Gå til innhold

nye via 4 in 1 drivere


sub1343

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var jo finfine drivere ser det ut som. Men; Jeg får dem ikke. Jo, jeg har prøvd å klikke på linken for å laste ned zip-fila, men blir da sendt automatisk tilbake til hovedsiden http://www.viaarena.com.

FTP-download funket ikke. Prøvde for sikkerhet skyld å laste ned eldre drivere på siden, noe som gikk helt fint (uten at jeg har noe bruk for dem).

 

Mulige årsaker til at de ikke gir meg driverne (?):

-Feil på siden?

-Jeg har ikke vært snill i år?

-Åpnes ikke før julaften?

-Høy pågang?

-Min nettleser IE6 setter ned foten?

-Mitt chipsett KT333 er fornøyd med nåværende driver og setter ned foten?

 

Nei, for å være seriøs igjen: Hva er dette? Flere som har opplevd dette? Jeg har prøvd å legge downloadlinken i Download Accellerator, men da laster den ned bare HTML-dokumentet til viaarena.com... :???:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-12 07:56, skrev venomzorg:

hahaha, tenk å ikke ha konstant 60 fps i cs! har jo hatt det flere år! aahaahah! (PS: jeg får ikke mere en 60gpa gammel skjerm :|)


 

Ja nå har jeg hørt det også, det var ikke cpuen, det var ikke gpuen, det var ikke minne og det var ikke drivere, men faktisk skjermen som satte limit på fps!

 

Jeg kan sette ned Hz`n på skjermen min til 60 og allikevel få konstant 99 fps, så skyld heller på hardwaren din enn skjermen :razz:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-12 08:10, skrev Fjellsboe:

Quote:


Den 2002-12-12 07:56, skrev venomzorg:

hahaha, tenk å ikke ha konstant 60 fps i cs! har jo hatt det flere år! aahaahah! (PS: jeg får ikke mere en 60gpa gammel skjerm :|)


 

Ja nå har jeg hørt det også, det var ikke cpuen, det var ikke gpuen, det var ikke minne og det var ikke drivere, men faktisk skjermen som satte limit på fps!

 

Jeg kan sette ned Hz`n på skjermen min til 60 og allikevel få konstant 99 fps, så skyld heller på hardwaren din enn skjermen :razz:

 

 

oops, nå dreit jeg meg passe ut.

aner ikke hva jeg har tenkt på når jeg skrev dette men jeg hadde bare 60fps før, har seff 100 nå...

skrev dette tidlig på morran, får skylde på det :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...