Gå til innhold

Holmgang i kveld: Vil muslimene ta over verden?


Anbefalte innlegg

Noen som fokk med seg Oddvar og co i kveld? En forfatter har gitt ut en bok der han anklager muslimene for å ønske å ta over Europa, innføre Sharia-lover og sprenge seg i lufta. Siv Jensen delte frykten.

 

Hva mener dere? Bør vi øke fiendtligheten mot muslimer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som fokk med seg Oddvar og co i kveld? En forfatter har gitt ut en bok der han anklager muslimene for å ønske å ta over Europa, innføre Sharia-lover og sprenge seg i lufta. Siv Jensen delte frykten.

 

Hva mener dere? Bør vi øke fiendtligheten mot muslimer?

8050763[/snapback]

 

Ja! Gleder meg til vi får innført båndtvang og, faen heller! De har det alt for lett her i landet. Norge er blitt det landet, USA ble framtstilt som før krigen. Vi er blitt "The golden country"!; her tar vi i mot alle med åpne armer, vi gir de hjelp, vi gir de den psykologiske hjelpen de så sårt trenger, sist men ikke minst; Vi akksepterer alle sammen. Vi trykker oppholdstilatelser som om det var dasspapir!

 

Oi, faen. Ble litt gjenomsyret av sarkasme der =/

Lenke til kommentar
Islam er en misjonerende religion, så muslimene er på en måte programforpliktet til å ønske å "ta over verden". Akkurat likt er det med de kristne, jehovas vitner og annet pakk som ikke kan passe sine egne saker. Takke meg til jødedommen.

8050868[/snapback]

 

Hehehe, Jødene er greie de! Hvis jeg ikke tar feil, så kan man jo ikke konventere heller, bare bli født som det.

(Rett meg om jeg tar feil)

 

Forøvrig har vi Budhisme da, en ganske finfin pasifisme religion, hvis det kan kalles det da. Noe difust akkurat det! Noen mener det er en livsstil, andre en religion.

Lenke til kommentar
Islam er en misjonerende religion, så muslimene er på en måte programforpliktet til å ønske å "ta over verden". Akkurat likt er det med de kristne, jehovas vitner og annet pakk som ikke kan passe sine egne saker. Takke meg til jødedommen.

8050868[/snapback]

 

Er du jøde?

 

Yid army!

 

Trodde forresten også at jøder var misjonerende. De burde jo være det hvis de mener eneste veien til frelse er tro.

Lenke til kommentar
Islam er en misjonerende religion, så muslimene er på en måte programforpliktet til å ønske å "ta over verden". Akkurat likt er det med de kristne, jehovas vitner og annet pakk som ikke kan passe sine egne saker. Takke meg til jødedommen.

8050868[/snapback]

 

Hehehe, Jødene er greie de! Hvis jeg ikke tar feil, så kan man jo ikke konventere heller, bare bli født som det.

(Rett meg om jeg tar feil)

 

Forøvrig har vi Budhisme da, en ganske finfin pasifisme religion, hvis det kan kalles det da. Noe difust akkurat det! Noen mener det er en livsstil, andre en religion.

8050888[/snapback]

 

Er det ikke omvendt? Én gang jøde alltid jøde.

Lenke til kommentar

Hehe, jeg håper bare en smart muslim klarer å gjøre det martin luther gjorde for kristendommen jeg. Religionen er i grunn ikke så mye verre (ok, litt), men åpne den for tolkning og forståelse og ikke fundamentalistisk tolkning, så er den omtrent like tøyelig som kristendommen.

Og vi kommer aldri til å komme noen vei ved å øke fiendtlighet, heller motsatt.

Lenke til kommentar
Noen som fokk med seg Oddvar og co i kveld? En forfatter har gitt ut en bok der han anklager muslimene for å ønske å ta over Europa, innføre Sharia-lover og sprenge seg i lufta. Siv Jensen delte frykten.

 

Hva mener dere? Bør vi øke fiendtligheten mot muslimer?

8050763[/snapback]

Er økt fiendtlighet eneste løsning på et slikt (potensielt) problem?

 

Jeg sier som med innvandring generelt, ikke 'ta inn' fler av gangen enn at de som er her adopterer norsk kultur. Er det for mye problemer, vold, kriminalitet, subsamfunn uten kontakt med det norske osv. så må innvandringa begrenses.

