Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hjelp fra jenter.. Sex spørsmål..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
det beste ville sikkert være å la henne få være på topp og styre løpet ;)

8086854[/snapback]

 

Ikke noe god idè dama på toppen er ofte en litt mer avansert sex stilling og nesten ingen damer mestrer den (som jeg har "hum-huma" med) så den som sex stilling er ikke noe bra førstegangsstilling hvis gutten skal nyte dette også. Misjonær er standard Ola Normann, men den funker veldig bra ;)

8086958[/snapback]

 

 

Som jente var det aller best å være på topp første gangen! Da kan man styre selv og slippe smerte ved at gutten presser på.. ;)

Lenke til kommentar
Dere snakker av erfaringer :p ?

 

Hehe.. Babyoil eller spenol?

8076759[/snapback]

 

Dere må ikke bruke oljebasert glidemiddel dersom dere bruker kondom (regner med det, siden hun var jomfru). Oljebaserte glidemidler (som babyolje) svekker kondomens materiale og gjør at den kan gå i oppløsning. Vannbaserte glidemidler skal brukes sammen med kondom.

 

Ellers er det jo noen som foretrekker spytt; "kroppens naturlige glidemiddel". Dette hadde ikke jeg likt å bruke første gangen, men dere kan jo eventuelt starte med litt oralsex. :D

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Eller kjøpe noe glidekrem  ? ;)

8076770[/snapback]

så jævla flaut.. er 17 da.. :blush:

8076783[/snapback]

 

Du burde absolutt kjøpe glidemiddel. Kjøper du silikonbasert kan du bruke det i vann. Ellers har de vannbasert og oljebasert. Andre oljer eller spenol er IKKE å anbefale hvis du skal bruke det inni jenta... Hun kan få kløe og andre plager.

 

Det er ikke flaut å gå på kondomeriet. Alle tenker det. Men for de som jobber der er det like vanlig som at du kjøper en melk på butikken. De bryr seg altså ikke...

Så...løp og kjøp! -det vil glede dere begge! :D

Lenke til kommentar
Men trave inn der som 17åring..jaja.. det er på et senter... Lett å bli sett.. men får vel ta turen innom etter skolen..

8077276[/snapback]

Skjønner ikke hvorfor det skal være flaut? du er jo ikke liten som 17 åring :s Det er mange aktive 17 åringer.. dessuten er det ingen som vet hvor gammel du er uansett så..

 

det beste ville sikkert være å la henne få være på topp og styre løpet ;)

8086854[/snapback]

 

Ikke noe god idè dama på toppen er ofte en litt mer avansert sex stilling og nesten ingen damer mestrer den (som jeg har "hum-huma" med) så den som sex stilling er ikke noe bra førstegangsstilling hvis gutten skal nyte dette også. Misjonær er standard Ola Normann, men den funker veldig bra ;)

8086958[/snapback]

Må si meg enig her.. Det er i de fleste tilfeller veldig lite smart å la henne sitte oppå første gangen.. Hun kan være nervøs osv.. Det er ikke mange jenter som hadde taklet den utfordringen første gangen.. Så det vil jeg fraråde..

Det beste er misjonær, syntes jeg hvertfall.. Du kan og legge en pute under ropmen hennes så kommer du lettere til og hun får ikke så vondt :)

 

Som jente var det aller best å være på topp første gangen! Da kan man styre selv og slippe smerte ved at gutten presser på.. ;)

8184153[/snapback]

Det er flott det er noen jenter som er sånn og :)

Men får flertallet av jenter er det vel ingen god ide.. Spes hvis hun er litt ung.. (15,16,17år) Eller hvis hun er usikker på seg selv osv..

Da kan dette bli mer skremmende enn godt og behagelig..

Lenke til kommentar
Brytes ikke jomfruhinna om jenta bruker dildo?

8367787[/snapback]

 

Kan brytes også av og spille fotball eller ri.

 

Lest på klara Krok

8367863[/snapback]

Den kan bryte på mange måter.. det er egentlig ikke så mange jenter som får jomfruhinnen brutt under sex.. hehe :p

 

Men selve hinnen har lite med saken å gjøre egentlig.. Så man kan ikke dømme etter om den er brutt eller ikke, når du skal finne en "jomfru" :p

Endret av Iril
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...