Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Nattameldinger til jentami


Anbefalte innlegg

kommer på mange jeg;

 

natta gullet

natta klumpen

natta engelen min

natta vennen

*titte på vennen og gi henne en stor nattaklem*

*bre over vennen mens jeg nusser forsiktig god natt*

osv osv osv

 

 

kunne fortsatt lenge her, men føler det kanskje blir mye kliss :p men natta og god morgen melding er veldig enkle å komponere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du kan synge for henne noe som :

Between the legs, I love to carve

My cock is dripping with her blood, aka

god natt da søtta :)

 

eller : I begin the dead sex, licking her young, rotted orifice

I cum in her cold cunt, shivering with ecstasy

for nine days straight I do the same

She becomes by dead, decayed child sex slave,også skriver du bare ... aka jeg elsker deg.. natta koseklumpen :)

 

de meldingene der er geniale da ;) btw lyricsa er tatt ut fra cannibal corpse sanger

Lenke til kommentar

God natt.

Natta.

Sov godt/søtt.

 

"KOZ KLEMZ GONATT SLURPEKLOMPESAMEJENTA MIII<3<3<3<3<3" er bare harry. Om hun helt oppriktig vil ha slikt, må du sette henne på plass. Om du ikke er en poet får du heller si at det ikke er "deg", hvis hun da tar seg nær av det vil det snu, og det er du som blir fornærmet (fordi det da ikke er "deg" hun vil ha osv).

Lenke til kommentar
'KGID <3333 z0v g0ttt'. Fra spøk til revolver. Hvis du virkelig liker henne burde du da klare å finne på noe morsomt om henne.

Har hun snakket om noe tidligere på dagen, så prøv å trekke noe ut av det, eller noe slikt.

8055792[/snapback]

 

Haha lo godt av den der :!: fra spøk til revolver :!: tror det begynner å bli sent

Lenke til kommentar

Greier ikke sånne sukkersøte ting over sms og sånt så visst en madam i framtiden hadde blitt sur fordi hun ikke fikk nattaessemmesser så hadde jeg nok tatt denne her som blei posta tidligere i tråden

 

"Jeg orker ikke sende en sms hver forbanna kveld, så bare les denne smsen hver gang du vil lese en nattamelding: God natt, drøm søtt <33 elsker deg!"

 

Kanskje skippet hjertet på slutten ^^

Lenke til kommentar
Greier ikke sånne sukkersøte ting over sms og sånt så visst en madam i framtiden hadde blitt sur fordi hun ikke fikk nattaessemmesser så hadde jeg nok tatt denne her som blei posta tidligere i tråden

 

"Jeg orker ikke sende en sms hver forbanna kveld, så bare les denne smsen hver gang du vil lese en nattamelding: God natt, drøm søtt <33 elsker deg!"

 

Kanskje skippet hjertet på slutten ^^

8087430[/snapback]

 

Rema 1000 - Det enkle er ofte det beste :wallbash:

Lenke til kommentar

Sov godt lille venn, håper du ikke får mareritt og detter ut av sengen.

Men fra spøk til alvor eller omvendt, veldig glad i deg <3

Snakkes i morgen :)

 

 

Jeg liker å innplentere litt humor i det jeg skriver. Hater sånne kjedelige klisje greier. Handler om å personlig gjøre ting litt.

Endret av QBab
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...