Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Nattameldinger til jentami


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
God kveld godtfolk.

 

Har hatt dame en stund nå å hu blir sur viss jeg ikke ringer eller sender nattameldinger til hu:P Så har jeg liksom gått litt tom for hva jeg skal skrive da... Så da tenkte jeg dere kunne tipse litt?

 

Hva som helst egentlig..

8051028[/snapback]

Gi henne link til denne tråden og forklar problemet ditt :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tyr du til et forum for å få tips til hva du skal skrive til damen din, tyder dette på at ikke alt går så bra. Det er noe du må finne ut av selv. Og husk at du heller ikke trenger å skrive fancy ord hver natt. Det kan vel bli litt mye, eller hva?

Hva med: God natt og sov godt. Glad i deg! ?

 

sov godt, drøm om meg <3<3<3

8051090[/snapback]

Den var da litt...fjortis :roll:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Sov godt kjære hespetre! Eller syng en sang; "Go to sleep, go to sleep, close your big bloodshot eyes....lalalala..lalalala....lalalalalalala" :thumbup:

Lenke til kommentar
God kveld godtfolk.

 

Har hatt dame en stund nå å hu blir sur viss jeg ikke ringer eller sender nattameldinger til hu:P Så har jeg liksom gått litt tom for hva jeg skal skrive da... Så da tenkte jeg dere kunne tipse litt?

 

Hva som helst egentlig..

8051028[/snapback]

 

 

 

Altså, skjønner poenget ditt... men det er ikke så vanskelig som du gjør det til,

gjør det helt enkelt ved å skriv noe som dette:

 

Sov godt da jenta mi,

veldig gla i deg/elsker deg,

drøm søtt og blødt,

håper jeg får en liten drøm om deg<3

kyss

 

 

bare noe lignende det der... hu vil blifornøyd, og første meldingen du skriver om neste dag legger du ved et kyss, om dere ikke pleier det... er koselig =)

Lenke til kommentar
'KGID <3333 z0v g0ttt'. Fra spøk til revolver. Hvis du virkelig liker henne burde du da klare å finne på noe morsomt om henne.

Har hun snakket om noe tidligere på dagen, så prøv å trekke noe ut av det, eller noe slikt.

8055792[/snapback]

 

Selv den mest bunnløse, kvalmende eller diare fremkallende kjærligheten behøver å sette inspirasjonen i gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...