Gnulf Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 Jeg kommer så langt i spillet at jeg skal finne drakta for å kunne bevege meg i snøfjellene men jeg finner ikke ut hvordan jeg skal finne den. vist det er noen der ute som kan hjelpe så legg meg gjerne til på MSN: [email protected]
Koopa Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 Du trenger ingen drakt der? Du må fiske og hente smellen dens i ulveform.
Jakoozie Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 I Zoras domain.. Litt nede i elven en plass. Du kan snakke med noen folk, og de snakker om en rød fisk osv osv der. Jeg slet litt med å finne fisken, men kanskje du gjør det fortere.
SteveVice Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 (endret) mener du der jeg kan fiske med kano? 8072765[/snapback] Nei der med det store fossefallet Edit: hvor alle Zoraen svømmer rundt Endret 4. mars 2007 av SteveVice
Gnulf Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Skrevet 4. mars 2007 (endret) skal jeg fiske etter de små røde fiskene blant di store eller skal jeg fiske i is-vannet? Endret 4. mars 2007 av Gnulf
Gnulf Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Skrevet 4. mars 2007 (endret) finner ikke ut kor jeg skal gjøre ka. er forvirret og desperat for å finne svaret. vil komme videre i spillet. Endret 4. mars 2007 av Gnulf
1r9b1k7 Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 Du skal først dra tilbake til kakarivillage (litt feil skrevet kanskje) og til dammen bak kirkegården. Der møter du zoraenes prins som vil gi deg et agn til å fiske med. Deretter drar du tilbake til den største dammen i zoras domain, og der skal du se en stor stein og ved siden av den en litt mindre. Disse to steinene står ute i sjøen, og du skal gå i land der og fiske. Når du å får en fisk (reekfish) må du med en gang omforme deg til ulv og lukte inn lukten. Nå er du klar til å dra ut i vinterstormen.
Gnulf Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Skrevet 4. mars 2007 Takker. Det funka. har hel ikke noen råd om hvordan bekemåe den svære mannen i templet også?
hodesleng Skrevet 17. mars 2007 Skrevet 17. mars 2007 Har noen fiske tips? Sliter som faen med å få opp en reekfish..er nesten som jeg kaster hele skiten i veggen. Har fisket i en time nå...
Bear^ Skrevet 17. mars 2007 Skrevet 17. mars 2007 (endret) ganske lett. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Du skal snakke med prinsen som sørger på sin døde mors grav i Kakariko. Der du fikk drakten for å puste under vann. Han forteller deg om Reek fisken, som bare vokser en spesiell plass i Zoras Domaine (mor/datter steinen mitt i basenget). Du får og en ørering, som du bruker til å fiske med. Fang en Reek fish, transform til ulv og lukt på den. Du får da lukten av reekfish, og kan travarsere fjellet. Fisketips: Ved fisk, pek Wiimoten opp i taket. Endret 17. mars 2007 av Bear^
hodesleng Skrevet 17. mars 2007 Skrevet 17. mars 2007 Google er din venn? 8173269[/snapback] google og jeg har et dårlig forhold... men fikk opp fisk rett før jeg var på vei til å kaste inn håndkledet...i et siste desperat røsk fulgte det med en fisk Så var problemet å greie å legge vekk spillet for å få skjønnhetssøvn...
Bear^ Skrevet 17. mars 2007 Skrevet 17. mars 2007 Google er din venn? 8173269[/snapback] google og jeg har et dårlig forhold... men fikk opp fisk rett før jeg var på vei til å kaste inn håndkledet...i et siste desperat røsk fulgte det med en fisk Så var problemet å greie å legge vekk spillet for å få skjønnhetssøvn... 8173520[/snapback] Ja problemet er faktisk å slutte med spillet. Jeg har spillet det rundt 4 ganger, siste gang i et strekk (noe som tok meg 17 timer i følge loggen).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå