Gå til innhold

eksempel for navn til druid?=)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Velg et ordentlig navn og ikke for vanskelig, du må huske at det er dette navnet de bruker da de skriker til deg på TS/VT :p

8141527[/snapback]

:no: Det er ikke så moro når du har et langt vanskelig navn på norsk, og raidleder er en utlending med dårlig engelsk.

 

Men jeg tipper Zetlin er opptatt. :p

Lenke til kommentar
Velg et ordentlig navn og ikke for vanskelig, du må huske at det er dette navnet de bruker da de skriker til deg på TS/VT :p

8141527[/snapback]

:no: Det er ikke så moro når du har et langt vanskelig navn på norsk, og raidleder er en utlending med dårlig engelsk.

 

Men jeg tipper Zetlin er opptatt. :p

8141541[/snapback]

 

 

haha been there done that...

raid leader var stressa og forbanna, prøvde å skrike forgjeves.... prøvde sikkert

4-5 ganger å utale navnet, til slutt sa han "ah fuck it" og kicka fyren ut av guilden/TS :p

Lenke til kommentar

Prøv og Google litt etter navn, om du er nelf for eks. google etter Elfnames osv :)

 

jeg gjorde det på min hunter blade opp i et liten ordbok på alvisk/elfs, var mange forslag og info om hvordan man kunne sette sammen 2 ord som har en betydning og så få et navn. endte opp med og velge Lefcael egentlig Lef´Cael der Lef/Laf betyr Moon og Cael betyr Arrow ;) Seff er jeg en hunter og syns navnet var passende :)

 

 

Seff husker jeg ikke siden men kan se om jeg finner den også evt legge ut link til den.

 

 

EDIT: fant den faktisk :DElven Names

Endret av CyprieN
Lenke til kommentar

Druids er som skapt for herbalism. Plukking av herbs i travelform samt instant cast flight form gjør dem svært effektive. (byttet herbalism fra presten til druiden min før jeg tok den til outlands, angrer ikke)

 

Leatherworking vil jeg anta er avhengig av økonomien på serveren man spiller på, der jeg spiller var det ihvertfall vanskelig å tjene store penger på leatherworking og skinning før BC, spesielt på lav level. Kanskje blir det bedre når man kan begynne å lage leg enchants, virker som de selger for en del uten at jeg vet hvor mye stress de er å få laget.

Lenke til kommentar
Druids er som skapt for herbalism. Plukking av herbs i travelform samt instant cast flight form gjør dem svært effektive. (byttet herbalism fra presten til druiden min før jeg tok den til outlands, angrer ikke)

 

Leatherworking vil jeg anta er avhengig av økonomien på serveren man spiller på, der jeg spiller var det ihvertfall vanskelig å tjene store penger på leatherworking og skinning før BC, spesielt på lav level. Kanskje blir det bedre når man kan begynne å lage leg enchants, virker som de selger for en del uten at jeg vet hvor mye stress de er å få laget.

8142837[/snapback]

 

 

OT: Leg enchants er helt greit å grinde, tho du må ha skinning for å få tak i Cobra scales, og det er bare 5 spawn punkter og totalt 10 mobs du kan skinne dem av :)

 

Ellers selger noen av kitsa for godt 200g og noen for godt 100g :)

 

 

Egentlig egner alle Profs seg kommer bare helt ann på hvordan du bruker dem, seff er LW litt bedre en andre til Druid pga BoP ting du kan lage i High lvl LW til druid.

Endret av CyprieN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...