Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Viktigste "kvaliteter" hos det motsatte kjønn?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg personlig ser først på utseendet. Det er det som er førsteintrykket. Jeg mener at man ikke kan bli forelska i en personlighet, det er jo utseende og hvordan personen ser ut du blir forelska i. (Ansikt, kropp osv osv). Men SÅ kommer personligheten, den må matche eller være god for at man skal kunne holde sammen.

 

Om man bare skulle vært ute etter personligheten eller at personligheten matcher hverandre veldig godt og ikke vært så nøye på om dama var fin eller ikke, kunne man jo like godt vært venner - med mye til felles.

Kunne ikke forestilt meg hvordan forholdet hadde vært da spesielt med tanke på sex osv. En feit blubbe på 100kg, ikke pen overhodet.. Ingenting å tenne på :p

 

Det ville vært litt for dumt også, om dama engang spør om hva du synes om a. Om jeg hadde vært sammen med en jente jeg ikke synes var pen/eller ikke var forelska i, men jeg likte personligheten ville det bare blitt dumt hvis jeg skulle konfrontert henne med det. "Jeg er forelska i ditt indre, men ikke spesielt i ditt ytre". Mange sier at det er det indre som teller, og det er det jo, men når man skal være kjærester synes jeg det er litt flere faktorer som spiller inn en kun personlighet.

Endret av skyhawk
Lenke til kommentar

Som mange har nevnt før; Utseende er det første man legger merke til, men det er ikke den viktigste kvaliteten, imo.

Klart, jeg må like utseendet på vedkommende for å kunne på h'n, men det som er viktigst i mine øyne er samspillet mellom oss to, og om jeg klarer være helt og totalt meg sjøl i hans/hennes selskap, og omvendt. Kanskje? Vetkje helt åssen jeg ellers ska si det. Utstråling er også en fin ting.

Lenke til kommentar

Ser flere her sier: bra personalitet, men hva er det? Personlig takler eg ikke "high-maintenance" damer som er kravstor eller høy på pæren. Dere vet hvem dere er.

 

Har også vært med damer som er pen og har noe mellom ørene, men det er visse negative ting som avskrekker meg med de. En hadde utrolig dårlig røyke + løk ånde.. Merket at min egen ånde ble dårligere bare av å henge rundt hun. Noe så dumt og overfladisk som det kan faktisk bli ett problem.

 

Utseende OG personlighet er viktig. Men utseende er viktig bare opp til den grad det ser normalt ut. Jeg er ikke ute etter noen fjolle/sminke damer. Er naturlig at folk blir gamlere.

 

 

Er det snakk om ett ligg etter en kveld på byn teller jo utseende og kropp så godt som alt. Er det snakk om noe mer seriøst og langvarig så vil du faktisk måtte omgås denne personen og da er det viktigere å finne noen som du kan være venn med og elske enn noen som har sminket/fjollet seg opp for en natt på byen i 2 timer. Det blir for falskt for meg.

 

Humor er ett pluss. Men jeg er ikke på jakt etter en komediker eller en som forventer at eg skal få hun til å le hele tiden. Barnslig humor a la fjertevitser slår de fleste fra seg i tenårene. Normal humor og livsglede generelt holder i bøtter og spann.

Ett parforhold er ingenting hvis ikke det er gjensidig kjærlighet. Så det er utrolig viktig at begge liker og elsker hverandre. Og at de ikke henger med meg i påvente av noe bedre.

Eller at noen er sammen med meg med forhåpninger om å prøve å endre meg og måten eg oppfører meg på.. det funker dårlig. Tar seff. kritikk og hører hvis det er noe, men poenget er at eg ikke er ute etter noen kontrollerende dame.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Må inndrømme at jeg ser først på utseendet, men jeg er ikke veldig kresen, og hvis det er noen jeg vil komme til å omgås kan jeg fort begynne å like personen, selv om det kanskje ikke er verdens vakreste.

Samme her.

Det første jeg legger merke til er jo naturlig nok utseende, men hvis vi først har blitt litt kjent så skal det ikke så mye til :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...