Gå til innhold

Nokia N95 - Diskuter den her!


2bb1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje det går ann å koble i en mini-jack hann til mini-jack hun og fortsatt bruke A2DP headset?

Litt upraktisk, siden man da må gå rundt med en kabel i buksa (eller hvor du nå måtte ha telefonen) :p

Eventuelt så kan man jo bare klippe av ledningen slik at bare jackpluggen sitter i telefonen, men da har den muligens problemer med signaler.

 

Smileyprisen til Yatack virker veldig useriøs ja, de har jo til og med en youtube videoreview på siden sin.

Endret av BeachDumb
Lenke til kommentar

I 90% av alle artikler jeg har lest om N95, norske som utenlandske, så har ikke prisen oversteget 5500 så det er vel ingen grunn til å tro at en pris som 7500 er noe vi kan vente oss?

 

Isåfall vil N95, for min del, være totalt uaktuell. Jeg er klar for å betale 5500, men 7500 blir for drøyt.

Lenke til kommentar
I 90% av alle artikler jeg har lest om N95, norske som utenlandske, så har ikke prisen oversteget 5500 så det er vel ingen grunn til å tro at en pris som 7500 er noe vi kan vente oss?

 

Isåfall vil N95, for min del, være totalt uaktuell. Jeg er klar for å betale 5500, men 7500 blir for drøyt.

8096376[/snapback]

 

Jeg spurte yatack hvorfor de hadde så høy pris i forhold til hva amobil skriver at utsalgsprisen kommer til å være.

De svarte at det er ikke noe fastsatt pris ennå, men de vil være konkurransedyktige på pris når det er tilgjengelig.

 

Det vil vel si at de bare har satt en pris på den uten å vite innkjøps prisen på den...

Lenke til kommentar
Ifølge nettavisen, som idg har artikkel om kommende modeller, sier nokia til de at den kommer globalt iløpet av mars, men ikke til alle land. Norge er ikke et av disse. De vil ikke bekrefte tidspunkt for norge-release.

8098293[/snapback]

 

Altså ikke til Norge i mars? Hmm høres ikke bra ut.. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...