Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaja, 2-2 mot Tromsø. Håpte på 3 poeng, men ble 1 og fornøyd.

Håper høstsesongen blir bedre en vårsesongen. Jeg håper selfølgelig på gull, men det skjer nok ikke i år. Jeg tror vi kommer på en fjerde plass i år, og vis vi kommer på den plassen skal vi være fornøyde :)

 

Var forresten i Gjøvik for 2 uker siden og møtte alle Enga spillerene, utrolig kult.

Fikk bilde med alle spillerene :)

 

Nå er Moa kjøpt, Skeid-Gutt. Håper han vil lykkes med Daniel på topp og Lange.

Endret av Raste
Lenke til kommentar
haha, tapte mot et andre divisjonslag.....et bra et sådan;D

 

Neste gang kamma spiller mot vålerenga skal enga tape hardt.....Enga skal rykke ned....har ikke noe å eliteserien å gjøre :cool:

9148756[/snapback]

 

Dette innlegget har vel ingenting i en tràd for Vàlerenga-fans à gjòre.

Lenke til kommentar

Dette er ingen tråd for å slenge dritt om klubben som står i emnetittelen, om dere har noe imot lager bør dere holde det for dere selv.

Jeg har åpnet tråden, og jeg vil ikke se noe drittslenging om laget.

 

Uansett. Jeg er skuffet over at vi er ute av cupen, og jeg tror ikke vi er gode nok for Tippeligaen lenger.

Lurer på om trenerskifte er det lureste nå siden jeg tror Myhre er altfor snill og ikke er god nok trener for en klubb som skal hevde seg i toppen.

 

Vi får bare skjerpe oss i Tippeligaen og håpe på en god høstsesong.

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Er helt enig i at det ikke skal være drittslenging i denne eller noen andre tråden, men det ble nå enighet om at vi andre også kan komme med våre meninger om de er konstruktive.

 

Morsomt å lese hva Kjell G mente om dagens kamp:

 

Når man ser Daniel Fredheim Holm jogge langs sidelinja med påfallende liten interesse for å i det hele tatt få kjenne litt på kula kan man jo spørre seg om hvilke typer dette laget egentlig består av.

Er det krigere?

Er det spillere som lever og ånder for klubben og den blå drakta eller er det en gjeng overbetalte pyser som fremdeles ser ut som de bor hjemme hos mamma?

 

Beklager å si det men klubbfotballen har da forandret seg siden 80-tallet! Den klubbfølelsen og lokale tilhørigheten spillerne hadde på den tiden eksisterer ikke i samme form lenger,selv om den jo er mer i live hos Vålerenga enn hos andre lag.

 

Ellers er det helt klart at om Vålerenga skal hevde seg noe i år må de få inn en toppspiss,en garantist for mål. Er jo helt utenkelig at Abdellaoue vil være den spilleren,kan ikke en gang se hva VIF skal med han når de allerede har Fellah,Roberts og Fredheim Holm i troppen.

Lenke til kommentar

Flaut, jeg var der og dette er flaut...

 

På Elverum på vei hjem altså så hadde noen festet et banner hvor det stod: Snipp snapp snute, ses i adecco neste år... Og det er faen meg sant.....

 

For en gjeng med hengerumper:p og overbetalte drittunger. Ja, jeg mener det... Hvorfor hadde ingen krampe i vif leiern? Fordi de ikke løp nok de ofra ikke nok. De vil faen meg ikke vinne...

Lenke til kommentar

Var selv på kamp idag og er Sundet-fan.

Men det Vålerenga mangler er spillere som virkelig blør for drakta.

Hele midtbanen til Sundet består av hardtarbeidene krigere, noe som løfter laget betraktelig. Men med ny trener, tror jeg Våleregna løfter seg betraktelig

 

Lykke til ! :)

Lenke til kommentar

Tror ikke Petter Myhre sitter veldig mye lenger etter dette nei. Men selvom dette er en "cupbombe" så synes jeg faktisk ikke det var helt uventet. Nybergsund har vært utrolig gode i lang tid og flyter på en medgangsbølge. Enga har opplevd det stikk motsatte. Da blir ikke divisjonsforskjellen så stor. Enga står i fare for å rykke ned en divisjon, Sundet ligger godt an til å rykke opp en divisjon - dermed er de på samme nivå - og Sundet hadde hjemmebane fordel. Endte akkurat som jeg forventet. :)

 

Likevel synes jeg ikke Vålerenga skal ta dette så tungt. De ble slått ut av et godt lag som fort kan nå ennå lenger, og de har slått ut et annet tippeligalag allerede - og det var på bortebane. At de slår Vålerenga er ikke så flaut som det høres ut. Først når Sundet tar NM-gull, skjønner de at de ble slått av en verdi motstander... ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...