Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser storskjermen godt fra bredden å, står så og si midt på.... Ønsker egentlig at det ikke er faste plasser på bredden, tror det vil bli bedre liv der da.... Men jeg prøver så godt jeg kan;)

8951376[/snapback]

 

Er det ikke bare positivt at det er faste plasser? I Cola hvor det er faste felt må man være der en time før kampstart for å få en plass. Det er litt jævlig.

Lenke til kommentar

Men hvis man ikke har fasteplasser så kommer de som vil synge og lage stemmnign litt før og alle får stått sammen.. På bredden nå kan jeg komme 15 min før start og ennå se ekstremt bra, selvom jeg synger meg hes hver gang er det mange som ikke gjør det. Og på grunn av de faste plassene så bli de som synger spredd rundt hele og noen tørr ikke å synge fordi de er de enste som synger.

 

Det er også ekstremt mye småprat under kampen på bredden, om alt som skjer på banen, til og med under sangene... Noe som jeg mener DREPER stemmninga..

Lenke til kommentar

Visste ikke at det gikk ann å få fordel når det er offside, men du har sikkert rett GnoMiz. Kanskje ikke keeper tok utspark fra 5-metern, men det så sånn ut. Han løp bak mål og henta en ball for så å skyte den raskt ut. Uansett dårlig innsatsvilje av Vålerenga.

Lenke til kommentar
Stemmer det.

Jeg så hvertfall at linjedommeren på motsatt tide vinket med flagget før ballen hadde gått ut. Det ble bedre spill da. Vi for håpe dette er starten på en ny trend hvor gutta tør å avslutte!

8953534[/snapback]

 

Det er en av de største problemene til Enga. De spiller ofte veldig bra helt til de kommer til avslutningene. Da tør de ikke lenger. :hrm:

Lenke til kommentar

Det er virkelig skuffende å bli tape 3-1 mot Viking på eget gress. Kanskje er ikke Petter Myhre rett mann for jobben, men jeg mener han bør få trene Enga sesongen ut. Han er veldig flink til å satse på unge spillere noe som Vålerenga trenger. Om vi bytter trener nå, kan vi ødelegge de unge talentene som er på vei opp. De blir kanskje ødelagte for alltid. Vålerenga trenger en sånn sesong som dette, bare at nå er vi litt langt nede på tabellen. En 4-7.plass sesong er noe dette burde vært. Desverre er vi nå enda dårligere.

 

Det denne sesongen trenger nå er at vi kommer oss vekk fra bunnstriden. Det er ikke morsomt å tenke på om vi kanskje ikke spiller i Tippeligaen neste år. Vi bør også ha som mål å komme langt i NM. Vi kommer nok hvertfall til neste runde, for Nybergsund bør vi ta. Hvis klubben har som mål å være den storklubben som tar en eller to medaljer hvert år, så er cupen det som gjelder i år. Hadde jo vært morsomt med en cuptriumf for fulle tribuner på Ullevaal. Om vi samtidig klarer å skaffe oss en plass i UEFA-cupen, vil det også gi oss mye penger. Det vil også gi oss et stort løft sportslig.

 

Det Vålerenga virkelig trenger er som kjent en målfarlig spiss, slik som Ijeh f.eks. En god spiller som er der han skal være til rett tid. Og putter mange goaller i en sesong. Gjerne opp mot 20. Og hva skal vi med Dan Thomassen? En ny midtstopper. Vi har jo det beste stopperparet i Tippeligaen også bruker vi penger på en ny midtstopper. Håper bare vi gjør et ordentlig kjøp nå i overgangsesongen.

Lenke til kommentar

Vil ikke miste Wæhler :cry: Han er en ekte Vålerengagutt som jeg gjerne vil se mer i den kongeblå drakta. Konè hadde vært no, men hvorfor akkurat Wæhler? Vi har jo nyinnkjøpte Dan Thomassen, men Wæhler er nå Wæhler. Også har vi Muri da. Men han er jo ikke i helt toppform.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...