lektroluv Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Er er noen fine oppdaterte lister over ekslusiver til de forskjellige konsollene (Nextgen): Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Xbox 360 (80) Released (33) Amped 3 Battlestations: Midway Bomberman: Act Zero Bullet Witch Call of Duty 2 Chromehounds Condemned: Criminal Origins Crackdown Dead or Alive 4 Dead or Alive Xtreme 2 Dead Rising Full Auto Fuzion Frenzy 2 Gears of War Import Tuner Challenge Kameo: Elements of Power Lost Planet: Extreme Condition MotoGP 06 Ninety-Nine Nights Over G Fighters Perfect Dark Zero Prey Project Gotham Racing 3 Quake 4 Ridge Racer 6 Rumble Roses XX Star Trek: Legacy Table Tennis The Lord of the Rings: The Battle For Middle-earth II The Outfit Top Spin 2 Viva Piñata Xbox Live Arcade Unplugged Volume 1 Unreleased (47) Age of Conan: Hyborian Adventures Alan Wake All Points Bulletin Banjo-Kazooie 3 BioShock Blazing Angels: Secret Missions Blue Dragon Castle Wolfenstein Command & Conquer 3: Tiberium Wars Crossfire Cry On Culdcept Saga Dance Dance Revolution Universe Dead or Alive Code: Cronus Earth Defense Force 2017 Elveon Eternal Sonata Fable 2 Far East of Eden Ziria FlatOut: Ultimate Carnage Forza Motorsport 2 GTR Halo 3 Halo Wars Hour of Victory Huxley Infinite Undiscovery Kane & Lynch: Dead Men Kingdom Under Fire: Circle of Doom Left 4 Dead Lost Odyssey Marvel Universe Online Mass Effect Mobile Ops: The One Year War Naruto Overlord Postal III Project Gotham Racing 4 Project Progressive Project Sylpheed Shadowrun Tenchu Z Tetris Evolution TimeShift Tom Clancy’s Splinter Cell 5 Too Human Two Worlds Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor PlayStation 3 (39) Released (9) Fomula One: Championship Edition Full Auto 2: Battlelines Genji: Days of the Blade Mobile Suit Gundam: Crossfire MotorStorm NBA 07 Resistance: Fall of Man Ridge Racer 7 Untold Legends: Dark Kingdom Unreleased (30) Angel Rings Afrika Coded Arms: Assault DC Universe Devil May Cry 4 Driver 5 Eight Days Eye of Judgment Eyedentify Fifth Phantom Saga Final Fantasy XIII Final Fantasy Versus XIII Gran Turismo 5 Heavenly Sword Hot Shots Golf 5 Jak and Daxter: The Lost Frontier Killzone L.A. Noire Lair Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots Monster Kingdom Ni-Oh Ratchet & Clank 5 SingStar Tekken 6 The Getaway 3 Uncharted: Drake’s Fortune Warhawk White Knight Story WipeOut Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Wii (50) Released (12) Elebits Excite Truck GT Pro Series Monster 4x4 World Circuit Red Steel Sonic and the Secret Rings Super Monkey Ball: Banana Blitz Super Swing Golf Tramua Center: Second Opinion WarioWare: Smooth Moves Wii Play Wii Sports Unreleased (38) Alien Syndrome BWii: Battalion Wars 2 Big Brain Academy Bob Ross: The Joy of Painting Bust-A-Move Bash! Cooking Mama: Cook Off Dance Dance Revolution: Hottest Party Dewy's Adventure Disaster: Day of Crisis Donkey Kong Next-Gen DK Bongo Blast Dragon Quest Swords: The Masked Queen and the Tower of Mirrors Escape From Bug Island Final Fantasy Crystal Chronicles: Crystal Bearers Final Furlong Fire Emblem Forever Blue Godzilla: Unleashed Kororinpa: Marble Mania Line Rider Mario Strikers Charged Metroid Prime 3: Corruption My Sims Naruto: Clash of Ninja Wii No More Heroes Orb Pokemon Battle Revolution Project H.A.M.M.E.R. Resident Evil: Umbrella Chronicles Sadness Samurai Slash Super Paper Mario Super Smash Bros. Brawl Super Mario Galaxy Tamagotchi Party On! Thorn Wii Music Wing Island Kilde
DP Rusher Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Med fare for å starte krangel, må jeg si at Xbox360 foreløpig både har og får de beste exclusivene.
RoninMasao Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Med fare for å blåse på glødene.. Jeg er helt enig..
UrgeLoL Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 (endret) Godt å vite at Sony har like mange inhouse utviklere(snakker om ansatte) som ms og nintendo har til sammen. Så at det kommer mange ps3 exclusive's er garantert Endret 7. mars 2007 av Mgs
Knebel Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Godt å vite at Sony har like mange inhouse utviklere(snakker om ansatte) som ms og nintendo har til sammen. Så at det kommer mange ps3 exclusive's er garantert 8100094[/snapback] Jepp, og de leverer så det holder. Noen av de beste titlene/franchisene til PS2 eksempelvis er jo inhouse..
tidus2k4 Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 (endret) Er vel godt sannsynlig at mange på xbox listen kommer på pc, så det blir litt feil å kalle de exclusives.. Age of Conan: Hyborian Adventures Alan Wake Command & Conquer 3: Tiberium Wars sikker mange flere også. Nettop dette gjør xbox 360 helt unødvendig for meg. Spiller de interessante spillene på pc i stedet. Hvem kan f.eks med hånden på hjertet si at de foretrekker å spille strategispill på konsoll fremfor pc. Beats me i hvertfall. Dessuten kommer vistnok Elveon til ps3 i følge en post her for noen dager siden. Endret 7. mars 2007 av tidus2k4
UrgeLoL Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 jupp. Bioshock kommer også til pc. SÅ ser ikke helt poenget i å skaffe meg en xbox 360, når jeg allerede har en oppegående pc.
Dragoncrest Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Kanskje like greit å kalle disse titlene konsolleksklusive
lektroluv Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Skrevet 7. mars 2007 Sålenge man ikke kan spille de på PS3 eller Wii er de strengt tatt ekslusiver. Var forresten også mange som sa at de aldri ville spille FPS på konsoll fordi det er så tungvindt, og se hvor vi er nå.. Er forresten litt artig å se hvordan Playstation gutta sier "jeg har en oppegående pc, så jeg trenger ikke 360", men når det gjelder PS3 som datamaskin (linux osv), da er det noe helt annet.
patham Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Bombe at noen begynnte å syte da Kan vel kalle de som er til PC og 360 for mer eller mindre MS esklusiver da. BTW er ikke L.A. Noire til 360 også da? Står ihverfall det på tothegame
_norse_ Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 (endret) Slike lister over eksklusive spill er egentlig ganske meningsløse. Eksklusive titler mister sin eksklusivitet nesten ukentlig. Den eneste sikre listen man kan ha er en liste med spill utgitt enten av MS, Nintendo eller Sony. Endret 7. mars 2007 av Norse360
UrgeLoL Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Hvem vet, ser ut som om de listene er noe mangelfulle.
DP Rusher Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Hvem vet, ser ut som om de listene er noe mangelfulle. 8100740[/snapback] Ja med så mange spillutviklere som Sony har så mangler nok over halvparten av PS3 exclusives
Bertelsen Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 jupp. Bioshock kommer også til pc. SÅ ser ikke helt poenget i å skaffe meg en xbox 360, når jeg allerede har en oppegående pc. 8100242[/snapback] Jeg spiller heller på konsoll, jeg vil spille et spill rett fra discen, ikke tweake og installere spill.
bensinkanna Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Slike lister over eksklusive spill er egentlig ganske meningsløse. Eksklusive titler mister sin eksklusivitet nesten ukentlig. Den eneste sikre listen man kan ha er en liste med spill utgitt enten av MS, Nintendo eller Sony. 8100733[/snapback] Nettopp derfor er det greit med en sånn liste for å holde seg oppdatert.
BlastyTrasty Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Skjønar ikkje kva 360 skal med alle dei gode spela. Ifølge vår alles, ***** eksisterar jo ikkje Xbox 360 om eit år :-( Hallo- den kan ikkje konkurrera med 1 million dolby kanalar :-( Forøvrig, mykje gode spel på alle plattformar. Me har mykje å glede oss til.
-iL- Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 jupp. Bioshock kommer også til pc. SÅ ser ikke helt poenget i å skaffe meg en xbox 360, når jeg allerede har en oppegående pc. 8100242[/snapback] Jeg spiller heller på konsoll, jeg vil spille et spill rett fra discen, ikke tweake og installere spill. 8102328[/snapback] Jeg har begge delere, og jeg spiller spillene der de gjør seg best. RTS gjør seg best på PC med tastatur og mus, Oblivion gjorde seg faktiskt best for meg på konsoll, og har spilt det der, selv om jeg har spillet til begge verdener.
Amored Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 (endret) L.A. Noire kommer da til X360 også. Kilde Når man snakker om exclusives til konsoller, ser man helst bort i fra at spillene også kommer til PC. Dette er jo en konsollkrig. Endret 8. mars 2007 av Amored
tidus2k4 Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Når man snakker om exclusives til konsoller, ser man helst bort i fra at spillene også kommer til PC. Dette er jo en konsollkrig. Er ikke enig der.. greit nok at de er konsoll eksklusive. Men har man en bra pc, ser jeg ingen grunn til å kjøpe 360 for f.eks å spille Alan Wake, og i hvertfall ikke C&C 3. Og hva skjer med at både 360 og wii har naruto som exclusive.. etter naruto spill blir vel akkurat det samme som et annet. Disse spillene pleier ikke å være for bra uansett. Uansett hvordan man vrir å vender på det så blir det ikke antallet exclusives som teller.. heller hvor bra de man har er. Hvem løper vel å kjøper ps3 for å spille NBA 07 eller wii for å spille GT Pro Series. En sånn liste er egentlig helt meningsløs i mine øyne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå