Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Viktigste "kvaliteter" hos det motsatte kjønn?


Anbefalte innlegg

Ser det har blitt litt OT-prat i noen tråder, som jeg selv har vært med å skape, så om dere vil diskutere dette vidre så kan vi gjøre det her.

 

Jeg har ikke noe imot å høre hva dere jenter ser etter i en gutt, og hva andre gutter ser etter i en jente.

 

Det kan være greit å gi en liten pekepinn på hvilken alder vi snakker her, så det ikke blir misforståelser.

 

Som tidligere sagt, er ansiktet det jeg ser etter først i en jente.

 

Er det bare jeg som har følelsen av at jenter sier at dem ser mest etter personligheten, og utseende kommer nr 2, men kan godt finne på å drite i hvordan vedkommende oppfører seg mot andre, fordi han er kjekk?

 

Jeg er 16 år! :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Personlighet, personlighet, personlighet.

Om du vil at et forhold skal vare, så er det ikke vits om dama er like fin som <sett inn navn på deilig dame> hvis hun ikke har bra personlighet.

 

Deretter kommer utseende.

Men som man ser, så er jo dette litt vanskelig, for man ser jo som gjerne utseende til noen før man blir kjent med de.

 

Er vel greit å finne seg noen man virkelig syns er pen, for så å se om dere snakker bra sammen, har noen felles interesser etc, etc.

 

Jeg kan vel kalle meg selv verdens heldigste, da kjæresten min er den nydeligste jenta i verden, i tillegg til at vi snakker utrolig bra sammen.

Jeg er 16 år. :)

Lenke til kommentar
Gjest bare titter innom

Hun bør se bra ut for at jeg skal ta kontakt (da evt på fest osv) men utsende er ikke alt, selv om du er verdens vakkreste men oppfører seg som en idiot mot venna mine eller meg :thumbdown: . Gutt 17

Lenke til kommentar
Hun bør se bra ut for at jeg skal ta kontakt (da evt på fest osv) men utsende er ikke alt, selv om du er verdens vakkreste men oppfører seg som en idiot mot venna mine eller meg  :thumbdown: . Gutt 17

8103572[/snapback]

 

Man må ha oppdragelse!

 

Men to jenter med lik personlighet, men hu ena er mindre pen og hun andra er pen, så scorer jo hun som er pen, selvfølgelig.

 

Hva med Ansiktet vs *resten av kroppen*

 

 

Går det med fisketryne, og pamela kropp (ikke klag på at pamela er gammal og slikt, kunn et eksempel)

 

eller er pent ansikt og små pupper og liten usexy rumpe?

Lenke til kommentar

Vil nevne utstråling. Kanskje det kan hjelpe problemet med ansikt vs kropp.

 

Selv er jeg veldig heldig. Men jeg har snakka med dama om dette, og vi er begge enige om at vi kanskje ikke hadde vært sammen om en/den andre hadde vært skallet. Og vi har kommet fram til at det har med første møte å gjøre, siden vi begge er enige i at ingen av oss hadde kledd det. Så jeg er enig i det som har blitt sagt før, se etter et pent ansikt, eller kropp for all del, men deretter kommer personliget.

 

Uten utseende vil det ikke funke (bra).

Uten personlighet vil det heller ikke funke.

 

Min mening :)

Lenke til kommentar
Vil nevne utstråling. Kanskje det kan hjelpe problemet med ansikt vs kropp.

 

Selv er jeg veldig heldig. Men jeg har snakka med dama om dette, og vi er begge enige om at vi kanskje ikke hadde vært sammen om en/den andre hadde vært skallet. Og vi har kommet fram til at det har med første møte å gjøre, siden vi begge er enige i at ingen av oss hadde kledd det. Så jeg er enig i det som har blitt sagt før, se etter et pent ansikt, eller kropp for all del, men deretter kommer personliget.

 

Uten utseende vil det ikke funke (bra).

Uten personlighet vil det heller ikke funke.

 

Min mening :)

8103835[/snapback]

 

Etter min mening er din mening lik min mening.

 

edit. Ble helt feil , hele setningen :!:

Endret av Marius olsen
Lenke til kommentar

Jeg har funnet ut hvorfor man ikke bare skal gå etter personlighet..

Hvis du syns kjæresten din er deilig i tillegg så er det mye lettere å holde sammen hvis det går dårlig en periode.. Du holder lenger ut hvis du syns kjæresten din er atraktiv.. Det er ikke litt tull en gang.. Du kan leve lenge på utseende til en person hvis det går dårlig i forholdet.. :) (Ja har testet :p )

 

Men får all del, personligheten MÅ være bra..

 

Det første jeg legger merke til, etter utseende er humoren.. Den er viktig :)

Hvis humoren er dårlig så er det glemme sak med en gang :p hihi

 

Edit: 20 år :p

Endret av Iril
Lenke til kommentar
Mange jenter setter humor som en stor + hos en gutt.

Det er pga kvinnemennesker ikke er noe morsome selv. Aftenposten skrev det i en fredags-avis får 2-3mnd siden. :)

8104442[/snapback]

 

Heh, ja - så det. Jeg tror jeg skal holde godt kjeft om hva jeg mener, selv om jeg kanskje sa hva jeg mente likevel med å ikke si hva jeg mente... eller noe slikt.

Lenke til kommentar

Det første man legger merke til er jo utseende (vært fall jeg)

men etter at man har blitt kjent med vedkommende er det personligheten vært fall jeg er ute etter :)

Jeg legger først merke til fjeset til jenta før jeg ser på kroppen, øynene har veldig mye å si :)

kroppen bør også være brukbar, med det mener jeg litt former, trenger ikke være så veldig mye, men det bør være litt :D

 

det er bare noe jeg lurer på... Marius olsen er du gutt eller jente? på blide ser det ut som en digg jente :D men navnet høres ut som en gutt. fint blide forresten :thumbup:

 

 

15,8 :p

Endret av 3evel
Lenke til kommentar

Utseende er selvsagt viktig.

 

Personligheten til jenta må være rett

 

Vi må trives sammen.

 

Edit: Har bare funnet ei jente som er slik, det var på videregående andreåret. Hele året gikk så sjukt raskt fordi vi pratet sammen konstant på skolen, men selvsagt måtte hun flytte sør når skolen sluttet.. Arr!

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...