Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den Store Onaneringstråden! Tips & Spm


Anbefalte innlegg

Har hørt at man driter som en foss etterpå, og jeg vil helst ikke stå i mitt eget shit. :p

8791491[/snapback]

 

Du vill ikke kjenne det stor etterpå, hvis ikke du bruke en form for såpe oppe i rævhølet. Da vill det nokk svi litt ja. Men som Okstad sier, bør det prøves ut:P

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har hørt at man driter som en foss etterpå, og jeg vil helst ikke stå i mitt eget shit. :p

8791491[/snapback]

 

Du vill ikke kjenne det stor etterpå, hvis ikke du bruker en form for såpe når du tar fingra oppe i rævhølet. Da vill det nokk svi litt ja. Men som Okstad sier, bør det prøves ut:P

8791588[/snapback]

Lenke til kommentar
Det jeg pleier å gjøre er å finne fram ei halvannelitersflaske fylle den halvfull med varmt vann ca 37 grader. deretter tre pikken innpå tutten (greit med glidemiddel) deretter dra flaske i den vanlige runkerytmen.

8716493[/snapback]

Får du pikken inn i en flaske?

 

Har hørt at man driter som en foss etterpå, og jeg vil helst ikke stå i mitt eget shit. :p

8791491[/snapback]

Viss dette faktisk er et problem kan du ikke bare gå på do først?

:roll:

Lenke til kommentar
Det jeg pleier å gjøre er å finne fram ei halvannelitersflaske fylle den halvfull med varmt vann ca 37 grader. deretter tre pikken innpå tutten (greit med glidemiddel) deretter dra flaske i den vanlige runkerytmen.

8716493[/snapback]

Får du pikken inn i en flaske?

8799910[/snapback]

 

Hehe, har man tynn pikk går det vel ;)

Lenke til kommentar
Er vel ikke noe tap å lå være å gjøre noe man ikke har lyst til vel?

8800070[/snapback]

Kanskje ikke nå, men når han først prøver om noen år og finner ut hvor godt det er, da har det vært et tap at han ikke prøvde med en gang. Man er ofte skeptisk til litt tabubelagte ting.

Lenke til kommentar

Mange rare/morsomme teknikker som jeg aldri har hørt om. Men å bruke pasta/kjøttdeig må vel være litt over grensa.

Må bare spørre, hvor mange av dere som har dame/kone bruker andre midler en hånda til å få orgasme? Hvorfor ikke ha det litt kjekt med dama di?

Lenke til kommentar
Gjest NinjaPirat
Har hørt at man driter som en foss etterpå, og jeg vil helst ikke stå i mitt eget shit. :p

8791491[/snapback]

Bullshit. Tull, tøys og fordommer. Btw, dildo funker sikkert bedre enn finger.

8791506[/snapback]

 

Er ikke det litt VEL utradisjonelt m.t.p at det er beregnet på jenter?

8791593[/snapback]

 

 

Det syns jeg og i utgangspunktet, eller for å si det på en annen måte, at det var litt ekkelt. Men jeg måtte bare prøve det, og det var helt sykt hvor mye sterkere orgasme jeg fikk. Dobbelt så sterk som vanlig ca. Skjønner hvorfor det blir kalt menns g-punkt.

Lenke til kommentar
Det syns jeg og i utgangspunktet, eller for å si det på en annen måte, at det var litt ekkelt. Men jeg måtte bare prøve det, og det var helt sykt hvor mye sterkere orgasme jeg fikk. Dobbelt så sterk som vanlig ca. Skjønner hvorfor det blir kalt menns g-punkt.

8808621[/snapback]

Jeg tok tiden sist gang, og orgasmen vart i ca. et halvt minutt, mot min vanlige fem-ti sekunder.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...