Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Marcus Pedersen får 1 kamps karantene og bot fra Vålerenga etter å ha vært på byen på lørdag.

 

Jeg har gjort noe veldig dumt og jeg beklager på det sterkeste.

 

Det er selvfølelig ikke riktig at jeg som profesjonell fotballspiller skal på byen og nyte alkohol så tett opp mot en kamp og jeg forstår at det må reageres på dette. Jeg beklager at jeg har skuffet treneren, lagkamerater, støtteapparat og supportere.

 

At mine lagkamerater i Vålerenga føler at jeg har sviktet dem ved å ikke stille maksimalt forberedt til kamp har jeg stor forståelse for. Jeg er takknemlig for at jeg fikk muligheten til fast spilletid i Vålerenga og jeg har misbrukt den tilliten. Jeg aksepterer selvfølgelig både karantenen og boten og lover at jeg skal yte mitt alle ytterste både i trening og kamp i perioden jeg har igjen i Vålerenga. Det skylder jeg Martin Andresen som har vist meg tillit og som har hatt trua på meg, det skylder jeg alle lagkameratene mine og det skylder jeg Vålerenga og alle som støtter klubben. Samtidig ber jeg nå om forståelse for at jeg ikke ønsker å uttale meg noe mer om denne saken

 

Ordene til Marcus høres jo ut som noe klubben har kokt opp. Synes det er grei straff med tanke på tidspunktet, og det er selvfølgelig ikke det smarteste Pedersen kunne gjort med tanke på situasjonen i klubben for øyeblikket. Føler likevel at det er litt storm i vannglass når det gjelder hvor mye oppstyr saken har fått.

 

Vet ikke hvor mye alkohol 2 dager før kamp tar ut av deg jeg, men det kan vel ikke være noe særlig værre enn røyk/snus gjennom hele uka som flere fotballspillere driver med?

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Synes ikke det har vært så mye oppstyr rundt saken jeg.

 

Først kom det rykter om at spiller(e) hadde vært ute før kampen mot Ålesund.

Så ble klubben gjort oppmerksom på dette.

Så kom klubben med disse meldingene om at Pedersen og klubben hadde pratet og at saken nå er ferdig.

 

Nå aner ikke vi hvor mye Pedersen hadde drukket, kan være lite og kan være mye. Men hovedproblemet er at klubben er i en meget tøff periode der det var forventet at alle skulle stå sammen og gi alt. Da passer det dårlig at en av spillerne i klubben bli observert "på fylla" dagen før kamp. Spesielt med tanke på hva MA og andre har sagt om hva som forventes av spillerne.

 

Ikke første gang Marcus Pedersen havner i noe tull, riktignok første gang i VIF. Hjelper han nok ikke veldig med tanke på Vitesse denne saken heller.

Lenke til kommentar

Ryktene sier at Marcus Pedersen ble observert natt til søndag 04.00 (altså i realiteten dagen før) på Kebabbiten. Det var (hvis dette stemmer) med andre ord en real bytur. I utgangspunktet er det vel så viktig hva du får i deg dagen før kamp som på kampdagen. Da kan man selv tenke seg hvilken oppladning Marcus Pedersen fikk opp mot kampen. Ikke det at han så nevneverdig slappere ut enn i andre kamper, men han er vel omtrent så slapp som man kan være på en fotballbane. Hvor mange Tippeligaspillere røyker forresten? Jeg tror det er svært få. Snus har vel en liten innvirkning på formen, (lavere blodgjennomstrømning? jeg har ingen anelse), men det sier seg selv at en real fyllekule er verre. Tydelig at han har holdningsproblemer, men nå ser det heldigvis ut til at det ikke blir noe kjøp.

Lenke til kommentar

NRK har da alltid påstått at det finnes flere. Mulig klubben vet, men velger å bare gå offentlig ut med, og straffe han som er på vei ut uansett. Ikke vet jeg.

 

Denne sesongen ser også forresten ut til å gå i dass. Kan ikke helt se hvilke kjøp vi skal gjøre i sommer.

Lenke til kommentar

Må si jeg ser virkelig fram til å se hvordan Harmeet slår til i Feyenoord. Nå er han på plass, og kommer til å være med gjennom hele sommeren med en sjans til å spille seg inn på laget. Håper virkelig han slår til og at vi fortsetter med det gode ungdomsarbeidet i klubben vår, og produserer flere slike spiller. Personlig tror jeg Harmeet kommer til å ta utfordringen og spille seg inn på Feyenoord. Skal bli spennende å se hvor bra han blir med et fungerende lag rundt seg. Gjennom 2010 og deler av 2009 da det skjedde storspilte han.

Lenke til kommentar

Må si jeg ser virkelig fram til å se hvordan Harmeet slår til i Feyenoord. Nå er han på plass, og kommer til å være med gjennom hele sommeren med en sjans til å spille seg inn på laget. Håper virkelig han slår til og at vi fortsetter med det gode ungdomsarbeidet i klubben vår, og produserer flere slike spiller. Personlig tror jeg Harmeet kommer til å ta utfordringen og spille seg inn på Feyenoord. Skal bli spennende å se hvor bra han blir med et fungerende lag rundt seg. Gjennom 2010 og deler av 2009 da det skjedde storspilte han.

 

Ja, vi får håpe han blir en suksess og en kommende mann på landslaget.

Lenke til kommentar

Vålerengas lag: Hirschfeld, Larsen - Muri - Nordvik -Thomassen, Fellah - Hæstad - Zajic - Pusic, Berre - Nielsen

 

Benken: 34 Gudmund Taksdal Kongshavn, 5 Aleksander Solli, 8 Abdurahim Laajab, 20 Dawda Leigh, 21 Ahmed Suleiman

 

For en stusselig benk.....

Endret av Stine
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...