Gå til innhold

Nokia N95 - Diskuter den her!


2bb1

Anbefalte innlegg

de har vel lansert 4gb microsd og så vidt jeg vet. Så da er det jo endel mer, kommer vel forhåpentligvis om ikke så altfor lenge =)

8207262[/snapback]

Nå står det jo at N95 "bare" støtter minnekort opp til 2gb da... Lurer på om 4gb vil funke. Anyone got a clue?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
de har vel lansert 4gb microsd og så vidt jeg vet. Så da er det jo endel mer, kommer vel forhåpentligvis om ikke så altfor lenge =)

8207262[/snapback]

Å? Har du evt. en kilde å henvise til? Var noen som snakket om at for det første ville det ikke komme større enn 4gb microSD-kort på en stund, og for det andre at minnekortsloten til Nokia N95 ikke "takler" mer enn 2 gb?

8207939[/snapback]

 

http://www.amobil.no/nyhet/tilbehor/4_gb_m...d_paa_vei/37583

Det er kilden min iallefall =)

Lenke til kommentar
de har vel lansert 4gb microsd og så vidt jeg vet. Så da er det jo endel mer, kommer vel forhåpentligvis om ikke så altfor lenge =)

8207262[/snapback]

Å? Har du evt. en kilde å henvise til? Var noen som snakket om at for det første ville det ikke komme større enn 4gb microSD-kort på en stund, og for det andre at minnekortsloten til Nokia N95 ikke "takler" mer enn 2 gb?

8207939[/snapback]

 

http://www.amobil.no/nyhet/tilbehor/4_gb_m...d_paa_vei/37583

Det er kilden min iallefall =)

8208076[/snapback]

Thanks! :)

 

 

Edit: Etter å ha lest inlegget til Teo på Symbian-Freak har jeg da forstått det sånn at minnkortsloten til N95 passer ikke til de nye SDHC (Secure Digital High Capacity), så foreløpig vil vi ikke få inn mer enn 2 gb. MEN, det kan bare være et spørsmål om tid før dette problemet kan bli fikset ved hjelp av en software-oppdatering, hvis "kodene" klarer å bli knekt.

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar

OK folkens, lanseringsdatoen er klar:

 

http://www.amobil.no/artikkel/mobiltelefon...toen_satt/37731

 

"Uansett hvor vi møter på mobilentusiaster, er det ikke til å unngå. N95 dukker opp i enhver samtale. Og alle lurer på når gps- og multimedia-mobilen kommer i butikkene. Svaret vårt er alltid en ren antakelse.

 

Men denne gangen vet vi svaret: Nokia N95 kommer fjerde uken av april, altså mellom 23. og 29. april. Iallefall ifølge Anna Svensson, informasjonssjef for Nokia skandinavia. Det bør bety at den er i butikkene samme uken eller kort tid etter."

 

Amobil.no

Lenke til kommentar

Min gamle traver 6630 har holdt ut i 2,5 år nå uten problemer (bank i bordet) Så da vil den nok klare 1 mnd til :)

 

Får bare håpe at prisen på herligheten ender på et akseptabelt nivå! Alt over 6500,- vil være økonomisk uforsvarlig for min del :cry:

Endret av Werable
Lenke til kommentar
jeg tror ikke jeg klarer å vente

8209960[/snapback]

 

Det er jo bare en måned. Det burde ikke være noe problem for noen.

8210496[/snapback]

Når vi snart har ventet på den et halvt år, så er det fullt mulig at det blir et problem, jo. :ph34r:

 

Da de sa første kvartal håpte jeg på slutten av januar, men men. :whistle:

Lenke til kommentar
jeg tror ikke jeg klarer å vente

8209960[/snapback]

 

Det er jo bare en måned. Det burde ikke være noe problem for noen.

8210496[/snapback]

Når vi snart har ventet på den et halvt år, så er det fullt mulig at det blir et problem, jo. :ph34r:

 

Da de sa første kvartal håpte jeg på slutten av januar, men men. :whistle:

8211409[/snapback]

 

 

Dette er vondt

Lenke til kommentar
jeg tror ikke jeg klarer å vente

8209960[/snapback]

 

Det er jo bare en måned. Det burde ikke være noe problem for noen.

8210496[/snapback]

Når vi snart har ventet på den et halvt år, så er det fullt mulig at det blir et problem, jo. :ph34r:

 

Da de sa første kvartal håpte jeg på slutten av januar, men men. :whistle:

8211409[/snapback]

 

 

Skjønner nå ikke all spekuleringen på ventinga, Nokia Sverige sa nå til mobil.se i et nettmøte tidlig i januar (eller i slutten av desember, husker ikke) at den var å vente i et miniopplag i slutten av mars, og hovedopplaget i midten/slutten av februar. Så det har jo vært offentlig i hele år så langt.

Endret av mortengutt
Lenke til kommentar

kommer til å kjøpe den i juni en gang, da er alt klart for å sette seg inn i den tlf. håper den er slik vi alle tenker. har lest masse ang den gps ang bilbruk. blir bra å få sjekket ut om den er bra i bil, og om man til slutt kan bruke fotoboks varsler i den også.

 

er jo ike verdens undergang om ike, men det hadde vært sjekt siden jeg avventer kjøp av tomtom til jeg vet med sikkerhet hva n95 er god for:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...