Gå til innhold

Nokia N95 - Diskuter den her!


2bb1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mulig det, var bare greit å få det bekreftet på N80`en mens N93i`en gav en mere ufullstendig informasjon

8395945[/snapback]

 

Min K800 reduserer bildestørrelsen før han sender MMS, men jeg tror ikke den permanent ødelegger bildet.

Min tidligere N80 mener jeg gjorde det. Han komprimerte bildet...og da var det liksom komprimert. Den tlf skjønte ikke at selv om man sender en MMS så vil man gjerne ta vare på bildet også.

 

Dette med praktisk bruk av tlf....alarm, adresselister og sms\mms osv er det som gjør at jeg henger litt på gjerdet enda...Var ikke komplett fornøyd med N80.

Det vil selvsagt bli bedre når ikke N95 er fullt så treg...men likevel....

Lenke til kommentar

Fikk litt panic nå. Da jeg bestilte telefonen, slengte jeg med noen tomme DVDer i samme ordre. Nå viser det seg at de ikke får disse på lager med det første, og jeg er livredd for at orden blir lagt på vent inntil de betydningsløse platene kommer på lager. Sendte derfor en mail og for å forsikre meg om at telefonen blir sendt som separat forsendelse så snart den kommer på lager. Skulle det ikke skje, så blir det i hvert fall én negativ omtale av denne webshopen på prisguiden...

Lenke til kommentar
Hva med ELPRICE som "skrøyt" på seg at de skulle få inn tidligere enn andre??

Hva er status der?

8396527[/snapback]

 

De beklaget seg. :) Har bekreftet den 21. , men sier at de får den på lager 18. og at det tar 1-3 dager til de får den til seg.

8396587[/snapback]

Ja fikk en slik mail jeg også for en ukes tid siden

Må telefonene innom elprice før de sendes til kundene?

tenkte jo også siden telefonen er kommet til diverse butikker at elprice også kunne fått den før den 18 :yes:

Endret av Andynator
Lenke til kommentar
Da har jeg fått min Nokia N95  :thumbup:

 

Iflg SIBA m.fler så får ingen lov til å selge denne før 19.04.2007. De som har bestillt på nett og bekreftet at de får denne nå, har telefonen 2- 3 dager etter. Altså kan ingen vente seg N95 før ca. 22 - 23. April.

8396873[/snapback]

 

Eh.. Det må jo være feil.. For i følge deeweef er den å få kjøpt i Oslo.

 

Dang! Nokia butikken på Byporten (Oslo) fikk den i dag. Kunne kjøpt, men de skulle ha 7000. 1000 kr for en uke tidligere blir litt for mye... Men dere andre vil kanskje gå for det. Jeg sto på venteliste, så det spørs om det går å få kjøpt der i dag.
Lenke til kommentar

Fra netshop:

Heisann

 

Jeg har fått bekreftet at jeg skal få alt jeg har bestilt inn på lager til lansering.

Men jeg får ikke lov og levere disse ut før lanseringen er. Og den er jo til torsdag. :)

 

Regner med at jeg får nok telefoner til å levere ut til alle som har bestilt hos oss.

Leser man mellom linjene så har de fått den inn allerede

Lenke til kommentar

Det kan godt hende. Problemet er vel at nettbutikkene sjelden har den på lager før etter en god stund.

 

Nokia store har ja. Men SIBA har den hos nettburikken....MEN de selger ingen før 19.04.07. Jeg kunne bestille men de kunne ikke garantre at jeg fikk fra dette partiet. Neste parti skulle komme i løpet av Mai.

 

Hvem vet? :nei:

 

 

Førsteinntrykket er at byggekvalitene og sliden ikke er spesiellt bra. My plast, knirk og sliden glir ikke like bra som Samsung eller LGs telefoner.

 

Størrelsen er mindre enn hva jeg hadde trodd

Endret av Mobilguiden666
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...