til kommentar
Når jenta tok ut penisen min, snudde seg rundt og sa oppgitt "Faen ass, du klarer jo ikke å ha sex", for så å åpne opp nattbordskuffen og begynte å tilfredstille seg selv med vibratoren sin. Det var litt turn-off.

8619750[/snapback]

Huff da, den var jo lei.. Kan ikke (uansett vinkling) se på dette som noe positivt for deg.. :ermm: Men, det var jo ganske frekkt gjort å ta fram vibrator i stedet, håper det ikke var kjæresten din.

Lenke til kommentar
Tviler Negotiation var seriøst, om han var det: lol, eid.'

 

Turnoff: Gutter som tror de er morsomme, når de egentlig bare er triste.

8620238[/snapback]

Et poeng til Demille som fant ut at jeg ikke var seriøst! Men fint at folk kom til utsetning og ville trøste :)

 

Btw, var den nederste linja di dedikert til meg, demille?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...