Gå til innhold

Nokia N95 - Diskuter den her!


2bb1

Anbefalte innlegg

Om det er 5400 DKK det er snakk om her, så blir det 5877 NOK.

Ikke toll på import av dette, men 25% moms. Da er man oppe i 7347 NOK. :cry:

 

Edit: men uansett, opererer de med 5400 DKK og oppover der, så bør jo det tilsi at vi her i Norge kan vente rundt 5900 og oppover?

Endret av rontonic
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Om det er 5400 DKK det er snakk om her, så blir det 5877 NOK.

Ikke toll på import av dette, men 25% moms. Da er man oppe i 7347 NOK.  :cry:

Det er vel snakk om 5400 DKK inkludert dansk moms? Da kan man jo trekke fra den før man legger til den norske.

 

Edit: men uansett, opererer de med 5400 DKK og oppover der, så bør jo det tilsi at vi her i Norge kan vente rundt 5900 og oppover?

8160075[/snapback]

Det jeg har funnet ut tidligere er at mobiltelefoner ofte er billigere i Norge enn i våre naboland. Så jeg vil tippe fra 5600 og oppover når det kommer nok telefoner på det norske markedet.

Det at butikker nå opererer med priser på 7000 for nyskapende telefoner er jo ikke så uvanlig. Husker det var akkurat det samme med N90 som var en ettertraktet telefon når den kom. De første gikk for 6500 inkl abbonement, dvs over 7000 uten.

Lenke til kommentar
Fikk mail fra Nokia fordi jeg lurte litt på priser og slikt, der kom det fram at den er ventet til landet i månedsskiftet april/mai... :cry:

8161711[/snapback]

Hva sa de om prisen da?

8162321[/snapback]

 

Ikke en dritt, helt sykt så lite info hun kunne gi meg, eneste jeg fikk ut av mailen var som sagt lanseringsdatoen her i landet..

Lenke til kommentar
de har vel lansert 4gb microsd og så vidt jeg vet. Så da er det jo endel mer, kommer vel forhåpentligvis om ikke så altfor lenge =)

8207262[/snapback]

Å? Har du evt. en kilde å henvise til? Var noen som snakket om at for det første ville det ikke komme større enn 4gb microSD-kort på en stund, og for det andre at minnekortsloten til Nokia N95 ikke "takler" mer enn 2 gb?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...