Gå til innhold

Beyonce klar til droppe musikkariere!


Juden

Anbefalte innlegg

Beyonce syns film er viktigere enn musikk og kan droppe musikkarrieren sin hvis hun får et bra tilbud! nylig så har hun spilt i Dreamgirls og fått god kritikk.

Vi kommer til å miste en av våre største stjerner innen musikk.

 

Hva mener dere om dette?

Kan vi greie oss uten Beyonces musikk? :hmm:

 

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
beyonce-knowles-free-wallpapers-2.jpg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vi kommer til å miste en av våre største stjerner innen musikk.

8045481[/snapback]

Største? Javel.

Kan vi greie oss uten Beyonces musikk? :hmm:

8045481[/snapback]

Det går nok helt fint skal du se.

8045527[/snapback]

 

Slenger meg på det Pug sier.

Dette kommer iallefall ikke til å gjøre meg noe, da slipper vi å høre så mye til henne, forhåpentligvis. Skulle helst sett at en del flere av musikkartister heller skulle satset på noe annet, helst ikke film, men viktigst av alt noe som ikke involverer musikk.

Lenke til kommentar
Pug, uansett om det ikke er så bra musikk er hun en av de største stjernene i verden, innen musikk.

8046821[/snapback]

Nei.

 

Bare.... Nei.

8046929[/snapback]

Hun er blant de største stjernene fra 2000-tallet. Hun er den første som har fått et verk samtidig i USA og Storbritannia på 20 år. Dette selvfølgelig om man ser bort i fra The Beatles' "1", som kom ut i 2000. The Beatles er de virkelige stjernene her, og kvalitetsmessig fortjener de virkelig å være milevis over henne.

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Jeg kommer ikke til å lide noe stort tap. Musikken hennes har jeg aldri likt. Kommers søppelmusikk. Utseendet har jeg ikke noe imot.

Endret av member-101642
Lenke til kommentar
Pug, uansett om det ikke er så bra musikk er hun en av de største stjernene i verden, innen musikk.

8046821[/snapback]

Nei.

 

Bare.... Nei.

8046929[/snapback]

Hun er blant de største stjernene fra 2000-tallet. Hun er den første som har fått et verk samtidig i USA og Storbritannia på 20 år. Dette selvfølgelig om man ser bort i fra The Beatles' "1", som kom ut i 2000. The Beatles er de virkelige stjernene her, og kvalitetsmessig fortjener de virkelig å være milevis over henne.

8047582[/snapback]

Nei? 1 er melking. Og de driver ikke på lengre, ettersom to stykk funker ikke helt bra helsemessig. Det er nok Beyonce som er den "virkelige stjernen" her.

Lenke til kommentar
Pug, uansett om det ikke er så bra musikk er hun en av de største stjernene i verden, innen musikk.

8046821[/snapback]

Nei.

 

Bare.... Nei.

8046929[/snapback]

Hun er blant de største stjernene fra 2000-tallet. Hun er den første som har fått et verk samtidig i USA og Storbritannia på 20 år. Dette selvfølgelig om man ser bort i fra The Beatles' "1", som kom ut i 2000. The Beatles er de virkelige stjernene her, og kvalitetsmessig fortjener de virkelig å være milevis over henne.

8047582[/snapback]

Nei? 1 er melking. Og de driver ikke på lengre, ettersom to stykk funker ikke helt bra helsemessig. Det er nok Beyonce som er den "virkelige stjernen" her.

8049536[/snapback]

Jeg mener ikke 2000-tallets stjerner. Tidenes stjerner. Var teit å nevne The Beatles i grunn, men når jeg først nevnte at en _samleplate_ av The Beatles har klart dette, måtte jeg bare også nevne hvor store de var.

Lenke til kommentar
Vi går glipp av nye Beyonce-musikkvideoer, da.  :(

Så lenge hun fortsatt stiller opp i frekke bilder og en og annen heit musikkvideo, så er det samma for meg...its aaaalll good

Helt korrekt! :)

 

Liker musikkens hennes, gutta. Det vet dere sikkert fra tråden våres. Men gjør meg ikke noe om vi får se henne mere til forran filmlerretet. ;)

Endret av Onyx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...