Gå til innhold

eksempel for navn til druid?=)


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+987123897
Navn etter blomstrer/planter passer alltid til druids

 

Edit: leif

8144207[/snapback]

 

Med unntak av rottehale o.l. navn...

Zetin var fint det. Bruk det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Zetlin er et bra navn.

 

Professions: 2 gathering prof frem til i alle fall lvl 40 (ville først vurdert 1 crafting prof på lvl 60). Jeg ville valgt skinning + mining. Som druid kan du stealthe til masse mining nods i huler etc. Virkelig kjekt. Mining gir imo mer penger enn herbalism på lavere levels. Skininng og mining vil generere så mye gull at du kan kjøpe bra utstyr på AH jevnlig.

 

En annen mulighet er å ta herbalism + mining. Du kan kun tracke en av delene om gangen, men de fleste mining nods er godt synlige (track herbs 90 % av tiden). Med gatherer eller cartograhper vil du uansett raskt vite hvor de fleste spawns befinner seg. Med denne kombinasjonen vil du måke inn penger, men den krever litt mer av deg enn skinning/mining.

Lenke til kommentar

Når det gjelder professions kommer det ann på hva du skal gjøre. Mest penger er det å hente i Skinning/Enginnering. Engineering er også konge i PvP. Hvis du spiller RP passer nok Herb/Alch best for druid. Leatherworking kan også funke men det er sjeldent man lager noe man faktisk kommer til å bruke.

 

Jeg ville annbefalt å velge en gathering og en crafting skill opp til lvl 50-60.

F.eks. Skinning og Leatherworking/Tailoring, Mining og Engineering/Blacksmithing, Herbalism og Alchemy. Jewelcrafting tør jeg ikke uttale meg om siden ejg ikke ahr så mye erfaring i det området. Når du er godt "voksen" og kunne tenke deg å tjene penger annbefaler ejg Skinning/Enginnering. Skinning tjener du mye penger på når du har 375. Engineering er morsomt, funker bra i Pvp og gir gode penger.

Lenke til kommentar

Tør jeg spørre hva du tjener penger på med engineering? Utenom scopes til huntere?

 

Den vanlige oppfatningen er at det er ekstremt dyrt å skille opp engineering. Det var en tid engineering var fantastisk nytting i pvp, men den tid er, slik jeg ser det, forbi (i alle fall p lvl 70).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...