 

Det som er farlig er når vi får subsamfunn som isolerer seg fra resten av samfunnet og har en intern kultur som kolliderer med omverdenen.

 

Ellers, når det gjelder religion, så mener jeg det generelt må jobbes for minde religiøs innflytelse i samfunnet. Da snakker jeg ikke om direkte fiendlighet her heller. Religionsfrihet må opprettholdes som del av menings og ytringsfriheten. Men vi trenger ikke å støtte religion aktivt heller, gjennom økonomisk støtte o.l.

 

Religiøse grupperinger kan derimot få støtte på lik linje med andre organisasjoner, og da søknadsbasert på bakgrunn av positive bidrag til lokalsamfunnet. På den måten sikrer man en viss deltagelse i samfunnet og en viss åpenhet og innsyn i hva gruppene driver med.

Lenke til kommentar

Ja, det vil de så absolutt... De er en trussel for det norske samfunn og den vestlige verden forøvrig..

 

Den dagen vi har en innvandrer som Statsminister flytter jeg ut av landet hvertfall...

 

Det norske samfunn blir ødelagt med dagens innvandringspolitikk...At så lite samfunn som vårt tåler ikke dette her...

 

Og de som er her, gjør ikke annet enmn f..nskap...voldtekter,narko, gjengoppgjør etc..Tror volden og kriminalitet hadde blitt halvvert å vel så det i de store byene om va hadde hatt den store innvandringen som vi nu ser...

 

Leser jo i en bergensavis her at muslimene i Bergen Moske truer med bønn på Torgallmenningen fordi moskeen deres ikke tilfredsstiller brannkravene..Og da klager på at de kan ikkje bare kaste oss ut? - Men det må da for søren være Bergen Moske sitt ansvar at brannkravene er tilfredsstillende og ikke Bergen Kommune..

 

Sier bare om hva de forlanger slike folk...Det er en skam bare å komme med sånne krav...De for følge norske lover som oss nordmenn!

 

Da jeg så dette - var det like før tv'n fikk unngjelde !

 

Og om en kommer - så trenger ikkje hele slekta flytte med? Men disse har jo Norge snurrende rundt lillefingern !

 

Og hadde de som kommer virkelige vært de som trenger hjelp? - men de som kommer de som ikke trenger det.. Jeg har forsatt ikke sett en innvandrer i en Lada ennå.. Men MANGE i BMW 750 og den slags kjærrer... Da kan du ikke hatt det så vondt fra før - eller så gir den norske stat disse direktørlønninger på sosialen..

 

Mener å at om disse er/blir norske statsborgere - burde de ikke ha rett til å gå inn i politiske verv og den slags...

Lenke til kommentar
Wow, da har du eliminert ca. 60 % av Norge. Sterkt gjort.

8058779[/snapback]

Håper bare jeg ikke har eliminert meg selv! :dontgetit:

8058856[/snapback]

 

Dette fjaset blir bare for dumt, olsen. Når man slutter å kalle en person for innvandrer avhenger av om personen føler større identitet for sitt bakgrunnsland enn sitt fødeland og om man f.eks. ikke har noen problemer med å gifte seg med en person utenfor gruppen med samme bakgrunnsland. Nordmenn som har en dansk bestefar eller oldefar eller besteforeldre på sågar begge sider, er det veldig fornuftig å droppe innvandrerbegrepet på. De er norske og føler seg som det. Noe annet er f.eks. pakistanere, noe vi tydelig ser, de danner sine paralellsamfunn, og gifter seg innad i det de definerer som sin gruppe. Sålenge dette fortsetter, så er det fornuftig å kalle de innvandrere. Pakistanere får jo også hele tiden påfyll fra Punjab, slik at nye 2.generasjonsinnvandrere skapes og integrering blir umulig.

Lenke til kommentar
Her er en liste over kommende temaer for Holmgang:

 

- Jøder - Har de alle horn og hale?

- Hvorfor er samer så mye dummere enn oss?

- Trenger vi virkelig jaktløyve for å skyte tatere?

- Trenger vi virkelig det Afrikanske kontinent?

- Hitler - Var han bare misforstått?

8057869[/snapback]

 

Jeg ler meg skakk :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...