Gå til innhold

Tråden om ansiktsbarbering


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke akkurat om ansiktsbarbering men... Sett at man aldri tok håret "der nede", ville det da vokse til et langt skjegg? Hva er det som gjør at håret der nede vokser når man har dratt raka der? Virker som om det slutter å vokse når det når en viss lengde, men vokser ut igjen straks man tar det bort.. Gah

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Noen som har noen tips på hvor skinnskjegget starter og håret slutter? :p Etter litt "sparing" er det vanskelig å se.

8657955[/snapback]

Jeg tar det omtrent ved øreflippen, men har selvfølgelig kinnskjegget kortere enn resten av håret - vil jo ikke se helt villmann ut heller.

 

På de fleste begynner vel kinnskjegget omtrent på linje med "hullet" i øret, men det er store individuelle forskjeller ute å går.

Lenke til kommentar
Fin og innformativ førstepost wh1te. Har bare lyst til å legge til en opplysning, den gjelder hovedsakelig for de som får litt irritert hud når dere barberer dere. Husk å skyld høvelen i varmt vann etter hvert eneste drag. Det varmet skal drepe bakteriene som skaper irritasjonen. :)

8668616[/snapback]

Høvelen blir mye fortere sløv i varmt vann har jeg hørt. :cool:

Lenke til kommentar
Hoho. Ansiktsbarbering.

 

Tar bare skjeggveksten på overleppa for tiden, i tillegg til den fremste delen av kinnene. Kinnskjegget og under kjeven er det jevnt, pluss bukkeskjegg på haken. :)

8222974[/snapback]

 

Hehe, kanskje du burde være med i denne konkurransen her? :D

8456478[/snapback]

 

Haha. Skulle sett det svaret tidligere. :p

 

Jaja. Jeg tok skjegget helt etter påsken. Ett halvt års sparing rett i dass. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Nye serien for ansiktsbarbering fra Loreal er konge.

8456657[/snapback]

 

Jeg liker ikke Loreal sine barberingsprodukter. Nivea derimot.

 

Noen som vet det billigste stedet å kjøpe blader? Hovedsakelig til Mach3.

8689593[/snapback]

 

Obs har jeg inntrykk av at er billig.

Lenke til kommentar

Hvor lenge har man et sett med barberblad før det må skiftes ut? Har nå gått over til Gillette Fusion, etter å alltid ha brukt maskin tidligere, og må si det er mye mer behagelig. Men er litt usikker på hvor ofte jeg liksom må skifte bladene på høvelen for at de skal være rimelig skarpe og velfungerende til en hver tid.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...