Gå til innhold

Nokia N95 - Diskuter den her!


2bb1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet hvordan jeg får vist cover på musikken jeg spiller?

JPG-bildet av coveret ligger i samme mappe som sangene, men ingenting vises. (Jeg har bare kopiert musikken direkte med Utforsker, og ikke brukt PC-sync.)

8452102[/snapback]

 

Musikkmeny (der du velger spillelister, artister osv) -----> Albumer

Marker det albumet du skal legge bilde til og trykk på valg, så har du Albumcover som nr 4 på listen.

 

 

 

ingen som vil legge inn en listen liste med nyttige(og unyttige) program som kan kastes inn på N95`en? :p

8452116[/snapback]

 

2bb1 har begynt på en liste under første innlegg i denne tråden, her kan man også komme med forslag så legges de inn underveis

Lenke til kommentar
Noen som vet hvordan jeg får vist cover på musikken jeg spiller?

JPG-bildet av coveret ligger i samme mappe som sangene, men ingenting vises. (Jeg har bare kopiert musikken direkte med Utforsker, og ikke brukt PC-sync.)

8452102[/snapback]

 

Musikkmeny (der du velger spillelister, artister osv) -----> Albumer

Marker det albumet du skal legge bilde til og trykk på valg, så har du Albumcover som nr 4 på listen.

 

Takk, men jaggu en treig løsning. Kunne de ikke bare brukt det bildet som ligger i mappen der musikken liger, det er jo sånn mange andre mediespillere fungerer. Jaja, en gang i framtiden kanskje...

Lenke til kommentar
Er det noen som fikk den internettradioen til å funke? Hos meg står den bare å connecter i det uendelige når jeg forsøker å koble til over Netcom grps.

 

Mens jeg først poster, så funker ikke golfspillet i første post heller. Det er til E60 ellerno

8451120[/snapback]

Har du testet internettradioen over WLAN?

 

Ser at Golf-spillet ikke fungerer ja. Skal se om jeg finner et tilsvarende til N95.

Lenke til kommentar
ingen som vil legge inn en listen liste med nyttige(og unyttige) program som kan kastes inn på N95`en? :p

8452116[/snapback]

 

i en egen tråd helst :cool:

mareritt å bla seg gjennom 70 sider for å finne ting...

8452132[/snapback]

 

 

 

Men så utrolig lite nyttig med en haug programmer som ikke er kompatible, ikke er signerte etc, osv. Blir bare irritert av slikt. Skulle gjerne hatt en liste over programmer som GÅR an å legge inn (rett inn...)

Endret av holysmoke
Lenke til kommentar
Angående Largetime_V3 og andre usignerte programmer...

 

La inn Lagretime V3 igår sjøl, og det er en liten prosess. Man må signere programmet sjøl med et gyldig sertifikat fra https://www.symbiansigned.com/

Du kan begynne med å lage deg konto der.

 

(er unnagjort på et øyeblikk)

 

 

Ytteligere diskusjon av denne og andre screensavere:

http://forum2.mobile-review.com/archive/in...hp/t-42311.html

og

http://symbianv3.com/large-time-screensaver-s60-3rd-edition

 

Guide til hele prosessen:

http://www.gosymbian.com/forum/viewtopic.php?t=757

 

Lykke til!

 

N95_largetime.jpg

8443277[/snapback]

 

 

Når jeg dobbelklikker på auto_signsis fila popper en dos skjerm opp i et millisekund og så forsvinner den igjen, den installerer ikke noen ny fil (altså fexplorer bare signert istedet for unsigned). Hva skal jeg gjøre? Noe jeg har gjort galt ?

8451307[/snapback]

 

Du skal ha en PM ang det der...

Lenke til kommentar
Iløpet av tråden var det en som la ut link til et konverteringsprogram for å konvertere filmer til N95. Noen som har linken, eller evt. hvilken post nummer det var?

8452951[/snapback]

 

 

Mobilen.no hadde en artikkel om et slikt program. Her er link til nedlasting fra Nokia;

http://www.nokia.no/campaign/dvdtomobile/

 

Håper det hjalp. Har akkurat brukt det selv, og det funker som bare tusan.

 

Forøvrig meget godt fornøyd med min N95!

Lenke til kommentar
ingen som vil legge inn en listen liste med nyttige(og unyttige) program som kan kastes inn på N95`en? :p

8452116[/snapback]

 

i en egen tråd helst :cool:

mareritt å bla seg gjennom 70 sider for å finne ting...

8452132[/snapback]

 

Men så utrolig lite nyttig med en haug programmer som ikke er kompatible, ikke er signerte etc, osv. Blir bare irritert av slikt. Skulle gjerne hatt en liste over programmer som GÅR an å legge inn (rett inn...)

8453249[/snapback]

Jeg har selv installert de fleste programmer i første topic, og hittil er det Golf-spillet og Birthay-reminder som ikke virker hos meg. Golf-spillet er bare rett og slett feil-linking.

 

Skal ta å skrive bakom programmene de som jeg har testet at virker.

 

 

EDIT: Hva ligger i definisjonen "usertifisert sertifikat"? Får denne feilmeldingen på Doom og Skjermsparer-klokken.

 

Iløpet av tråden var det en som la ut link til et konverteringsprogram for å konvertere filmer til N95. Noen som har linken, eller evt. hvilken post nummer det var?

8452951[/snapback]

 

 

Mobilen.no hadde en artikkel om et slikt program. Her er link til nedlasting fra Nokia;

http://www.nokia.no/campaign/dvdtomobile/

 

Håper det hjalp. Har akkurat brukt det selv, og det funker som bare tusan.

