Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det så jeg, men forstår ikke helt hvorfor vi skulle protestere mot det?

Ravi fikk det vel heller ikke så lett om jeg husker rett, når han prøvde på det samme på Ullevåll.

Problemet med "RimiBowl" er reklamen, at klubben selger en kamp til Rimi, og dermed gir seg bort for å så bare bli en liten del av Rimi sin feiring av seg selv. Kort fortalt.

F.eks. var Vålerenga-Stabæk kun nevnt som en liten P.S. på det første reklameoppslaget Rimi la ut på Facebook. I tv-reklamen var ikke kampen nevnt med et eneste ord.

Derfor protesteres det, motstanden mot kommersialiseringen av fotball og ønsket om å ikke få amerikanske tilstander ligger i bunn.

 

Er også en av de som mener det er på tide at Martin ryker, slik at vi får en inn en autoritær trener som får piska gutta rundt. Og spilt fotball som resulterer i at vi scorer mål, samtidig som vi tetter igjen bakover.

Forøvrig, ifølge VG vil det koste Vålerenga 5 millioner å sparke Martin;

http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=10066285

Endret av sleggefett
Lenke til kommentar

Det så jeg, men forstår ikke helt hvorfor vi skulle protestere mot det?

Ravi fikk det vel heller ikke så lett om jeg husker rett, når han prøvde på det samme på Ullevåll.

Problemet med "RimiBowl" er reklamen, at klubben selger en kamp til Rimi, og dermed gir seg bort for å så bare bli en liten del av Rimi sin feiring av seg selv. Kort fortalt.

F.eks. var Vålerenga-Stabæk kun nevnt som en liten P.S. på det første reklameoppslaget Rimi la ut på Facebook. I tv-reklamen var ikke kampen nevnt med et eneste ord.

Derfor protesteres det, motstanden mot kommersialiseringen av fotball og ønsket om å ikke få amerikanske tilstander ligger i bunn.

 

Er også en av de som mener det er på tide at Martin ryker, slik at vi får en inn en autoritær trener som får piska gutta rundt. Og spilt fotball som resulterer i at vi scorer mål, samtidig som vi tetter igjen bakover.

Forøvrig, ifølge VG vil det koste Vålerenga 5 millioner å sparke Martin;

http://www.vg.no/spo...?artid=10066285

 

Takk for info! Da forstår jeg mer.

Lenke til kommentar

Noe må skje, men man kan ikke legge all skyld på MA. At spillerne feks ikke liker han burde ikke ha noen innvirkning på innsatsen de nedlegger i kamp. Spiller man for Enga så skal man blø for den drakta uansett.

 

Pussig nok så er Fellah den som virker som har best innstilling, selvom han nok føler seg meget urettferdig behandlet av MA.

Lenke til kommentar

Liker attituden hans!

 

Håvard Lunde har det perfekte synspunktet:

Vålerenga-manageren får støtte av Håvard Lunde, som er leder av sportslig utvalg. Han ber de som ikke vil blø for Vålerenga-drakta om å finne seg noe annet å gjøre.

- Det som er helt sikkert er alle spillere i Vålerenga vet at det ligger ett krav i bunnen. Minsteinnsats og minsteprofesjonalitet. De som har lyst til å være med å kjøre et ordentlig løp videre, er velkommen til å bli med. Er det noen som føler de ikke kan fylle de skoene, må de kanskje finne på noe annet å gjøre.

 

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article3425839.ece

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...