Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Viktigste "kvaliteter" hos det motsatte kjønn?


Anbefalte innlegg

Tja, jeg henger meg på de som mener at ansiktet er viktigst. Det er jo det du må forholde deg til 90% av tiden ;)

 

Men tror ikke jeg ljuger hvis jeg sier at personlighet er et av de viktigste punktene for meg. Jeg tar meg selv mye oftere i å bli betatt av jenter jeg kjenner godt enn plutselige stormforelskelser i jenter jeg aldri har møtt før...

 

Så nå er jeg bare irritert på broren min fordi han fant eksen sin før meg, for nå er jo hu "out of bounds", selv om det er slutt mellom dem :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det første jeg ser på er henda.

 

Jente (34)

8103928[/snapback]

 

Greit nok at mange tror de kan spå folk via henda, men hva ser du etter ?

8114583[/snapback]

 

Aner ikke i grunnen, men jeg syns ofte det er den vakreste delen av en mann. Store hender med lange fingre liker jeg best. Ingen klumpete pølsefingre for meg, nei.

Lenke til kommentar
Er auga veldig viktig? Auga mine er ikkje så veldig fine.

8114745[/snapback]

 

Det med øyne er mye mer enn hvordan de ser ut. Det er hvordan du bruker de :p

 

altså, det er utrolig mye du kan se i øynene (og ansiktet) til en person. humør, selvtillit ++. Vanskelig å sette ord på, men det er utrolig mye med øynene som sier noe om en person

Lenke til kommentar

Utseendet er selvfølgelig viktig, her er øyne, rompe og bryst viktig, men det er ikke noe fasitsvar for meg på hvordan de skal se ut. Men det viktigste med utseendet tror jeg faktisk må være smilet.

 

Men man kan ikke komme utenom personligheten som jeg mener er like vitkig som utseendet om ikke litt viktigere. Humor, og man må ha noen felles interesser ellers er det ikke mye sjangs.

 

Vil si i prosent at personlighet er 55% utseendet 45%.

 

Gutt 17.9

Lenke til kommentar
Gjest member-101642
eller at jeg plutselig finner ut at jeg skal dytte hun utfor en brygge

8109319[/snapback]

 

Har du som vane å kaste jenter på sjøen? :dontgetit:

 

En jente må være til å stole på, og ikke ta selv så alt for selvhøytidlig. Ellers må hun vise at hun respekterer meg. Gjensidig respekt er nøkkelen til et hvert vellykket forhold.

Lenke til kommentar
Personlighet er helt klart viktigst.

Pent ansikt, ikke alt for jålete, ikke for feit ikke for tynn  :) .

8119456[/snapback]

Dette høres bra ut :)

 

Personlighet er veldig viktig, liker at han får meg til å le. Skader ikke om han er bra å se på, men jeg mener at utseendet bare er en bonus.

 

... Blodøks :love: (internt, sorry!)

Lenke til kommentar

Humor, intelligens og verken for tynn eller for feit. Elsker pupper. Helst burde det være mer enn kun "myggstikk". Vet ikke om det høres ondskapsfullt ut, men jeg synes det er mer sexy med litt mer enn det. :-)

 

Burde også ha fine øyne (noen har kalde øyne, det liker jeg ikke). Bryr meg ikke så mye om håret, men foretrekker kanskje blondiner og brunetter. Rasta er fyfy. Samme gjelder piercing, men mindre det kun dreier seg om noe smått som en liten en på magen.

 

Må selvsagt legge til at utseendet betyr noe.

 

Sikkert noen småting jeg har glemt, men dette får holde.

Endret av Sidious
Lenke til kommentar

Jeg er av den typen som faller for småting. En av de første gangene jeg virkelig fikk øynene opp for kjæresten min (før jeg ble kjent med han) hadde han på seg sånne litt store, svarte "svettebånd" rundt håndleddene. Jeg var solgt. :love:

 

En hel gjeng satt sammen den kvelden, og jeg fikk muligheten til å se hvordan han er som person, og jeg fant ut at vi hadde mye til felles. Da jeg noen dager etter i tillegg fant ut at han hadde like dårlig humor som meg, var det gjort for min del :D

 

Så personlighet er helt klart det viktigste for meg. Å ha noen felles interesser, å ha lik humor og å kunne diskutere ting. Hvis det virkelig er en du vil leve lenge sammen med, så er ikke utseendet det viktigste i lengden. MEN det spiller helt klart en rolle, spesielt når man først ser personen. Jeg synes generelt ikke at blondt hår er attraktivt, verken på gutter eller jenter (med unntak, selvfølgelig), så instinktivt ser jeg først på folk med mørkt hår.

 

Ellers tror jeg at jeg ser mer på typen personlighet, hvordan han oppfører seg enn selve utseendet. For å skjære mange over en kam nå, så takler jeg ikke vestkant-pappagutter, wolla-gutter eller folk som kun er ute etter et ligg. Men nå legger ikke den typen folk merke til grå nerder som meg uansett, så det går egentlig helt greit å holde seg unna dem :!:

Lenke til kommentar

Første jeg legger merke til på fest er jo utseendet, så kommer personligheten i stor grad inn.

