Gå til innhold

GoW3 bekreftet for ps3 med rumble


tidus2k4

Anbefalte innlegg

Alle vet at Kratos spiser smågutter som Marcus Fenix til frokost :p

 

Glad jeg kjøpte US ps3, så får jeg importert versjonen av God of War 2 med progressive scan. De gjør vel det samme med den som med enern her i europa og fjerner det til fordel for "soften".

8144804[/snapback]

 

Har chippa ps2, og fikk mail i dag at gow2 var på vei i posten. :thumbup:

Blir spennde å se hva de får ut av ps3, for det de har gjort med ps2 er bare sykt!

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

screen2_large.jpgscreen15_large.jpgscreen2_large.jpgscreen4_large.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehe, morsomt.

Folk jubler over å få rumble :)

8143808[/snapback]

Hmm, her i tråden eller andre steder? For det er vel ingen her som har nevnt at dette var bra med et ord.

8143847[/snapback]

Det ble nevnt så tidlig som i første innlegg

 

"Rumble, 1080p og kanskje til og med co-op. Dette lukter gull lang vei "

Lenke til kommentar
Hehe, morsomt.

Folk jubler over å få rumble :)

8143808[/snapback]

Hmm, her i tråden eller andre steder? For det er vel ingen her som har nevnt at dette var bra med et ord.

8143847[/snapback]

Det ble nevnt så tidlig som i første innlegg

 

"Rumble, 1080p og kanskje til og med co-op. Dette lukter gull lang vei "

8148979[/snapback]

Men er det jubling? :) Jeg leser det som det som at disse ingrediensene er gode og at de kan hjelpe på spill opplevelsen, men jubling?

 

Dette ser jeg på som jubling over rumble:

 

"RUMBLE!! ENDELIG TILBAKE! WHUHU!! DETTE HAR VI VENTA PÅ! NÅ DUGER PS3 IGJEN!"

Endret av Swoofah
Lenke til kommentar
Dette virker nesten for godt til og vere sant...hvordan kan det berre ta tilbake alt det har sakt og begynne og produsere kontrollere med rumble...dette er jo en ganske stor ting..

 

sony har jo stått fast på attt rumble er, last gen, for dyrt og ikkje noko som folk vil ha..her har dei plutselig tatt ein heilomvending rett etter immersion rettsaken..mystisk..

8148259[/snapback]

Her er slik jeg ser det fra.

 

Sony produserte Sixaxis og tenkte at dette ville folk like. At motion controle var noe som ville gjøre opp for at de ikke ville gi opp sin kamp mot immersion. De lanserer konsollen og det som de ikke håper skjer. Istede for å fokusere på hvor greit det er med bevegelsessensorene, så klager forbrukere og kritikere på at dette ikke er bra nok. At bilspill og rumble hører sammen som et par med pupper. Så ser de at Wii seiler forbi og de tenker på mulige løsninger på hva de kan gjøre. De kan kutte prisen på PS3. Det er en av løsningene, men i det lange løp så taper det ganske mye penger på salg av konsoll allerede. Så de ser etter hvorfor vil ikke folk betale så mye for denne konsollen. Rumble blir skreket ut av de fleste innen miljøet som en hovedårsak. De ser på priskutt og hvor mye det ville kostet. De ser på hvor mye det vil koste å ingå forlik med immersion. De tar den billigste som i dette tilfellet ble forlik, noe som fører til at vi får tilbake rumble. Salget vil mest sansynlig gå opp.

 

Det samme skjedde jo med 360 å 1080p. Som ingen hadde bruk for osv. Etter litt kom også de med en oppdatering og den gledelige nyheten om at de nå kunne levere 1080p.

 

Å viss noen synes dette er dårlig av noen av selskapene. Så er det kanskje litt rar tenkemåte med tanke på at vi som forbrukere faktisk nå får et bedre produkt.

Lenke til kommentar
Dette virker nesten for godt til og vere sant...hvordan kan det berre ta tilbake alt det har sakt og begynne og produsere kontrollere med rumble...dette er jo en ganske stor ting..

 

sony har jo stått fast på attt rumble er, last gen, for dyrt og ikkje noko som folk vil ha..her har dei plutselig tatt ein heilomvending rett etter immersion rettsaken..mystisk..

8148259[/snapback]

Her er slik jeg ser det fra.

