Gå til innhold

Nokia N95 - Diskuter den her!


2bb1

Anbefalte innlegg

Har vært ute på joggetur med gps/sports tracker på, og det fungerte meget godt. Men finner ikke ut hvordan jeg finner igjen filen som blir lagret. Den blir jo lagret på telefonen/kortet? Kan du forklare hvordan du fant filen og fikk lagt den inn i Google Earth?

 

Du må gå inn på "Training Diary" -> Finne den turen du "tok opp". Velg Options (innstilling på norsk?) og velg åpne, evt. bare trykke på den. Så i options igjen, så velger du "Save workout" -> Export to Google Earth. Da får du velge hvor du vil lagre den, slik at du finner den igjen når du kobler mobil til PC.

 

PS! Veldig dårlig forklart, men sitter i tlf. akkurat nå... :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

 

Har ett lite spørsmål.

På "hoved" bildet på telefonen har jeg ett hodetelefon symbol jeg ikke får fjernet.

Og bruker jeg musikk avspilleren får jeg bare lyd ut av "telefon høytaleren" og ikke de på siden.

Hvordan gjør jeg om på dette? Ganske grønn på mobil, men super fornøyd med telefonen.

 

Halvor

Endret av djhalvor
Lenke til kommentar
Er det bare jeg som har problem med å avspille video tatt med telefonen? Bare henger seg og så begynner bilde og lyd å hakke.

8449627[/snapback]

 

Funker fint hos meg, men jeg sliter med at jeg får "Memory full" (eller noe i den dur), når jeg prøver å spille videoer av og til. Selv om jeg ikke har andre programmer i bakgrunnen. :hmm:

Lenke til kommentar
Det jeg derimot har litt problemer med (muligjeg har misforstått noe her) er at jeg får ikke "fjernkontrollen" på headsettet til å funke i det hele tatt! Den gir ingen reaksjon what so ever, noen andre med det samme problemet?

 

EDIT: Headset problemet er at knappene ikke fungerer, det er seff lyd...

8407875[/snapback]

 

Min fjernkontroll fungerer heller ikke. Andre som har samme problemet?

8413515[/snapback]

 

 

Prøvd å svitsje på låseknappen på fjernkontrollen kanskje...? Ja vel, da vet jeg ikke. Min fungerer i hvert fall som den skal

8414840[/snapback]

 

Har prøvd det, men den virker fortsatt ikke. Mikrofonen (tror det er en slik på den også) virker heller ikke. Må nok inn for å få byttet.

8415753[/snapback]

 

Fikk byttet fjernkontrollen, men den fungerer fortsatt ikke... Hmm, må nesten få testet med en annen telefon for å få sjekket om det er noe galt med min N95.

 

Noen andre som ikke får fjernkontrollen til å virke?

Lenke til kommentar
Er det bare jeg som har problem med å avspille video tatt med telefonen? Bare henger seg og så begynner bilde og lyd å hakke.

8449627[/snapback]

 

Funker fint hos meg, men jeg sliter med at jeg får "Memory full" (eller noe i den dur), når jeg prøver å spille videoer av og til. Selv om jeg ikke har andre programmer i bakgrunnen. :hmm:

8449692[/snapback]

 

Video-opptak og avspilling fungerer fint for meg. Tar opp til minnekortet (2 GB). Kvaliteten er faktisk veldig god og filmet en del i helgen, overførte til pc og redigerte i Nero. Noe problems.

Lenke til kommentar

VEt også noen som lurte på om det gikk ann å bruke jabra 620s på telefonen(a2dp)

Dette går fint(kun min tytn som har hatt problemer med dette)

MEN. Jeg opplever noe med n95 som jeg ikke har opplevd med andre telefoner. Du er avhengig av å ha lyden på 100% på telefonen for at det skal bli bra på headsettet

Litt kjipt når mann da er ferdig med musikken og lyden står på bånn pinne....

Lenke til kommentar
Mulig jeg har gått glipp av noe,

MEN hvorfor skal mann ha nettradio når der er radio i telefonen?

Noe med å høre på "norske" kanaler i utlandet?? må vel betale for det da!

8450029[/snapback]

 

Jo, det skal jeg fortelle deg! Når jeg er ute å farter, så er det ALLTID et trådløst nett i nærheten, enten på hotellet eller andre steder. Da slår man på nettradioen og så kan man høre på norsk radio i utlandet. Og det helt gratis! :-)

Lenke til kommentar
Mulig jeg har gått glipp av noe,

MEN hvorfor skal mann ha nettradio når der er radio i telefonen?

Noe med å høre på "norske" kanaler i utlandet?? må vel betale for det da!

8450029[/snapback]

 

Jo, det skal jeg fortelle deg! Når jeg er ute å farter, så er det ALLTID et trådløst nett i nærheten, enten på hotellet eller andre steder. Da slår man på nettradioen og så kan man høre på norsk radio i utlandet. Og det helt gratis! :-)

8450100[/snapback]

Allah tiders :thumbup:

Lenke til kommentar
Er det bare jeg som har problem med å avspille video tatt med telefonen? Bare henger seg og så begynner bilde og lyd å hakke.

8449627[/snapback]

 

Funker fint hos meg, men jeg sliter med at jeg får "Memory full" (eller noe i den dur), når jeg prøver å spille videoer av og til. Selv om jeg ikke har andre programmer i bakgrunnen. :hmm:

8449692[/snapback]

 

 

Har akkurat samme problem ("minnet er fullt") noen ganger. Har lest et eller annet sted at det er ganske vanlig. Kan sikkert rettes opp ved progr.vareoppdateringer senere

Endret av holysmoke
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...