 

Forøvrig meget godt fornøyd med min N95!

8453391[/snapback]

Takker! :)

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar

Og husk å si ifra om programmer som fungerer utmerket og som er nyttige, så skal jeg få hevet de inn i første-posten slik at andre også får nytte av dem. :)

 

Dere med N95, har dere vært inne på Verktøy -> Innstillinger -> Telefon -> Anrop -> Avvis anrop med SMS, og slått den av? Kan bli litt irriterende (for telefonrekningen i alle fall) hvis det blir sendt en melding til den som ringer hver gang du avviser en telefon.

Lenke til kommentar
Og husk å si ifra om programmer som fungerer utmerket og som er nyttige, så skal jeg få hevet de inn i første-posten slik at andre også får nytte av dem. :)

 

Dere med N95, har dere vært inne på Verktøy -> Innstillinger -> Telefon -> Anrop -> Avvis anrop med SMS, og slått den av? Kan bli litt irriterende (for telefonrekningen i alle fall) hvis det blir sendt en melding til den som ringer hver gang du avviser en telefon.

8453965[/snapback]

 

Dersom dette fungerer på samme måte som andre Nokia telefoner, så må redigere/bekrefte meldingen før den blir sendt. Meldingen sendes ikke automatisk?

Såvidt jeg husker fra mine tidligere Nokiaer iallfall.

Lenke til kommentar

Link til side med piratkopiert programvare er fjerna, hugs Retningslinjene punkt nummer 8.

#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

Reaksjoner på moderering tas på PM eller ved å bruke p_report.gif-knappen.

Lenke til kommentar
Angående Largetime_V3 og andre usignerte programmer...

 

La inn Lagretime V3 igår sjøl, og det er en liten prosess. Man må signere programmet sjøl med et gyldig sertifikat fra https://www.symbiansigned.com/

Du kan begynne med å lage deg konto der.

 

(er unnagjort på et øyeblikk)

 

 

Ytteligere diskusjon av denne og andre screensavere:

http://forum2.mobile-review.com/archive/in...hp/t-42311.html

og

http://symbianv3.com/large-time-screensaver-s60-3rd-edition

 

Guide til hele prosessen:

http://www.gosymbian.com/forum/viewtopic.php?t=757

 

Lykke til!

 

N95_largetime.jpg

8443277[/snapback]

 

 

Når jeg dobbelklikker på auto_signsis fila popper en dos skjerm opp i et millisekund og så forsvinner den igjen, den installerer ikke noen ny fil (altså fexplorer bare signert istedet for unsigned). Hva skal jeg gjøre? Noe jeg har gjort galt ?

8451307[/snapback]

 

Du skal ha en PM ang det der...

8453251[/snapback]

 

Ja nå får du bare logge deg på msn ;)

Lenke til kommentar

Mail for Exchange på N95?

 

Mulig dette har vært nevnt et eller annet sted her inne, men jeg har i alle fall ikke funnet det; er Mail for Exchange tilgjengelig for N95 ennå? Hvis NEI; når blir den det?

 

På forhånd takk

 

MacS

Endret av MacS
Lenke til kommentar

Brukte litt teip for å bli kvitt slarkinga på høyreside jeg også. Hjalp utrolig mye siden jeg irriterte meg over den.

 

Ellers er jeg veldig fornøyd med telefonen. Eneste jeg ikke liker er susinga i høretelefonene. Får den uansett om jeg bruker nokia sitt eller sony in-ears som er kobla utenom nokia fjernkontrollen.

Lenke til kommentar
Kaywa reader anbefales ja. Den er utrolig mye bedre enn nokia sin. Review

8442819[/snapback]

 

Jeg får en jævlig hylelyd fra høytalern jeg hører i når jeg snakker med folk i ca 1/10 sekund når jeg starter programmet på telefonen, pluss at jeg ikke får til å lese noenting som helst. Hva skal jeg gjøre? Jeg holder telefonen over strekkoden lenge, men ingenting skjer, skjer heller ikke noe når jeg prøver å ta et bilde (?)

 

Jeg valgte N93 som telefonmodell når jeg lasta ned programmet da n95 ikke var listet opp...

Lenke til kommentar
Brukte litt teip for å bli kvitt slarkinga på høyreside jeg også. Hjalp utrolig mye siden jeg irriterte meg over den.

 

Ellers er jeg veldig fornøyd med telefonen. Eneste jeg ikke liker er susinga i høretelefonene. Får den uansett om jeg bruker nokia sitt eller sony in-ears som er kobla utenom nokia fjernkontrollen.

8455871[/snapback]

Kunne du tatt et bilde av hvor du plasserte teipbiten, og evt. hevet på en pil i paint? Forstår ikke hvor den skal puttes. :dontgetit:

 

 

Kaywa reader anbefales ja. Den er utrolig mye bedre enn nokia sin. Review

8442819[/snapback]

 

Jeg får en jævlig hylelyd fra høytalern jeg hører i når jeg snakker med folk i ca 1/10 sekund når jeg starter programmet på telefonen, pluss at jeg ikke får til å lese noenting som helst. Hva skal jeg gjøre? Jeg holder telefonen over strekkoden lenge, men ingenting skjer, skjer heller ikke noe når jeg prøver å ta et bilde (?)

 

Jeg valgte N93 som telefonmodell når jeg lasta ned programmet da n95 ikke var listet opp...

8456039[/snapback]

 

Ja du skulle velge N93. Du bare åpner programmet og åpner linsedekselet, så passer du på at koden er så å si perfekt innenfor den røde firkanten, og så kommer koden automatisk, du skal ikke ta noe bilde e.l. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...