 

Sony produserte Sixaxis og tenkte at dette ville folk like. At motion controle var noe som ville gjøre opp for at de ikke ville gi opp sin kamp mot immersion. De lanserer konsollen og det som de ikke håper skjer. Istede for å fokusere på hvor greit det er med bevegelsessensorene, så klager forbrukere og kritikere på at dette ikke er bra nok. At bilspill og rumble hører sammen som et par med pupper. Så ser de at Wii seiler forbi og de tenker på mulige løsninger på hva de kan gjøre. De kan kutte prisen på PS3. Det er en av løsningene, men i det lange løp så taper det ganske mye penger på salg av konsoll allerede. Så de ser etter hvorfor vil ikke folk betale så mye for denne konsollen. Rumble blir skreket ut av de fleste innen miljøet som en hovedårsak. De ser på priskutt og hvor mye det ville kostet. De ser på hvor mye det vil koste å ingå forlik med immersion. De tar den billigste som i dette tilfellet ble forlik, noe som fører til at vi får tilbake rumble. Salget vil mest sansynlig gå opp.

 

Det samme skjedde jo med 360 å 1080p. Som ingen hadde bruk for osv. Etter litt kom også de med en oppdatering og den gledelige nyheten om at de nå kunne levere 1080p.

 

Å viss noen synes dette er dårlig av noen av selskapene. Så er det kanskje litt rar tenkemåte med tanke på at vi som forbrukere faktisk nå får et bedre produkt.

8149408[/snapback]

 

Dette er jo et tegn på at de hører på hva forbrukerne sier og det må vi vel være glade for. Bare litt merkelig at de ikke forstår det før de lanserer konsoller.

Lenke til kommentar
Hehe, morsomt.

Folk jubler over å få rumble :)

8143808[/snapback]

Hmm, her i tråden eller andre steder? For det er vel ingen her som har nevnt at dette var bra med et ord.

8143847[/snapback]

Det ble nevnt så tidlig som i første innlegg

 

"Rumble, 1080p og kanskje til og med co-op. Dette lukter gull lang vei "

8148979[/snapback]

Men er det jubling? :) Jeg leser det som det som at disse ingrediensene er gode og at de kan hjelpe på spill opplevelsen, men jubling?

 

Dette ser jeg på som jubling over rumble:

 

"RUMBLE!! ENDELIG TILBAKE! WHUHU!! DETTE HAR VI VENTA PÅ! NÅ DUGER PS3 IGJEN!"

8149014[/snapback]

Neinei, men da må du ikke gå så langt at du sier at "For det er vel ingen her som har nevnt at dette var bra med et ord."

Lenke til kommentar
Dette er jo et tegn på at de hører på hva forbrukerne sier og det må vi vel være glade for. Bare litt merkelig at de ikke forstår det før de lanserer konsoller.

8149452[/snapback]

Tingen er vel at de håpet at PS3 skulle selge ut i mange måneder etterpå og ingen ville klage på det. De tenkte kanskje at den vanlige forbruker ikke brydde seg like mye som anmeldere osv. Så at de når det ikke går så bra prøver å gjøre ting bedre er jo en posetiv ting.

 

Å de som vil godte seg med at "sony er så bæsj, de står ikke for det de sier og er bare teite ass." må for all del gjøre det. Men som forbruker ser jeg det ikke negativt at de forbedrer et produkt. På samme måte som jeg ikke synes det er negativt at konsollen oppgraderes med firmware. Nettet er fult av folk som elsker å kvarulerer og vrenge på alt alle sier. Men jeg er glad rumble er tilbake. Selv om jeg ikke kjente stor savn etter det når jeg spilte litt idag. Eller på PSP. Men det er fremdeles en litt nice ting å ha.

Lenke til kommentar

Det kan vel kalles en form for jubel over rumble når rumble faktisk blir dratt frem som et av hovedpoengene i spillet. Coop, 1080p og rumble som faktisk ikke er noe nytt.

 

God of war kommer nok til å bli et fantastisk spill da jeg husker når jeg spilte nummer 1. Da ønsket jeg at spillet skulle være ferdig veldig snart slik at jeg kunne fått sett slutten, men jeg ønsket også at voldsorgien skulle fortsette i det uendelige på samme tiden. Virkelig et supert spill.

Lenke til kommentar

Hehe, alle som har kjenskap til Kratos vet at han eier alt og alle (spillhelter)(om Kratos hadde fått tak i Fenix, så hadde han revet skallen av han). Råere spillkarakter finnes ikke i noen annen spill,altså hvor fucked/syk up han er. :love: Gir faen i alt og alle, han dreper til og med guder for å få det som han vil..spillet heter ikke God of War for ingenting :p

 

 

Men tilbake til tråden...lurer på hvordan co-op blir på GOW3. Håper vi får se noe til E3, selv om jeg tviler veeeeldig.

Endret av Enigma123
Lenke til kommentar

Jeg forundrer meg litt over hvorfor det er så mange som stiller seg så positivt til 1080p. Dette er noe som langt ifra er gratis, faktisk har det en 2,2x pixel workload over 720p, så noe må gi. Spesielt i spill som God of War ville jeg heller tatt mest mulig effekter og detaljer over 1080p.

Men nå vet ikke hvor klar utvikleren var i sin tale, om det faktisk er snakk om native 1080p framebuffer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...