Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Viktigste "kvaliteter" hos det motsatte kjønn?


Anbefalte innlegg

Jeg har funnet ut hvorfor man ikke bare skal gå etter personlighet..

Hvis du syns kjæresten din er deilig i tillegg så er det mye lettere å holde sammen hvis det går dårlig en periode.. Du holder lenger ut hvis du syns kjæresten din er atraktiv.. Det er ikke litt tull en gang.. Du kan leve lenge på utseende til en person hvis det går dårlig i forholdet.. :) (Ja har testet :p )

 

Men får all del, personligheten MÅ være bra..

 

Det første jeg legger merke til, etter utseende er humoren.. Den er viktig :)

Hvis humoren er dårlig så er det glemme sak med en gang :p hihi

 

Edit: 20 år :p

8104404[/snapback]

Jeg tror de som sier at de bare ser på personlighet lyver. Selvfølgelig må det ytre være tiltrekkende også. Men det er sant at alle mennesker blir vakre når en kjenner de. Og hvis jeg fikk velge mellom et fint, men tomt skall eller en stor mann innvendig og et okay ytre vet jeg at jeg helt klart ville gått for det siste. Det første ville kjedet meg til døde.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest member-101642

-Et blikk som gjør meg mo i beina.

-En latter gjør meg glad.

-Et smil som varmer.

-En humor som får meg til å le.

-En personlighet som fascinerer meg.

-En intelligens som imponerer meg.

 

-Har jeg funnet henne? Ja.

-Vil hun ha meg? Nei.

-Ser det dumt ut med lister? Definitivt.

Lenke til kommentar

Jeg stiller antagelig i dinosaurdivisjonen sammen med Cruella med mine 20 år og 130 måneder, men jeg prøver likevel :p

 

Utseende spiller såklart en rolle. Hvis det er fullstendig turnoff så skal hun ha en gudegitt personlighet for å klare å få meg på kroken.

Dog, så lenge hun ligger over et visst basisnivå så blir personligheten straks den dominerende faktoren, selv om jeg glatt innrømmer at jeg er såpass overfladisk at jeg hadde valgt den peneste hvis jeg måtte velge mellom to stykker og utseende var den eneste faktoren som skilte dem.

 

Av personlighetstrekk så setter jeg definitivt humor, intelligens og evnen til å reflektere og grave litt forbi overflaten høyest. Dessuten er ting som selvtillit, utstråling, livsglede, uforutsigbarhet, eventyrlyst og evnen til å leke og ikke ta alt så forbasket seriøst egenskaper jeg setter pris på.

 

Utseende? Pja...

Et søtt ansikt og ei fin rumpe, så er jeg solgt :mrgreen:

Lenke til kommentar
Det første man legger merke til er jo utseende (vært fall jeg)

men etter at man har blitt kjent med vedkommende er det personligheten vært fall jeg er ute etter :)

Jeg legger først merke til fjeset til jenta før jeg ser på kroppen, øynene har veldig mye å si :)

kroppen bør også være brukbar, med det mener jeg litt former, trenger ikke være så veldig mye, men det bør være litt :D

 

det er bare noe jeg lurer på... Marius olsen er du gutt eller jente? på blide ser det ut som en digg jente :D men navnet høres ut som en gutt.  fint blide forresten  :thumbup:

 

 

15,8 :p

8104477[/snapback]

 

Mange som har lurt på dette. Jeg er nok gutt (100% hetro også) så bildet er ikke av meg selv :p

Lenke til kommentar

Han må ha noe i hodet, gjerne litt mer enn meg slik han kan lære meg ting og tang. Han skal også kunne diskutere og ha meninger, uten å være så påståelig at han ikke kan inrømme han tar feil. Ettersom jeg alltid vinner slike diskusjoner(:p).

Han må ha sosial intelligens, gå overens med vennene mine, og ikke trekke meg bort fra dem. Han må også respektere meg, være trofast, og ikke trykke meg ned. Ærlighet er også et must, ihvertfall på de viktigste tingene. Skulle han miste interessen for meg vil jeg vite det, selv om det vil såre meg. Humor er også elementært for at vi skal gå overens, og ellers, noen lunde like interesser, slik vi har noe å snakke om.

