Gå til innhold

GUI-Jon eller DVD-Jon?


Shrike

Anbefalte innlegg

Quote:


Den 2002-12-12 10:47, skrev Statement:

Jeg ser det er en del folk her som virker misunnelige på Jon, fordi han har fått mye oppmerksomhet og har blitt sett opp til.

De personene jeg sikter til er dere som har snakket stygt om han.


Det virker som om dere har denne holdningen: Mamma, Jon har fått den oppmerksomheten jeg skulle fått! De skryter jo faktisk av han, men det er jo jeg som er flink.


Ikke skriv, hvis ikke du har noe godt å si. Du bare dummer deg ut!


 

Hjelp! Tror du dummer deg ut også ja.

Jeg mener dette;

 

1. Det er jo ikke vidre smart å beholde IRC logger, med annet du er politi og skal felle noen med det bevist, noe Jon ikke er. :smile:

 

2. Jon gir dem passordet til de krypterte filene. :sad:

 

Så jeg vet ikke helt om jeg er enig med deg Statement. Den type oppmerksomhet som Jon får kunne jeg klart meg uten ja.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-12-12 09:17, skrev melbamix:

Og til LeD her som forsvarer han så inbitt. Ikke noe personlig mot deg dette, men synes du ikke det er utrolig mye feilsitat av den gutten da?


 

Det er godt mulig at han ikke taklet media på en veldig god måte. (Hvor mange 15-16 åringer håndterer pågående journalister profesjonelt mens Økokrim stormer hjemmet ditt?) Men å løpe rundt til avisene og si: "Kan dere være så snill å skrive om meg, jeg har cracket DVD-koden helt alene!" har han ikke gjort.

 

Jeg forsvarer først og fremst DVD-Jon for det han er tiltalt for. Om han måtte være PR-kåt, umoralsk, dårlig til å programmere, osv. er egentlig fryktelig irelevant.

 

LeD

 

[ Denne Melding var redigert av: LeD på 2002-12-12 11:04 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-12 11:02, skrev LeD:

Quote:


Den 2002-12-12 09:17, skrev melbamix:

Og til LeD her som forsvarer han så inbitt. Ikke noe personlig mot deg dette, men synes du ikke det er utrolig mye feilsitat av den gutten da?


 

Det er godt mulig at han ikke taklet media på en veldig god måte. (Hvor mange 15-16 åringer håndterer pågående journalister profesjonelt mens Økokrim stormer hjemmet ditt?) Men å løpe rundt til avisene og si: "Kan dere være så snill å skrive om meg, jeg har cracket DVD-koden helt alene!" har han ikke gjort.

 

Jeg forsvarer først og fremst DVD-Jon for det han er tiltalt for. Om han måtte være PR-kåt, umoralsk, dårlig til å programmere, osv. er egentlig fryktelig irelevant.

 

LeD

 

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: LeD på 2002-12-12 11:04 ]</font>

Lenke til kommentar

Joda, er ikke uenig i det du sier. Dont get me wrong. Stiller meg bak det han er tiltalt for. men leste igjennom hele den truthaboutDeCSS.txt eller hva det nå var. Og magefølelsen og sympatien kommer ikke jon tilgode desverre. Men det er vel de fleste enig i her med alle jon navnene. Mulig useriøst, men han blir liksom en ny Bill Gates. Mannen alle elsker å latterliggjøre. For du kan jo ikke feie under et teppe og jeg tillater meg å sitere jokke for de som vet hvem det er.

 

"Da harru driti deg ut igjen"

 

Og det kan heller ikke du være uenig i :smile:

 

men denne diskusjonen kommer ikke lengre tror jeg så for min del stopper det her.

Lenke til kommentar

Cappo, vet du ikke at man ikke skal snakke stygt om andre? Det sier jo mer om deg, enn de du henger ut!

 

Hvorfor kan du ikke heller holde fingrende vekk fra tastaturet, hvis du ikke klarer å få frem noe mer intelligent enn indirekte selvhevdelse?

 

Å Cappo, før du skriver hva mener du med indirekte selvhevdelse, så tenk deg om først.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-12 11:21, skrev Statement:

Cappo, vet du ikke at man ikke skal snakke stygt om andre? Det sier jo mer om deg, enn de du henger ut!


Hvorfor kan du ikke heller holde fingrende vekk fra tastaturet, hvis du ikke klarer å få frem noe mer intelligent enn indirekte selvhevdelse?


Å Cappo, før du skriver hva mener du med indirekte selvhevdelse, så tenk deg om først.


:razz: og :razz: og enda en :razz: også tror jeg jammen jeg slenger på en :razz: til jeg.

 

Du vet jeg har rett.

 

_________________

AMD XP 1800+@2000+

Abit KR7A-RAID

512Mb TwinMOS PC2100 DDR

Creative Geforce 3 Ti 500

Quantum Fireball Plus AS 20 GB

2xMaxtor Diamondmax Plus D740X 60GB i RAID 0

Plextor 40/12/40

Chieftec Midi Blå, Modda

 

[ Denne Melding var redigert av: Cappo på 2002-12-12 11:29 ]

Lenke til kommentar

Statement BLÆH

 

1 Oioi, du brifer med fremmedordboka oppslått eller?

 

2 Skulle likt å høre dine meninger om Bill Gates, Bush, eller for den saks skyld, den stakkars familien din.

 

3 DVD-jon stiller seg selv midt i skuddlinja, med litt hjelp av media og da blir det omtale, positiv som negativ. DVD-jon, GUI-jon, dunbart-jon har blitt en person i rampelyset. Tingen er det av vi kan mene hva vi vil og si det. Herlig ting. Selvfølgelig skal kritikken være sakelig til en viss grad men likevel, noe er bare for dumt til å kommentere. Btw, du snakker pent om være "kjære politikere du?"

 

Og det er en stoooor forskjell på disse to

 

Jeg mener statement er en idiot

Statement er en idiot

 

u c the difference?

 

Denne posten er ikke ment som noe nedrakking på deg bare så det er skrevet. Svart på hvitt

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-11 11:02, skrev connect:

Det har vel lenge vært klart at han ikke gjorde stort mer enn å sette sammen biter av andres arbeid, og laget et GUI over det... Har gjorde lite vedrørende dekrypteringen...

Han har fått æren av å ha laget dvd-kryperingen, muligens fordi de som har klart å lage det er så smarte at de ikke setter navnet sitt under og unngår å komme inn i en stor rettsak mot hele hollywood osv.. :smile:



 

Der har du det! Dummingen lot seg selv bli tatt! Han fortjener spank sånn som han driver a.

Lenke til kommentar

trur man bør skille mellom sak og person her...

eg støttar jon i saken, men som person framstår han ikkje som særlig smart.... til tider er han pr-kåt, og når han skal "stå mot" filmbransjen blir han latterlig...

"alle" er enige om filmbransjen er grisk, men løysningen er ikkje å legge ut program med fullt namn.. :wink:

 

nå må norsk presse ta ansvar og nekte jon, økokrim og Sven O. pressedekning... så kan vi andre protestere og boikotte cd'er og dvd'er med beskyttelse... :wink:

 

ikkje det meste seriøse innlegget eg har skrevet, men, men... :smile:

Lenke til kommentar

Jeg synes egentlig at ett STORT flertall av dere viser dere som teit, og direkte barnslige. Dere sitter og slenger dritt om en fyr som dere ikke kjenner, ikke aner hva EGENTLIG har sagt og som i tillegg kanskje dømmes for noe jeg mener at ikke er ett lovbrudd.

Jeg håper han blir frifunnet!

Han har trossalt ikke gjort noe galt..

Lenke til kommentar

Synes det er utrolig hvordan folk forhåndsdømmer "dunbart-Jon". Det henvises til en .txt fil på nettet der en får èn side av saken fra en eller annen luring som tydeligvis er pissed off på "russebart-Jon", og det slukes rått som bevis.

 

Apropo denne txt filen og dere som har lagt "Dvd-Jon" for hat på bakgrunn av denne fordi han nektet å utgi en GPL av programmet kan lese denne denne artikkelen på it-avisen: http://www.itavisen.no/art/1300151.html .

Her kommer det fram at han faktisk hadde planer om å utgi en slik.

 

Og dere som ønsker å se ham dømt fordi han tar æren for noe han ikke har gjort... Vet ikke engang hva jeg skal si til det: Har han ikke gjort det bør han vel heller ikke dømmes for det?!? Skal han dømmes under skryte paragrafen eller noe da?

 

Jeg synes ihvertfall "pubertetsbart- jon" får for mye drit pga at enkelte misliker hans person pga av hva som har blitt sagt i media...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...