Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den Store Onaneringstråden! Tips & Spm


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Head banger

 

Now this might be kind of hard but it works. Grease your hair (really). Works best with long hair -- and yes, the hair on your head. Then bend down REALLY FAR. Stick your cock in your hair put on some rock music and head bang. This is the most maximum pleasure ever

 

Jeg har passe langt hår, og liker heavy metal. :shrug:

Lenke til kommentar

For oss som ikke har planer om å stappe kuken inn i bananskall eller termoser med kjøttdeig eller makaroni:

 

-Ta en pause. Prøv å være 'master of your domain/king of the county/lord of the manor' ett par dager (Eller enda lenger, spørs hvor ofte du pleier å drive på). Etter hvrt blir du så kåt, at når du endelig går i gang blir opplevelsen enda bedre.

-Hvis du pleier å kjøre på i 120 km/t for å komme til orgasmen fortest mulig, så bør du prøve å roe deg ned litt. Når man har hastverk, er det nesten bare orgasmen som er god, men hvis man gjør det rolig så blir hele opplevelsen god. Selve orgasmen blir også bedre fordi den får tid til å bygge seg opp. Og at den føles litt annerledes er i seg selv spennende.

-Å eksperimentere med hvor hardt du klemmer funker også.

 

Variasjon er uansett det viktigste.

Lenke til kommentar

Erhmm... Etter å ha lest både om termoser, bananer og pasta, vil jeg faktisk komme med en tips som faktisk gjør den lille private stunden bedre:

 

Akkurat når du føler at du skal sprute ut, masserer du rett bak mellom ballene og rumpesprekken. Et sted som ofte er kalt: skrukken :thumbup:

 

Eller bruk en hel del olje/glidemiddel og prøv å "gni" den på andre måter :thumbup:

 

Dama gjorde det en gang, og alltid siden :D

Endret av g@bb@
Lenke til kommentar
Gjest Gjest_lOl

Vet ikke helt hva jeg skal kalle metoden så kaller den "The Huricane".

 

Du stimulerer penis hode med å sette tommelen på penishodet (med penishuden over, ikke dra den ned). Så begynner du å snurre den rundt med tommelen. Tar kjempekort tid å få orgasme og det anbefales.

 

Har prøvd vanlig ronking før, men det tok alt for lang tid å få orgasme, så "The Huricane" funker bra for meg :p

Lenke til kommentar

Det jeg pleier å gjøre er å finne fram ei halvannelitersflaske fylle den halvfull med varmt vann ca 37 grader. deretter tre pikken innpå tutten (greit med glidemiddel) deretter dra flaske i den vanlige runkerytmen.

 

 

 

 

haha faen, kødder bare nå haha :D

 

men nå jeg utrolig nok kan annbefale er å finne en slik pussemaskin (man må ha litt tøy på seg hvis ikke gjør det vont) og starte den når du holder den hardt inntil pikken. Man blir VELDIG tent og det rister noe helt syyyykt, når man kjenner det begynner å komme slenger du ut kølla og spermer på et bilde av Pamela Anderson :dribble:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...