Han må være litt eventyrlysten og spennende, og jeg har absolutt ingen ting imot at han er impulsiv og liker å overaske.

 

Førsteintrykket går selvfølgelig på utseendet, og da må han være gjennomsnittelig eller over. For jeg er ganske overfladisk av meg sliksett.

Lenke til kommentar

Førsteintrykket går selvfølgelig på utseendet, og da må han være gjennomsnittelig eller over. For jeg er ganske overfladisk av meg sliksett.

8106765[/snapback]

 

Er det egentlig overfladisk å ønske å være tiltrukket av kjæresten sin?

8108440[/snapback]

Nei jeg syns ikke det.. ellers så er vi vel alle egentlig ganske overfladiske :p hehe..

Lenke til kommentar

Her er hvordan jeg går frem for å se om vi passer sammen:

 

Pent Ansikt, da kan vi se på rumpa > Rumpe, fin, fast, ikke stor, men nok til å ta godt tak i, hva med brysta? > Bryst, faste, ikke for små, ikke for store slik at det er hengebryst > Mage, slank, og litt muskler > ben, tynne, faste legger og lår > Personlighet, God humor, åpen, undersøkende (Stiller sprøsmål for å holde en samtale gående)= Deffinitivt noe å satse på. (Weeyh, helt lik LarsP)

 

 

Men dersom:

 

Styggt ansikt > ... (?) Det stopper der, for beklagerligvis er jeg ikke interessert i stygge damer, uansett kropp eller personlighet.

 

It's just who I am....

Lenke til kommentar
Det første man legger merke til er jo utseende (vært fall jeg)

men etter at man har blitt kjent med vedkommende er det personligheten vært fall jeg er ute etter :)

Jeg legger først merke til fjeset til jenta før jeg ser på kroppen, øynene har veldig mye å si :)

kroppen bør også være brukbar, med det mener jeg litt former, trenger ikke være så veldig mye, men det bør være litt :D

 

det er bare noe jeg lurer på... Marius olsen er du gutt eller jente? på blide ser det ut som en digg jente :D men navnet høres ut som en gutt.  fint blide forresten  :thumbup:

 

 

15,8 :p

8104477[/snapback]

 

Mange som har lurt på dette. Jeg er nok gutt (100% hetro også) så bildet er ikke av meg selv :p

8105517[/snapback]

 

sikker på dette :p

Lenke til kommentar

På byen, fester, og slikt, så er det ofte utseendet, og førsteintrykket som teller mest.

Utseendet er jo en del av førsteintrykket, men om jenten har et såpass utseende at man blir skikkelig interessert teller mye.

 

Men det at man kan være den man virkelig er rundt jenten, at man kan stole på jenten, og at man liker andre ting ved hun enn utseende, er også veldig viktig. :)

Lenke til kommentar

For meg så blir det først å se på utseende. (Logisk - sjekker ikke om den styggeste dama du finner)

Så hvis hun er godkjent så stikker jeg bort å slår av en prat. og deretter går det jo en av 2 veier, endten får vi summetone eller ikke.

hvis dette var på fest så hadde jeg ganske sikkert STOOORE ølbriller, så morgenen etter ringer jeg alle kompisene og skjekker om jeg fant meg noe som var vært å ta vare på :p

Lenke til kommentar

Så lenge hun greier å føle seg vel uten sminke og med noen slaskete filler av noen klær, så er vel egentlig jeg fornøyd. Ellers må hun være smart, og ikke prøve å presse på meg sine politiske meninger, og nekte for at andre ting kan være vel så riktig. Hun må også kunne tåle en spøk, eller at jeg plutselig finner ut at jeg skal dytte hun utfor en brygge (dette blir som oftest bryggen i Bergen) uten at hun skal klage så jævlig.

 

Legg merke til at jeg ikke skrev noe om utseende...det er jo en selvfølge at hun er fin!

