Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan bruke fingrene på en jente?


Anbefalte innlegg

Ser det kryr over av tråder som omhandler hvordan man best kan runke, men jeg har enda ikke sett en tråd der man kan komme med tips og triks for hvordan man kan bruke fingrene eller munnen/tunga (det orale :p) på en kvinne (skyt meg om jeg har oversett det).

 

Så ja, noen som har noen killer tips, eller en liten "guide"? Visst er alle forskjellige, men det går da an å prøve mye forskjellig.

 

Laget tråden halvveis for at jeg selv er håpløs på området, og gjerne kunne ha hatt bruk for andres erfaringer ;) .

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser det kryr over av tråder som omhandler hvordan man best kan runke, men jeg har enda ikke sett en tråd der man kan komme med tips og triks for hvordan man kan bruke fingrene eller munnen/tunga (det orale :p) på en kvinne (skyt meg om jeg har oversett det).

 

Så ja, noen som har noen killer tips, eller en liten "guide"? Visst er alle forskjellige, men det går da an å prøve mye forskjellig.

 

Laget tråden halvveis for at jeg selv er håpløs på området, og gjerne kunne ha hatt bruk for andres erfaringer  ;) .

8154610[/snapback]

bra hdde tenkt til å lage en lignende tråd selv med tips...En ting jeg lurer på er hele vagina følsom for orgasme eller er det bare clit og litt inni? :hmm:

Lenke til kommentar
En ting jeg lurer på er hele vagina følsom for orgasme eller er det bare clit og litt inni? :hmm:

8159799[/snapback]

 

Det kommer an på, ingen jenter er like :) Noen jenter klarer å oppnå vaginale orgasmer, mens andre kun klarer å få klitorisorgasmer (da klitoris blir stimulert), så dette er veldig individuelt.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...