Gå til innhold

US-brukere av 360 har mer valgmuligheter.


Anbefalte innlegg

Dette er det sikkert mange som vet fra før, men jeg fant det ikke ut før først idag.

 

Hvis du har en amerikansk konto på din xbox 360 kan du kjøpe filmer og serier på boxen din, dette er ikke mulig hvis du har en norsk konto.

 

Det er en haug med filmer og serier der, hvor de fleste filmene kunne kjøpes i HD-format.

 

Hva synes dere om dette? Skal ikke vi norske brukere få kjøpe filmer og serier?

 

Det er også flere themes og gamerpics der, hvor mange er gratis (Les; Family Dad, Borat og Shooter). Dette har vi heller ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
MS jobber med saken, men å få avtaler med forskjellige rettighetshavere i alle de europeiske landene tar nok laaaaaaaaaaaaang tid.

8056979[/snapback]

 

Da skulle de gjort dette for lenge siden vel? At det tar lang tid er så som så, men de kan jo lansere èn ting om gangen? Istedenfor å fikse rettigheter på alt samtidig.

 

Bedre med 2 filmer i måneden enn ingen.

 

Og det går ikkje ann å kjøpe filmer/serier uten att du har ett US visa kort :(

8057013[/snapback]

 

Det går vel på MS-Points? Sikker på at det ikke fungerer? Tenkte jeg skulle kjøpe noen HD-filmer etterpå. :(

Endret av Bertelsen
Lenke til kommentar
Det går vel på MS-Points? Sikker på at det ikke fungerer? Tenkte jeg skulle kjøpe noen HD-filmer etterpå. :(

8057014[/snapback]

 

Må være US. Grunnen til det er at Microsoft har avtale med de amerikanske distributørene, men den stopper ved den amerikanske grensen.

 

Vi må nok finne oss i å vente inntil Microsoft eventuelt får en avtale med SF Norge. :no:

Endret av Cryovat
Lenke til kommentar
MS jobber med saken, men å få avtaler med forskjellige rettighetshavere i alle de europeiske landene tar nok laaaaaaaaaaaaang tid.

8056979[/snapback]

 

Og så lurer diverse produsenter av filmer/musikk/tv-serier på hvorfor folk laster ned...

En mer tungrodd og treg bransje skal du lete lenge etter...

Endret av gummitarzan
Lenke til kommentar
MS jobber med saken, men å få avtaler med forskjellige rettighetshavere i alle de europeiske landene tar nok laaaaaaaaaaaaang tid.

8056979[/snapback]

 

Og så lurer diverse produsenter av filmer/musikk/tv-serier på hvorfor folk laster ned...

En mer tungrodd og treg bransje skal du lete lenge etter...

8058062[/snapback]

 

 

ja, fremtidens format vil ikke være blu-ray eller hd-dvd. det vil være digitale filer over nettet..

Lenke til kommentar
Apropos det så går det kanskje an å importere amerikanske "kontaktkort"?

8057790[/snapback]

 

Hva mener du med det? Mulig jeg er dum sm ikke skjønner helt :!:

8058739[/snapback]

 

Han mener sikkert å bestille ms-point kort fra USA, det fungerer sikkert!

8058748[/snapback]

 

Det gjør det sikkert. Jeg fikk mine poeng av MS selv, fordi jeg ikke får spilt arkade-spillene jeg har kjøpt, som fullversjoner når jeg er offline. Mulig man kan bruke Visa-kortet også?

Lenke til kommentar
Apropos det så går det kanskje an å importere amerikanske "kontaktkort"?

8057790[/snapback]

 

Hva mener du med det? Mulig jeg er dum sm ikke skjønner helt :!:

8058739[/snapback]

 

Han mener sikkert å bestille ms-point kort fra USA, det fungerer sikkert!

8058748[/snapback]

 

Noen som kan bekrefte dette? Altså, skaffe seg ett MS-Points card fra statene, og bruke det på min fake US konto å kjøpe en HD film.

Kunne godt tenkt meg å sett V for Vendetta i HD før jeg går til innkjøp av HD spilleren

Lenke til kommentar

Kan jo undersøke. Forresten er det bare snakk om å leie filmer via Live. Du har filmen kun i 14 dager etter den er nedlastet, eller kun 24 timer etter at du har sett den :S

 

EDIT:

Sjekket Amazon.com: Xbox 360 Live 1600 Points

 

Shipping: Currently, item can be shipped only within the U.S. and to APO/FPO addresses. For APO/FPO shipments, please check with the manufacturer regarding warranty and support issues.
Endret av Amored
Lenke til kommentar
Kan jo undersøke. Forresten er det bare snakk om å leie filmer via Live. Du har filmen kun i 14 dager etter den er nedlastet, eller kun 24 timer etter at du har sett den :S

 

EDIT:

Sjekket Amazon.com: Xbox 360 Live 1600 Points

 

Shipping: Currently, item can be shipped only within the U.S. and to APO/FPO addresses. For APO/FPO shipments, please check with the manufacturer regarding warranty and support issues.

8058772[/snapback]

 

Da er det kjekt med tjenester som JetCarrier som frakter varene fra statene og hit. Greit når det er butikker som ikke vil sende ut av landet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...