Gå til innhold

Nokia N95 - Diskuter den her!


2bb1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ingen som vet hvordan jeg får vekk wlan skanning teksten på standby skjermen.?? ( den står rett under kalenderoppføringen)

8417791[/snapback]

Har ikke N95 selv, men på E65 så velger man det under Innstilinger -> Telefon -> Ventemodus -> Prog.k. i akt. ventem. og fjerne krysset for Trådløst lokalnett.
Lenke til kommentar
Ser også ut til å være et problem med samtaler etter en slik boot. Jeg hører hva andre sier, men de hører ikke meg. Må skru telefonen av og på igjen for at det skal fungere igjen.

8416139[/snapback]

Jepp, opplevde dette også, bra du sier det fordi jeg tenkte ikke det hadde noe med den plutselige bootinga å gjøre. Jeg satt kun opp N95 for en bruker så har ikke testa mer etter dette, men skal høre med han om problemet er vedvarende, samt sjekke firmware-versjon.

8417749[/snapback]

 

Jeg har forøvrig firmware v10.0.018, som de fleste andre her regner jeg med. Det ble nevnt over at v11.0.025 var på vei om kort tid. Jeg avventer denne og ser om den løser problemet.

Lenke til kommentar
min fimware er nå: v10.0.018

15-3-07

8416896[/snapback]

 

Hadde ikke din denne fw når du fikk telefonen? Min hadde denne fw allerede installert.

8417226[/snapback]

 

Jo det er den firmware versionen jeg har på min mob, men det er vist en nyrere som har kommet nå. Er det noen her som har oppdatert enda? eller har nyere enn:

v10.0.018 ??

Lenke til kommentar

Hvis du ser på gjenskinnet av blitsen i vinduet, gir dette bakbelysning av objektet, altså telefonen. Dette gjør at kameraet fokuserer på andre ting enn objektet. Dette igjenn, gjør at mobilen du tar bilde av, blir uklar.

 

Du tar jo ikke bilde mot solen feks.

 

Legg merke til at forskjellige ting som ligger under vinduet (mobiler), så ser du at disse er ganske så detaljerte.

Endret av gladdys_84
Lenke til kommentar

Til dere som har fått mobilen, er det ikke andre funksjoner som det er verd å snakke om enn SLARK?? Er det så ille: RETURNER den!

 

La oss som venter på at Posten skal komme fram (etter å ha vært innom Oslo en tur, hehe), få detaljer på NYE funksjoner...

 

rkvant: Jeg har gjort klart for VOIP jeg også, så om jeg får det til (når mobilen kommer) så skal jeg si i fra. Håper du gjør det samme. ;-)

Lenke til kommentar
Bortsett fra størrelsen så må jeg si at telefonen var flottere enn ventet. Men kommer neppe til å kjøpe meg en..

 

Kan ikke si jeg er imponert over fotokvaliteten..

(tatt med standardinnstillinger rett ut av esken)

8418031[/snapback]

 

Det ser ut som på det bildet du tok med n95 fokuserte på glasset bak tlf og da blir jo tlf uskarp...

Endret av Geircr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...