Gå til innhold

GoW3 bekreftet for ps3 med rumble


tidus2k4

Anbefalte innlegg

I følge 1up er God of War 3 bekreftet på vei til ps3. Med rumble support.

 

Dette kan vel ikke sies å være annet et meget gode nyheter for ps3 interesserte.

 

 

Resident God of War freak Matt Leone is at the PlayStation store at Sony's Metreon in San Francisco and is reporting back from the big God of War 2 launch event.

 

In his blog he confirmed that God of War 3 is coming to PS3, that it will feature rumble support and 1080p resolution, and that if might even include co-op! He also confirmed some cool details on God of War for PSP -- "It is epic. It is big. There are hooks in the PSP story that I actually wrote from one of my first stories for God of War 2, so there are a lot of elements -- we're going to keep connecting all this stuff."

 

Kilde

 

Rumble, 1080p og kanskje til og med co-op. Dette lukter gull lang vei :p

Endret av tidus2k4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
At GoW3 kom var jeg ikke i tvil om et sekund, men at overraskelsen kom i at det skulle være med rumble. Greit at Sony og Immerson endelig har begravet stridsøksa, men at ting skulle gå så fort (greit spiller er jo ikke påbegynt engang ;) ) hadde jeg aldri trodd.

8143349[/snapback]

 

Heh vil ikke akkurat kalle et par år fort (som det sikkert tar til GoW3 kommer) :p Men men... hvorfor de i alle dager ikke kunne løst denne tvisten på forhånd er helt uforståelig.

Lenke til kommentar
At GoW3 kom var jeg ikke i tvil om et sekund, men at overraskelsen kom i at det skulle være med rumble. Greit at Sony og Immerson endelig har begravet stridsøksa, men at ting skulle gå så fort (greit spiller er jo ikke påbegynt engang ;) ) hadde jeg aldri trodd.

Er jo en stund sia da.. og Sony måtte jo betale en del...

Lenke til kommentar

Dritbra nyhet, etter jeg vurderte å kjøpe Playstation 3 så ramler det inn gode nyheter :D

Først Ratchet And Clank og nå God Of War 3, kan det bli bedre

Det var dem to spilla som fikk meg til å tenke og må ha PS3, men heldigvis klarte jeg og bestemme meg for å ha den lenge før disse nyhetene kom :dribble:

 

Har alle nestegenerasjonskonsollene den 23mars, gleder meg :D

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...