 

nr1: Brunette - langt brunt hår, blå øyne, slank kropp og sunn livsstil.

 

nr2: ( current dame ) Blondine - langt blondt hår, liten og søt, brune øyne, perfekt rumpe og slank kropp.

 

nr3: De alternative, vet ikke helt hva som skjer med meg når jeg møter disse alternative jentene ( mener ikke alternative som i gothere osv ) men det er jenter jeg vanligvis ikke blir tiltrukket av, men plutselig sier det bare klikk også MÅ jeg ha de. Det går mest på begjær der og da.

 

Det som er at jeg har problem:P jeg holder på med en jente nå, men jeg klarer ALDRI å være trofast.. jeg har aldri vært sammen noen pga det, jeg er 16 år, har seriøst ikke tellinga på hvor mange jenter jeg har holdt på med. Jeg liker singellivet, men nå har jeg blitt " fanget " i et forhold på en måte. Jeg sliter, fordi jeg vet at jeg sprekker veldig raskt når jeg møter nye pene jenter.. noen tips?:p

Lenke til kommentar
Det som er at jeg har problem:P jeg holder på med en jente nå, men jeg klarer ALDRI å være trofast.. jeg har aldri vært sammen noen pga det, jeg er 16 år, har seriøst ikke tellinga på hvor mange jenter jeg har holdt på med. Jeg liker singellivet, men nå har jeg blitt " fanget " i et forhold på en måte. Jeg sliter, fordi jeg vet at jeg sprekker veldig raskt når jeg møter nye pene jenter.. noen tips?:p

8125860[/snapback]

Skaff deg et par år til på ræva, og bli voksen?

 

Du er ikke klar for et forhold, så vær ærlig og si det. I det minste ikke la jentene tro at det vil bli noe mer, når du er fullt klar over hvordan du selv oppfører deg.

Lenke til kommentar
nr1: Brunette - langt brunt hår, blå øyne, slank kropp og sunn livsstil.

 

nr2: ( current dame ) Blondine - langt blondt hår, liten og søt, brune øyne, perfekt rumpe og slank kropp.

 

Det som er at jeg har problem:P jeg holder på med en jente nå, men jeg klarer ALDRI å være trofast.. jeg har aldri vært sammen noen pga det, jeg er 16 år, har seriøst ikke tellinga på hvor mange jenter jeg har holdt på med. Jeg liker singellivet, men nå har jeg blitt " fanget " i et forhold på en måte. Jeg sliter, fordi jeg vet at jeg sprekker veldig raskt når jeg møter nye pene jenter.. noen tips?:p

8125860[/snapback]

Hvorfor i all verden skal du ha en brunette med blå øyne eller en blondine med brune? Du er klar over at det stort sett er stikk motsatt sant?

Personlig syns jeg det er finest motsatt og..

 

Du er 16 år.. ta livet med ro og få et par år til på baken ja.. Du har jo ikke vært "ute på markedet" i SÅ mange år enda..

Men hvis du ikke er klar for/vil ha noe forhold må du si det til jenta.. Ellers kommer du til å svi får det seinere.. du aner ikke hvor mye et rykte kan gjøre med deg.. og jenter som er såret kan finne på så mangt..

Lenke til kommentar
nr1: Brunette - langt brunt hår, blå øyne, slank kropp og sunn livsstil.

 

nr2: ( current dame ) Blondine - langt blondt hår, liten og søt, brune øyne, perfekt rumpe og slank kropp.

 

Det som er at jeg har problem:P jeg holder på med en jente nå, men jeg klarer ALDRI å være trofast.. jeg har aldri vært sammen noen pga det, jeg er 16 år, har seriøst ikke tellinga på hvor mange jenter jeg har holdt på med. Jeg liker singellivet, men nå har jeg blitt " fanget " i et forhold på en måte. Jeg sliter, fordi jeg vet at jeg sprekker veldig raskt når jeg møter nye pene jenter.. noen tips?:p

8125860[/snapback]

Hvorfor i all verden skal du ha en brunette med blå øyne eller en blondine med brune? Du er klar over at det stort sett er stikk motsatt sant?

Personlig syns jeg det er finest motsatt og..

 

Du er 16 år.. ta livet med ro og få et par år til på baken ja.. Du har jo ikke vært "ute på markedet" i SÅ mange år enda..

Men hvis du ikke er klar for/vil ha noe forhold må du si det til jenta.. Ellers kommer du til å svi får det seinere.. du aner ikke hvor mye et rykte kan gjøre med deg.. og jenter som er såret kan finne på så mangt..

8129306[/snapback]

 

WORD. Mange fine dumpevideoer på nettet. Ei dame som ga bort typen sin flatskjerm til 30000 til en tilfeldig forbipasserende og satte fyr på det folk ikke ville ta. Herpa biler m.m.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...