Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg føler fortsatt jeg har ett steg til å ta her og har ikke noe stress med å dra til utlandet. Skal det skje, vil jeg være best her først, og det er jeg ikke ennå

 

Sier Håvard til VG Nett. Står også i samme artikler at han til tross for å ha halvannet år igjen av kontrakten forhandler om en ny. Gode holdninger, og et utrolig talent! Tror ikke vi har en ny Singh.

Lenke til kommentar

Håvard har hatt en fantastisk utvikling de siste årene, så håper jeg han står for det han sier om å være best i Tippeligaen før han reiser til utlandet. Den lille andelen som har suksess i utlandet har reist når de er for gode for Tippeligaen. Har liten tro på at Singh klarer å etablere seg i Feyenoord når han i all hovedsak har vært en middelmådighet i Vålerenga.

 

Så ja, Håvard bør bli noen år til, og herje for Vålerenga, så håper jeg han er god nok for en stor proffkarriere. :)

Lenke til kommentar

Singh var fantastisk når enga spilte bra og han gadd å gjøre det han fikk beskjed om. Siste året har han hovedsaklig nektet å gjøre oppgavene sine, vært en bråkebøtte i garderoben og generelt gjort alt for å være imot Martin. Tror han kan gjøre det bra, han har ferdighetene.

 

Nielsen tror jeg kan bli stor de neste par årene, om vi får inn spillestilen enda bedre og Nielsen blir enda mer komfortabel i spissrollen (Høres kanskje rart ut etter 4 mål på 2 kamper) så tror jeg vi potensielt sitter på en topscorer kanskje allerede neste år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...