Gå til innhold

GTAIV Trailer 29. mars

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Litt under fire timer igjen nå.

Lurer på hvordan servere de har. Når hele verden skal laste ned samme fila må det ta en del.

8267983[/snapback]

Husk at det finnes tidsoner :) Og apropos, vi får jo se den før store deler av verden :!:

Skrevet (endret)

Herreguuuuuuuud, jeg blir gaaaaaaaaal. Har spilt LFS og TDU i hele dag nå, og har så lyst å se den traileren nå. Får gå å spise litt, så er enda noen minutter slått ihjel.

Endret av Brian_N
Skrevet

Damn. Det blir spennende å se hva Rockstar har funnet på. Større interaktivitet, bedre grafikk og fysikk framfor større plass, håper jeg på. 70-tallet hadde også vært kult.

Skrevet
Får håpe det Armageddon. Den blir sikkert lagt ut på youtube med en gang også.

8268408[/snapback]

Det er det ingen tvil om. Sitter sikkert hundrevis av folk som er klare til å ta opp/laste opp på nytt på youtube allerede.

Men denne filmen, vil den bli nedlastbar, eller må den streames?

Skrevet
Mimrestund har gull i munn... eller?

GTA III Trailer

Nå skal jeg spille GTA 2 frem til midnatt. :D

8268838[/snapback]

Steike... der fikk jeg lyst til å dra fram Vice City igjen..... og sette på litt 80-talls musikk på anlegget :D

Regner med at disse tidligere trailerene er en god indikasjon på hvordan IV-traileren kommer til å se ut.

Håper på gjensyn med rett-ovenfra kameravinkelen som var i GTA III (som stammet fra da GTA var et 2-D spill)

Skrevet

Apropos Vice City.. Skjer med at det går for fort på pc-en min? Føles som om det går 1 hakk raskere en før. Snakker slik at det høres ut som pitch, og bilene går så fort nå at jeg ikke klarer å styre :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...