Lenke til kommentar

Må inndrømme at jeg ser først på utseendet, men jeg er ikke veldig kresen, og hvis det er noen jeg vil komme til å omgås kan jeg fort begynne å like personen, selv om det kanskje ikke er verdens vakreste.

 

Det jeg syns er viktig hos en jente er følgende:

 

- Hun MÅ ha en sans for humor, jeg synes selv at jeg kan være veldig barnslig til tider, men liker fortsatt å samtale eller diskutere på voksent vis.

 

Hun må være smart, ikke mye framtid i å sitte å diskutere med en suppegjøk.

 

Hun bør være intressert i musikk siden det er en stor del av livet mitt.

 

Sist men ikke minst må hun jo være pen. Et pent smil slår meg fort i bakken, det hører med en god sans for humor. Som alle andre liker jeg faste, store(?) bryster, og en pen rumpe, men det er ikke krav. Det vakreste som fins er brunt, bølget/krøllet hår, og blåe eller brune øyne.

 

Jeg er 16 år.

Lenke til kommentar
Må inndrømme at jeg ser først på utseendet, men jeg er ikke veldig kresen, og hvis det er noen jeg vil komme til å omgås kan jeg fort begynne å like personen, selv om det kanskje ikke er verdens vakreste.

 

Det jeg syns er viktig hos en jente er følgende:

 

- Hun MÅ ha en sans for humor, jeg synes selv at jeg kan være veldig barnslig til tider, men liker fortsatt å samtale eller diskutere på voksent vis.

 

Hun må være smart, ikke mye framtid i å sitte å diskutere med en suppegjøk.

 

Hun bør være intressert i musikk siden det er en stor del av livet mitt.

 

Sist men ikke minst må hun jo være pen. Et pent smil slår meg fort i bakken, det hører med en god sans for humor. Som alle andre liker jeg faste, store(?) bryster, og en pen rumpe, men det er ikke krav. Det vakreste som fins er brunt, bølget/krøllet hår, og blåe eller brune øyne.

 

Jeg er 16 år.

8110619[/snapback]

 

Voksent sagt fra en 16åring. ikke mange av oss :p

Det med at et pent smil kan smelle deg rett i bakken er jeg helt enig i!

Lenke til kommentar
Må inndrømme at jeg ser først på utseendet, men jeg er ikke veldig kresen, og hvis det er noen jeg vil komme til å omgås kan jeg fort begynne å like personen, selv om det kanskje ikke er verdens vakreste.

 

Det jeg syns er viktig hos en jente er følgende:

 

- Hun MÅ ha en sans for humor, jeg synes selv at jeg kan være veldig barnslig til tider, men liker fortsatt å samtale eller diskutere på voksent vis.

 

Hun må være smart, ikke mye framtid i å sitte å diskutere med en suppegjøk.

 

Hun bør være intressert i musikk siden det er en stor del av livet mitt.

 

Sist men ikke minst må hun jo være pen. Et pent smil slår meg fort i bakken, det hører med en god sans for humor. Som alle andre liker jeg faste, store(?) bryster, og en pen rumpe, men det er ikke krav. Det vakreste som fins er brunt, bølget/krøllet hår, og blåe eller brune øyne.

 

Jeg er 16 år.

8110619[/snapback]

 

Voksent sagt fra en 16åring. ikke mange av oss :p

Det med at et pent smil kan smelle deg rett i bakken er jeg helt enig i!

8110656[/snapback]

 

 

Ja jeg er vel godt utviklet! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:no:

Lenke til kommentar

Ting som jeg ser etter og ser på som viktige egenskaper ved "første møte":

 

1. Første jeg ser på er øynene.

2. Andre er så klart kroppen, men finnes mange pene beholdere her i verden med lite innhold.

3. HUMOR! Det er svært viktig hos meg!

4. Interesser er svært viktig, trenger ikke være min tapte tvilling eller noe, men hadde vært fint med litt likheter.

5. Når jeg tenker på humor og interesser kommer jo så klart litt sosialintligens inn i bilde også, noe som er en fin ting å ha.

 

Jeg er jente og 19 år :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...